Thymoquin_Fly
In2024_Fly

דורין אלעד, נטורופתית (N.D) והרבליסטית קלינית (CI.H) מוסמכת

מיקום: רמת גן דורין אלעד, נטורופתית (N.D) והרבליסטית קלינית (CI.H) מוסמכת. מטפלת ברפואה נטורופתית הוליסטית, מלווה ומדריכה שינויים לאורח חיים בריא וטבעי כל זאת באמצעות תזונה מבריאה, צמחי מרפא, תוספי תזונה, ארומתרפיה, פרחי באך, דמיון מודרך וטווינא.
In2024_Article

דורין אלעד

מיקום: רמת גן

דורין אלעד, נטורופתית (N.D) והרבליסטית קלינית (CI.H) מוסמכת. מטפלת ברפואה נטורופתית הוליסטית, מלווה ומדריכה שינויים לאורח חיים בריא וטבעי כל זאת באמצעות תזונה מבריאה, צמחי מרפא, תוספי תזונה, ארומתרפיה, פרחי באך, דמיון מודרך וטווינא.

דורין אלעד
דורין אל-עד

רפואה נטורופתית הינה רפואה טבעית הוליסטית המשלבת ידע מדעי, וידע קליני שנאסף במשך אלפי שנים ממסורות עתיקות ובבסיסה האמונה כי בכל אחד מאיתנו טבוע כוח מרפא טבעי, זהו כוח החיים.
הנטורופתיה רואה את האדם כמכלול המורכב משלושה רבדים: גוף, נפש ורוח, אשר כל אחד מהם משפיע על האחר ומושפע מגורמים רבים נוספים: גורמים סביבתיים, אורח חיים, גורמים חברתיים ועוד. ועל כן הטיפול הנטורופתי מתייחס לכל הגורמים האלו.

דרך החיים המודרנית מציבה בפנינו אתגרים שלא היו קיימים בעבר ומקשה על שמירה על אורח חיים המאפשר בריאות פיזית ונפשית שלמה, ומחלות רבות שלא היו קיימות בעבר כמו יתר לחץ דם, רמות שומנים גבוהות בדם, מחלות אוטואימוניות, סכרת, מחלות פרקים, עייפות, השמנה, אסטמה, הפכו לשכיחות וכרוניות וגיל הופעתן הולך ויורד.

מחלות אלו אינן עובדה שחייבים להשלים איתה, הן אינן חייבות להיות כרוניות וללוות את האדם כל חייו, הן ניתנות לטיפול בדרך טבעית.

בעיני התפקיד הראשון של המרפא הטבעי הוא ללמד את האדם הפונה אליו את הדרך אל הכוח המרפא האישי שלו, להביאו לידי ביטוי ולהפוך מחלה לבריאות.

הטיפול מיועד לכל אחד שרוצה לעשות שינוי באורח חייו, לטפל במחלה קיימת, למנוע מחלות עתידיות, לטפל בהשמנה או לטפל במצב רגשי.

הטיפול שלי מלווה בייעוץ, הדרכה, חיזוק והכוונה אישית לאורך כל תהליך הריפוי.

הטיפול הנטורופתי יכול לסייע ולטפל במכלול רב של מחלות, קשיים ובעיות:
מחלות ראומטיות כגון דלקות פרקים, פיברומיאלגיה, תשישות כרונית, מחלות אוטואימוניות, מחלות מעי דלקתיות, בעיות נשים שונות כולל פריון, הכנה ללידה ותמיכה לאחר לידה, בעיות של פריון הגבר, רמות כולסטרול גבוהות, שומנים בדם, סוכרת, השמנה, איזון פעילות בלוטת התריס, חיזוק המערכת חיסונית, מחלות נשימה, מחלות עור, גיל המעבר וכן בעיות רגשיות כגון דיכאון, חרדות, הכנה לקראת שינויים בחיים, הסרת מחסומים וחסימות רגשיים ועוד.

קצת אודות דורין אלעד:
במשך שנים רבות סבלתי מתסמונת אשר שלחה אותי מרופא לרופא ומבדיקה לבדיקה ללא כל הטבה או הקלה. יום אחד החלטתי לקחת אחריות על בריאותי ועל חיי והתחלתי בשינוי תזונתי ושינוי אורחות חיי אשר לימים הבריא אותי לחלוטין. מאז נותר בי רצון וצורך לעזור לאחרים למצוא את הכוח המרפא שלהם ולהביא בריאות, איזון ואושר לחייהם. נרשמתי ללימודי נטורופתיה והיום הנני בוגרת בהצטיינות של מגמות נטורופתיה והרבליזם קליני בבית ספר מירב לרפואה משלימה, מבית האוניברסיטה הפתוחה ומרפאות מכבי טבע ובעלת קליניקה פרטית.

פרטים ליצירת קשר עם דורין אל-עד:

טלפון נייד: 052-2334887

אימייל: dorin.elad@gmail.com

כתובת אתר: www.dorinelad.com

כתובת פייסבוק: https://www.facebook.com/eladdorin

הערה: הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי בלבד ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו