PassoverFocus_Fly
Thymoquin_Fly

די לחרדה! מפסיקים התקף חרדה ב-3 דקות וללא תרופות!

התקפי חרדה הם כבר לא משהו שצריך להשלים איתו. מה הדרך להילחם?
KAL_250

ש' היא אמא לבת 9 שסבלה מחרדות קשות. זה הופיע כרעם ביום בהיר, ללא כל התראה- התקף החרדה הראשון שלה. היא בכתה והשתוללה ורק בדיעבד נודע לש' שביתה חווה חרדה.

מאז המצב רק הלך והתדרדר. היא סירבה לצאת מהבית, להיפגש עם חברות מחשש שהתקף החרדה הבא יתפוס אותה לא מוכנה. הדימוי העצמי שלה התדרדר וכך גם מצבה הלימודי.

"הבית כולו נכנס למשבר" מספרת שיר. "הזוגיות התחילה להתערער בגלל הלחץ המתמיד, ייסורי המצפון כלפי הילדים האחרים שמקבלים הרבה פחות תשומת לב, שלא באשמתם התחילו ליצור ויכוחים מיותרים." המצב היה מייאש אבל ש' לא ויתרה ולא הייתה מוכנה להתחיל טיפול תרופתי, שממנו, כפי שהסבירה- כמעט ואין דרך חזרה.

היא ניסתה כל מה שאמרו לה שיכול לעזור, ובמהלך השנים שעקבו שילמה מעל 30,000 ₪ בניסיון למצוא פתרון.

היא לקחה את ביתה למטפלים בדיקור, לפסיכולוגים, להומאופטיים, היא ניסתה תכשירים טבעיים שונים, שיטות שונות ולרובם הייתה תרומה מסוימת על שיפור המצב אבל החרדות עדיין היו חלק מרכזי מאוד בחיי הילדה ובחיי המשפחה כולה.

זאת עד שש' שמעה מחברה על מכשיר קטן שנקרא קלמיגו, ששינה את המצב לחלוטין.

 

מה זה קלמיגו?

קלמיגו זה מכשיר קטן, בגודל של מלחייה, שמלמד את המשתמש בו לנשום נכון ובכך מעביר את התקף החרדה בפחות מ-3 דקות.

כל מטפל בחרדה ימליץ בעת התקף חרדה לבצע תרגילי נשימה ולהתמקד בחושים שלנו, רק שכשהתקף כזה מגיע- כל מה שידענו- פורח לו מהראש ולרוב, מאבדים שליטה.

פעולת מכשיר הקלמיגו מבוססת על כל ההמלצות הטיפוליות וכל מה שנדרש מהמשתמש הוא להפעיל אותו. הוא כבר יכוון משם מה לעשות.

 

איך זה עובד?

למכשיר הקטן- פייה קטנה שהמשתמש מתחיל לנשוף לתוכה. התכנה החכמה שבמכשיר לומדת את דפוס הנשימה תוך שניות ומיד מתחילה לתת משוב חזרה (ביופידבק) באמצעות רטט ונוריות קטנות שמכוונות להאריך את הנשיפה.

על ידי הארכת הנשיפה- מגיעה הרגיעה. כמו כן, הרטט, הנורות והריחן של המכשיר- מגרים את החושים של המשתמש, שכידוע, מהווה אמצעי מוכח נוסף להעברת התקף החרדה.

 

האם המכשיר מתאים לילדים ולמבוגרים כאחד?

בהחלט כן. היות והמכשיר מבוסס על נשימה בלבד ואינו מכיל חומרים כימיים כלשהם- אין מגבלת גיל על השימוש במכשיר.

 

האם המכשיר ממכר?

פעולת המכשיר אינה מערבת תרופות או חומרים כימיים כלל. יתרה מכך, אנשים שסובלים מחרדה יודעים שמה שמפחיד יותר מהחרדה- היא החרדה מהחרדה. או במילים אחרות, מכיוון שאין לדעת מתי ואיך יגיע ההתקף הבא, נוצר מתח מתמיד שמונע תפקוד שגרתי ורגיל. לעומת זאת, כשיש מכשיר קטן כמו הקלמיגו, שתמיד נמצא בכיס או בתיק ויכול לעזור מיידית- המתח הזה נעלם. לכן, לא רק שהמכשיר לא ממכר- הוא למעשה מחזיר את השליטה לידיים של המטופל וכשהאמון חוזר, עם הזמן, כבר אין צורך המכשיר.

 

זה בדיוק מה שקרה לבת של ש', שלאט לאט צברה אמון בעצמה והשימוש במכשיר הלך ופחת.

 

תזונה להתקפי חרדה

התקפי חרדה ותזונה נבונה, צילום: 123RF

 

האם המכשיר הוכח מדעית כיעיל בהפחתת חרדות?

בהחלט כן. המכשיר, פרי פיתוח ישראלי שמשווק גם באירופה ובארה"ב, עבר בדיקות מחמירות וניסויים קליניים שהוכיחו את יעילותו בהורדת עוצמת ותדירות החרדות. טכנולוגיית המכשיר מוגנת בפטנט. ניתן לעיין במחקרים בלחיצה כאן.

 

איפה משיגים את מכשיר הקלמיגו?

את המכשיר הזה ניתן למצוא באתר בריאות אונליין, אתר שמתמחה בפתרונות לא תרופתיים לאתגרי בריאות. לחברה צוות ייעוץ והדרכה שמספק שירות מעולה והנחיה לפי הצורך. ניתן לפנות אליהם בלחיצה כאן או בטלפון 09-3819999

 

מה קרה בסוף לבת של ש'?

היא מרגישה מצוין, ילדה שמחה ומאושרת, חזרה להיות מוקפת חברות ונפרדה מהחרדות.

צרו קשר עם קלמיגו



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו