keshet_flytop

Powered by WP Bannerize

Trima_HAIR

Powered by WP Bannerize

פטרת כף רגל (Athlete's Foot)

מאת: ד"ר ג'יימס באלך (M.D) וד"ר מארק סטנגלר (N.D)
המלצות לתזונה בריאה בנושא פטרת כף הרגל מתוך "האנציקלופדיה החדשה לריפוי טבעי" מאת ד"ר ג'יימס באלך (M.D) וד"ר מארק סטנגלר (N.D) בהוצאת פוקוס

מזונות מומלצים

כדי ליהנות מתזונה נכונה ונבונה בעלת ערך תזונתי גבוה, המחזקת את המערכת החיסונית, הקפידו לבסס את הארוחות שלכם על ירקות טריים, דגנים מלאים וחלבון נטול שומנים ממקורות איכותיים. מקורות אלה יכולים להיות שעועית יבשה, עדשים, דגים ועוף שגודל על מזון אורגני. כדי לשמור על רמה נאותה של "חיידקים טובים", אכלו מדי יום יוגורט לא ממותק. הקפידו שהיוגורט שאתם אוכלים יכיל חיידקים מקבוצת חיידקי חומצת החלב.

כרוב כבוש ומיסו (Miso, ממרח העשוי מפולי סויה מותססים) הם דוגמאות למזונות נוספים המכילים "חיידקים ידידותיים". משקאות מירקות עליים או מירקות אחרים, משפרים את העמידות החיסונית שלכם.

שתו 8 כוסות מים נקיים מדי יום, כדי לסייע בניקוי הגוף מהרעלים שיוצרת הפטרייה.
טלו 2-1 כפות זרעי פשתה טחונים. לזרעי הפשתה יש תכונות אנטי-פטרייתיות.

מזונות שיש להימנע מהם

פטריות ניזונות מסוכרים ומשמרים. הפחיתו או הימנעו לחלוטין ממזונות שידוע כי הם מכילים סוכרים, כמו למשל מזונות המכילים "קלוריות ריקות". אלה מכילים קרוב לוודאי כמויות גדולות של סוכרים.

הימנעו או הפחיתו את צריכת הפירות ומיצי הפירות בשלב הראשוני (החודש הראשון) של הטיפול. חשוב במיוחד להימנע מאכילת מזונות אלה בין הארוחות.

 

למידע נוסף, כולל המלצות טיפול נוספות ראו בספר "האנציקלופדיה החדשה לריפוי טבעי" בהוצאת פוקוס.

 

השאירו תגובה: