In2024_Fly
PassoverFocus_Fly

אודליה ביצ'צ'ו, נטורופתית מוסמכת N.D וקואצ'רית

PassoverFocus_IN

אודליה ביצ'צ'ו

מיקום: תל אביב

אודליה ביצ'צ'ו
אודליה ביצ'צ'ו

אודליה ביצ'צ'ו היא נטורופתית מוסמכת N.D וקואצ'רית. אודליה ביצ'צ'ו הוכשרה במכללת מדיסין ובקולג' לרפואה משלימה. עשתה סטאג' בשיר"ם, שבבית החולים "אסף הרופא" וחברה באגודת הנטורופתים. בנוסף הינה קואצ'רית מוסמכת מטעם "תות-תקשורת ותוצאות". אודליה ניהלה את המערך התזונתי ברשת מרפאות חיצוניות ובעלת קליניקה פרטית הממוקמת בתל ברוך צפון, תל אביב. כיום, במקביל לטיפולים הפרטיים, אודליה מעבירה סדנאות הרזיה ואורח חיים בריא לקבוצות.

אודליה ביצ'צ'ו מתמחה בשיטות הרזיה ודיאטה בהתאמה אישית ובטיפול בבעיות "אכילה רגשית" תוך הקניית כלים טכניים למיגור הסימפטומים ההתנהגותיים. אודליה ביצ'צ'ו מתמחה בטיפול בפרופיל שומנים בדם: כולסטרול, טריגליצרידים ואיזון רמות הסוכר. הטיפול המוענק הוא פרטני וצמוד ומתבצע בשילוב כלים מעולם הקואצ'ינג על מנת להביא לשינוי בדפוסי האכילה וההתנהגות. כל תפריט נבנה בהתאמה אישית על פי צרכי המטופל. התפריטים מותאמים לאורח החיים, לבדיקות הדם ולהרגלי התזונה והספורט הפרטניים של המטופל.

"אני מאמינה שהבנת התהליכים הפיזיולוגיים והרגשיים שאנו עוברים מובילה לשינוי הבחירות האישיות שלנו. אני מתעדכנת באופן שוטף במחקריים העדכניים והחדשניים ביותר בתחום, בכדי להביא את מטופליי לתוצאות הטובות ביותר ולבריאות האופטימלית. ברגע שאנו מתחילים יחד את התהליך אנו הופכים לשותפים עם מטרה אחת: להצליח, להשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו ולחיות בריא וטוב יותר".

הטיפול מבוסס על תזונה פונקציונלית-מותאמת אישית, מתוך האמונה שאין שיטה אחת המתאימה לכולם. לכל אדם יש את הנתיב הייחודי שלו ותפריט המתאים לצרכיו האישיים. במהלך הפגישה מתועדים מדדים של משקל, אחוזי שומן , היקפים, מסת שריר ושומן ויסצראלי של המטופל ונבנה תפריט דיאטה בהתאמה אישית – TAYLOR MADE

פרטים ליצירת קשר עם אודליה ביצ'צ'ו:

טלפון נייח/פקס: 077-2259352
טלפון נייד: 052-3989024
אימייל: odelya@bichacho.net
כתובת אתר: nature-med.co.il

הערה: הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי בלבד ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.
אנא הכניסי במה שלא נמצא

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו