In2024_Fly
Laisha_Fly

איילת בוקר נוה

כנטורופתית, אני מנחה סדנאות לבישול וניהול מטבח בריא. כמטפלת בצמחי מרפא, רפלקסולוגית, ומטפלת פרחי באך, אני מלווה אנשים בתהליכי ריפוי וצמיחה, פיסיים ונפשיים במקביל. כאדם וכאישה אני מרוגשת תדיר מעצמת החיות, הכמיהה לחופש פנימי, ומעוז הרוח המפעפעים בכל אחד ואחת מאיתנו ומהווים את קודקוד הצמיחה והשינוי – כוחות הריפוי.
Thymoquin_In

 

שם פרטי ומשפחה: איילת בוקר נוה
מיקום: ירושלים
תיאור העסק: נטורופתית, אני מנחה סדנאות לבישול וניהול מטבח בריא.

כמטפלת בצמחי מרפא, רפלקסולוגית, ומטפלת פרחי באך, אני מלווה אנשים בתהליכי ריפוי וצמיחה, פיסיים ונפשיים במקביל.

כאדם וכאישה אני מרוגשת תדיר מעצמת החיות, הכמיהה לחופש פנימי, ומעוז הרוח  המפעפעים בכל אחד ואחת מאיתנו ומהווים את קודקוד הצמיחה והשינוי – כוחות הריפוי.

סדנת "המטבח הטבעי" – סדנת בישול בריא, מורכבת מ – 6 מפגשים בני 4 שעות כ"א, המתקיימים אחת לחודש. זאת, על מנת לבוא במגע עם כל עונות השנה וכן, עם סגנונות בישול וגישות תזונתיות שונות. בסדנה נכיר את המקרוביוטיקה, כמו גם את ה – Raw food, נלמד את היתרונות והחסרונות של כל גישה, כך שכל משתתף יוכל "לתפור" לו חליפה תזונתית המתאימה לו ולאורח חייו.

הסדנאות נערכות באווירה מאוד יצירתית, ומכילות הרבה תוכן תזונתי ענייני לצד תכנים אנרגטיים ורגשיים הקשורים באוכל ובאכילה.

אחת לשנה, אנו יוצאים, כל קבוצות הלימוד של אותה שנה, לסיור עשבי תבלין בהרי ירושלים, ולשני סיורי צרכנות בריאה. אלה הם תוספות בונוס לסדנה.

באתר המטבח הטבעי תוכלו ליהנות ממתכונים רבים המופיעים בארכיון ב"מתכון החודש", וכן, לקרוא מאמרים שונים, חלקם הופיעו בטור חודשי שהיה לי בעיתון "הארץ".

פרטים ליצירת קשר:

טלפון: 02-6787819
טלפון נייד: 054-6916966אימייל: aboker@013.net

הערה: הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי בלבד ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.  

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו