PassoverFocus_Fly
PassoverFocus_Fly

פרי אריכות הימים

מאת: - נטורופתיה, אירידולוגיה, דיקור. התמחות בטיפול במחלות כרוניות וסרטן, ניקוי גוף מרעלים, סדנאות בישול ואפיה בריאים
אם היה מאכל שצריכתו באופן קבוע היה גורם לכם להראות,  להרגיש ולתפקד כמו בני 20, מה הייתם עושים? ברור: אוכלים! אז כנראה שנמצא המאכל הזה ובשנים האחרונות הוא עשה עליה מסודרת לארץ ומאז קרנו עולה ומעלה גם את קרנו. אפרת תרצה בכנס אוכלים בריא 11
Laisha_In

קבלו את ה"גוג'י ברי" (תותי גוג'י) –  פרי יער הגדל בעיקר בסין, צורתו כצימוק אדמדם מאורך וטעמו מתקתק.  וכיצד הפרי הקטנטן הזה מסייע להישאר צעירים לנצח? גוף האדם מייצר הורמון גדילה ששומר עליו צעיר בגוף ובנפש, וככל שמתבגרים, הגוף מייצר פחות מהורמון הגדילה- מה שגורם להזדקנות והחלשות הגוף. הגוג'י ברי מכיל את הורמון הגדילה הזה ועל כן תורם לעיכוב תהליכי הזדקנות הגוף ולעליה באנרגיה: בסין יש אזורים בהם חיים אנשים עד גיל מופלג בבריאות איתנה, ובאזורים אלה גדל הגוג'י ברי- מסתבר שמאריכי החיים האלה נהנים מהגוג'י ברי באופן יום יומי.

ברפואה הסינית נחשב הגוג'י ברי כפרי שיוצר הרמוניה בגוף ומחזק את אנרגיית החיים ועל כן מביא לסיבולת רבה יותר, מגביר את האנרגיות הגופניות והנפשיות ומאריך את החיים.

 

מזון על אדמדם

הגוג'י ברי נחשב למזון על. מזון על הוא הוא מזון טבעי שערכו התזונתי ותועלתו הבריאותית עולים עשרות מונים על כל מזון אחר והוא עשיר ומרוכז ברכיבי תזונה רבים מאד ההופכים אותו לתרופה טבעית. בחרתי להביא בפניכם חלק מהתועלות הבריאותיות של הפרי המופלא הזה:

איך אוכלים את הפרי הקטן- גדול הזה?

 

מתכון בריא – תה – על אדום

  1. הכינו תה מגוג'י ברי: שימו כף של גוג'י ברי בכוס, שפכו מים רותחים והמתינו לפחות 10 דקות. לגמו  את התה המתקבל שבינתיים הפך לאדמדם- ואיכלו את הגוג'י ברי המתוקים.
  2. שלבו גוג'י ברי בתבשיל של אורז מלא או קינואה.
  3. הוסיפו תותי גוג'י לסלט: לצורך זה יש להשרות את הגוג'י ברי במשך מספר דקות, לסנן ולפזר על סלט ירוק.
  4. טחנו גוג'י ברי יחד עם פירות אחרים ונוזל כלשהו (חלב קוקוס, חלב שקדים, מיץ תפוזים, יוגורט עיזים) לקבלת שייק מרענן.

 

קבלו את הפרי המיוחד הזה בסבר פנים יפות- בכל זאת הוא הגיע מרחוק ותרומתו לבריאות רבה.

צרו קשר עם אפרת נבון, נטורופתית, מדקרת ואירידיולוגית



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו