In2024_Fly
Thymoquin_Fly

בריאים, ספורטיביים או טבעוניים? משלוחי מנות מחוץ לקופסא

למה להעביר עוד משלוח עתיר בשומן רווי וסוכר כשיש אופציות טעימות ומרגשות למשלוחים שאנשים ישמחו לקבל? אספנו לכם מבחר אופציות משמחות במיוחד

צילום: סטודיו משין

Thymoquin_In

זה נראה ששנה אחרי שנה אנשים נכנסים למשלוחים סטנדרטיים עם אוזני המן עתירות מרגרינה וחטיפים תעשייתיים. אנחנו כאן כדי להראות שאפשר גם אחרת. אז אישה משלוח יתאים לחברים ולמשפחה שלך?

 

לספורטיביים – משלוח אנרגטי במיוחד

מי קבע שמשלוח מנות חייב להיות אכיל? ניתן להתאים משלוחי מנות שישמחו את מי שיקבל אותם, כך למשל שוחרי הספורט או אנשים שמנסים לשפר את אורח החיים שלהם ולהפוך אותו לבריא יותר, יוכלו להפתיע במארז אנרגטי של מוצרי ספורט ואביזרי כושר איכותיים.

חברת MINISO מציעה ערכה מיוחדת: "ניתן לשלב בקבוק שתייה ששומר על קור המשקה, מגבת המתייבשת במהרה, מיזעי ספורט, דלגית, פאוצ', גלגל לחיטוב וכן נרתיק לסמארטפון המתלבש על הזרוע במהלך האימון. ענקית העיצוב היפני MINISO מקפידה על האיכות הגבוהה של המוצרים בדגש על מוצרי צריכה חכמים ופונקציונאליים לשיפור סגנון החיים והפנאי, על עיצוב מקורי ואופנתי לפי קווי העיצוב היפני, וכן מציעה זאת בתמחור משתלם, כאשר מחירם של מרבית המוצרים נע בין 5-20 ₪ בלבד".

 

לחובבי הספרים – ספר תזונה מעניין

ספרו של מארק הימן הוא רב מכר גלובלי וגם ישראלים רבים מספרים שהוא סייע להם לשדרג את התזונה. ספרו "מה כבר נשאר לנו לאכול" הוא המדריך האולטימטיבי לתזונה בריאה ולירידה במשקל.

משלוחי מנות מטפחים של  קטרינה טיפוח אורגני

 קטרינה ידלין, מומחית לארומתרפיה ומפתחת מוצרים אסתטיים וטיפוליים מן הטבע.  בעלת חברת בוטיק למוצרי טיפוח אורגניים קטרינה טיפוח אורגני מציעה 2 מארזים  שיכולים להיות משלוחי מנות מפנקים.

 

מסיכת חימר +שמן להסרת איפור+ סבון פנים ארומטי במחיר של 189 ₪ במקום 257 ₪ .

 

ערכת ניקוי כפול הכוללת סבון פנים ארומטי +שמן להסרת איפור במחיר של 159 ₪ במקום 203 ₪

להשיג באתר החברה   https://katerina.co.il/

 

איך לפנק מחוץ לקופסא? רעיונות לחג בריא ממקדמת בריאות

פנינו לאיריס גרינשפון, מקדמת בריאות לילדים ולמשפחה כדי שתעשה קצת סדר במבול המשלוחים שם בחוץ:

"איך זה שכל חג יהודי קשור באוכל? מה נסגר איתנו?

אני מאמצת בחום את משלוחי מנות, מנהג מהמם של פורים! בעיקר בקרב שכנים, נהדר כדי להכיר (בכל זאת, בנין עם 50 דיירים) , לחזק חברות ואפילו להשלים עם מישהו שהתרחקנו ממנו . בפורים- יש מצב להיפוך! וזו הזדמנות נפלאה לחדש ולרענן"

את חושבת שהחג יכול להיות בריא ומזין?

"בהחלט! הצעה שלי: להוסיף עוד מזונות לתפריט הקבוע שלנו! נניח אנחנו לא אוהבים חציל. אבל אנחנו לא מכירים את כל סוגי החציל והכנתו, כי אנחנו פולנים. רק נניח…

אז אם יש לנו שכנה שמכינה חציל נהדר, בצורה שבחיים לא ידענו על קיומה, נניח מטוגן ואנחנו לא מכירים – אז אם פתאום, כאשר נגיע לתת לה משלוח מנות שכולל לחם מחמצת שאפינו לבד (רק נניח) והיא תציע לנו איזה מעדן חציל מטוגן עם עגבניות, מה, לא נטעם?  אפילו נערבב יחד את הלחם- והחציל המטוגן, וקיבלנו מנה מגן עדן".

 

לא לכולנו יש סבלנות להכין אישית. מה תגידי למי שרוצה לסגור עניין "בקטנה"?

"אני פחות מאמינה בקניית חטיפים, אריזתם ושליחה לשכנים- יותר מתחברת למשהו איכותי, תוצרת בית, רצוי מיוחד לבית/למשפחה שלנו והכי חשוב- מכל הלב.  זה הפורים שלי, מה איתכם?"

לרעיונות למשלוחי מנות בריאים איריס מזמינה לאינסטגרם או לפייס בוקר שלה.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו