Sunrider_Fly
Sunrider_Fly

דיאטת גרילה להרזיה ולשיפור הבריאות ב-12 שבועות. מבוססת על מדע

מאת: - תכניות הרזיה, בריאות ותזונה נכונה.
אצלנו תלמדו להשיג בריאות אופטימלית, להתגבר על מחלות, ולרזות באופן טבעי בשיטה שמוכחת מדעית
himalayaKrem_IN

שלום וברוכים הבאים לתוכנית דיאטת גרילה לבריאות ולירידה במשקל לצמיתות.

אצלנו תלמדו להשיג בריאות אופטימלית, להתגבר על מחלות, ועל התשוקות למזון ממכר וגם על הפרעות אכילה למיניהם כולל השמנת יתר, והכל בשיטה מוכחת מדעית.

תוכנית זו מבוססת על המחקר שלי בנושא ”התזונה הבריאה לאדם“ אשר לה קראתי ”דיאטת גרילה“ מהמילים מלחמת ”גרילה“ כי צריך להילחם בכל מה שחברות המזון הגדולות בעלי אינטרס כלכלי מנסים למכור לנו, וגם להילחם בהרגלים שהחברה קבעה כנורמטיביים ונכונים.

מעולם לא הייתה תוכנית כזו.

בתוכנית תקבלו הדרכה, צעד אחר צעד, שתביא אתכם מהמקום שבו אתם נמצאים היום למקום שבו הייתם רוצים להיות: עם גוף רזה, בריא ואנרגטי, ולא משנה מה הגיל או המצב הבריאותי הנוכחי שלכם.

אז בין אם אתם רוצים לרדת קצת במשקל, או רוצים להירפא ממחלה תוך השגת בריאות אופטימלית בשבילכם או רוצים לעזור למישהו יקר לכם, הגעתם למקום הנכון. כי זה באמת עובד!

שמי גלית גולדפרב, אני תזונאית קלינית וחוקרת רפואית, ואני אוביל אתכם לאורך הדרך. התחלתי את הקריירה שלי בתזונה ובריאות לפני 29 שנים כשהייתי בת 16, בספרייה ציבורית שבה התחלתי לחקור על הצרכים של הגוף ואיך כדאי לאכול על מנת לרדת במשקל ולהגיע להישגים ספורטיביים. מאז כבר השלמתי לימודים לשלושה תארים אוניברסיטאיים בתזונה ומדעי הרפואה וגם השלמתי אין ספור לימודי תעודה בתחומים רבים של רפואה אלטרנטיבית. משנת 2005 יש לי קליניקה פרטית שבה עזרתי לאנשים רבים לרדת במשקל וטיפלתי באינספור אנשים עם מחלות רבות כולל מחלות אוטואימוניות, בעיות פוריות, מחלות לב, שבץ, סוכרת ועוד מחלות רבות. אני בעצמי ירדתי 30 קילו של משקל עודף וריפאתי את עצמי מהפרעת האכילה בולימיה, ואפילו גם ממחלת הסרטן.

גם השתמשתי בשיטת דיאטת גרילה כדי להוריד את מספר ההתקפים האפילפטיים ששתי בנותיי הבכורות, שנולדו עם מוגבלות שכלית ואפילפסיה, סבלו מהם.

התלמיד האידיאלי עבור תוכנית זו הוא כל מי שמעוניין לעזור לעצמו ו / או למישהו יקר לו, להשיג בריאות אופטימלית ולרדת במשקל ורוצה לעשות את זה בדרך הנכונה, אחת ולתמיד. אין שום דרישות מוקדמות להירשם, רק לקחת ההחלטה שאתם מוכנים לטפל בבריאות שלכם החל מהיום.

ככל שתתחילו מוקדם יותר, כך בריאותכם תהיה טובה יותר, תיראו יפים יותר ותחושו אנרגטים וגם שמחים יותר.

אתם לא רוצים לחכות עד שמאוחר מדי והרופא מתחיל לתת לכם מרשמים לתרופות, נכון ?!

אני מבטיחה שלעולם לא תצטרכו עוד תוכנית הרזיה או בריאות נוספת!

בתוכנית ה 12 שבועות של דיאטת גרילה תקבלו גישה לחומר לכל החיים וגם תקבלו תפריט אישי מוכן עבורכם, וכל מה שתצטרכו להצליח!

ומעבר לזה, יש לכם הבטחה אישית ממני שאם לא תהיו מרוצים מהתוכנית או שתרגישו שאין בה מספיק ערך עבורכם, יש לכם 30 ימים לקבל את כספכם בחזרה ממני ללא שאלות.

אז אל תחכו שיהיה מאוחר מדי, כי גרם של מניעה שווה לקילוגרם של ריפוי. התחילו עכשיו. להתראות בפנים.

גלית גולדפרב BSc, MSc, תזונאית קלינית וחוקרת רפואית עם 22 שנות ניסיון בתחום הבריאות, כמו גם ניסיון אישי בהתגברות על בעיות בריאות ומשקל. גלית יודעת כיצד תזונה משפיעה על כל היבט של הווייתנו. גלית מלווה ילדים ומבוגרים להרזייה וריפוי ממחלות על ידי תזונה נכונה ושינוי הרגלי חיים.

טלפון: 052-4764241

צרו קשר עם מרזים לחיים



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו