Laisha_Fly
PassoverFocus_Fly

קנדידה במעיים - אין מאבחנים? איך מטפלים?

לא לכולם יש קנדידה ולא כל המצאות של קנדידה בגוף היא הסיבה לתסמינים. כל בן אדם יכול לשאת כמות מסוימת של קנדידה במעיים בלי להרגיש. רק כאשר ישנה צמיחה מרובה של קנדידה במעיים בשילוב עם תסמינים אופיינים למצב, יש להתייחס לכך ולטפל

קנדידה על צלחת פטרי, צילום דורון שפי

Thymoquin_In

שלום שמי דניאלה שפי ואני מומחית לרפואה טבעית. לפני כשלושים שנה העלתי למודעות את נושא הקנדידה בארץ והיום אני מוכרת בתור הסמכות ברפואה המשלימה בענייני קנדידה ובעיות מעיים.

בימי ההשתלמות שלי משתתפים רופאים קונבנציונליים לצד מטפלים טבעיים ונטורופתים. ראיתי עשרות אלפי מטופלים שסיבת התסמינים שלהם לא היתה ידועה ושבסוף התגלה שיש אצלם צמיחה לא רגילה של קנדידה ורק טיפול אנטי פטרייתי עזר להם.

לטפל בקנדידה זה לא פשוט, צריך המון ידע נסיון ומיומנות. כל אחד שאי פעם סבל מקנדידה יודע את זה. לקח לי המון זמן להבין את אופי הפטרייה ותחבולותיה. במשך השנים פיתחתי שיטה פשוטה ויעילה שמוכיחה את עצמה בעבודה היום יומית שלי במרפאה.

המוצרים שפיתחתי אהודים לא רק אצל המטופלים שלנו אלא גם אצל מטפלים אחרים שעובדים איתם

https://1818.co.il/index2.php?id=21&lang=HEB
תוצאות הטיפולים האנטיפטרייתים מדברות בפני עצמן: בעיות מעיים כמו בטן נפוחה, גזים, עצירות ושלשולים נעלמו. חולשות ועייפות הפכו לאנרגטיות וחיות.

גרד טורדני הפסיק. אנשים שכבר התייאשו מעודף משקל התחילו לרזות. נשים עם בעיות פוריות נכנסו להריון. דלקות כרוניות בנרתיק נעלמו ועוד ועוד.
חשוב לי לציין שלא לכולם יש קנדידה, ולא כל המצאות של קנדידה בגוף היא הסיבה לתסמינים השונים.

אז מה זה קנדידה?

קנדידה היא פטריית שמר שבתנאים מסויימים עלולה לגרום לזיהום פטרייתי. התנאים הנפוצים להתפרצות הקנדידה הם פלורת מעיים לא תקינה עקב תזונה לקויה עתירת סוכרים, קמח לבן, אוכל מטוגן, שתיה מתוקה, מתח, חרדות, לחץ תמידי, דלקות סמויות במעיים לקיחת תרופות כימיות כמו אנטיביוטיקה, סטרואידים, הורמונים וכד', ומערכת חיסונית חלשה.

אין ספק שהסטייה מהתזונה המתאימה לגוף היא אחת מהסיבות העיקריות להתרבות של קנדידה ותסיסה בבטן. קנדידה היא פטריית שמר שביחד עם שילוב של סוכר ופחמימות מייצרת חגיגה שלמה של בעיות עיכול.
תזונה נכונה היא הבסיס לכל טיפול מוצלח בקנדידה.

הסימפטומים הקלאסיים – קנדידה תסמינים

בטן נפוחה ומציקה, גזים, יציאות לא סדירות, כאבי בטן, חוסר אנרגיה, עייפות, חולשה, קושי לתפקד, משיכה למאכלים מתוקים, נשירת שיער, עליה במשקל וקושי רב לרדת במשקל, החלשות של מערכת החיסון, פטריה וזיהום כרוני בנרתיק, גירודים בעור, מצב רוח ירוד (דכדוך ודיכאון), BRAIN FOG (ערפול), ירידה בריכוז ובזיכרון, בעיות פוריות, ירידה בחשק המיני ועוד.

מי צריך לחשוב על קנדידה?

מי שסובל מהתסמינים המצויינים לעיל או מי שעבר סדרה של בדיקות ללא ממצאים, מומלץ לו לבדוק קנדידה, בעיקר אם ידוע על לקיחת אנטיביוטיקה או סטרואידים בעבר.

למה חשוב לאבחן קנדידה?

טיפולי קנדידה רבים נכשלים בשל אבחון ראשוני לא מדויק, טיפול על סמך סימפטומים בלבד, אינו מומלץ בשום פנים ואופן, יכולות להיות סיבות נוספות לאותם הסימפטומים כמו למשל: פרזיטים, תולעים, רגישויות שונות למזון, מחלת הנשיקה, וירוסים, תת פעילות של בלוטת התריס, דלקת סמויה במעיים, חוסר 12B אנמיה וכו'.
ברפואה אסור לנחש או להסתמך על סימפטומים בלבד מטפל אחראי מדייק באבחון. יש חשד??? חייבים לבדוק!

קנדידה במעיים אבחון – איך מאבחנים קנדידה?

אין ספק שבראש סדר העדיפויות נמצאת בדיקת צואה. לצערנו אין יותר אפשרות בארץ לבצע את בדיקת הצואה במעבדה. אני אישית בודקת את כל תפקודי הגוף עם מכשיר BICOM (פיתוח גאוני של מדענים בגרמניה). אני עובדת עם המכשיר הזה כבר 27 שנים בהצלחה רבה.

התפשטות הקנדידה היא רק סימפטום של חוסר איזון עמוק בגוף. לפני בניית הטיפול חשוב מאד לברר את כל התמונה ולא להסתפק בטיפול סימפטומטי בלבד.

כאשר מטופל מגיע אלי עם חשד לקנדידה, אני בודקת, מעבר להמצאות קנדידה, גם אילו מערכות או איברים אינם מאוזנים ומה הסיבה לכך (רגישויות למזונות, מתכות כבדות, אלרגיות, דלקות, תולעים, חיידקים פתוגניים ואפילו גידולים).

בזכות המכשיר גיליתי חשד לגידולים, לאבנים בכיס המרה, לבעיות לב, למחלת הנשיקה, לירידה בתפקוד הלבלב ועוד, אצל מטופלים שלא ידעו בכלל על קיומם. הפנתי אותם מייד לבדיקה רפואית רשמית שאשרה זאת וברוך השם הם טופלו במהירות.

בנוסף לבדיקת הביקום ועיון בבדיקות דם הרפואיות אני נעזרת גם באבחון אירידיולוגי (קריאה בקשתית העין). הבדיקה הזאת מראה לי מה השפעת המצב הרגשי על הגוף.

כשאני רואה שמדובר בבעיה פסיכוסומטית אני מבררת את הבעיה הרגשית שעומדת מאחורי הסמפטומים. לא מעט אנשים הגיעו עם בעיות של מגרנות, אולקוס, גרד לא מוסבר או דכאון ובמבט אחד בעין הסתבר שהם נמצאו בלחץ רגשי אדיר שגרם לסמפטומים בגוף.

לדוגמא: מטופלת עם מגרנה ואולקוס כרוניים שהתברר כי היו לה בעיות קשות עם שלום בית והיא הסתירה את זה בהצלחה מהסביבה וגם מעצמה. חמש שנים של לימודי קואצינג כולל שנתיים סי.בי.טי נתנו לי את כל הכלים ההכרחיים כדי לזהות איפה מוקד הבעיה.

במקרים כאלה אני נעזרת מעבר לשיחת נפש בתכשירים הומיאופתיים או בפרחי באך. לפעמים אני גם ממליצה על צמחי מרפא שפועלים ישירות על מערכת העצבים עם תוצאות מהירות.

בקיצור- על מנת לטפל בהצלחה בקנדידה לא מספיק לתת תכשיר אנטיפטרייתי ותזונה אלא צריך להתייחס לכל הרבדים (נפש, גוף ורגש). המומחיות שלי היא לגלות מה עומד מאחורי הסמפטומים ומאחורי החיוך שמהר מאד משתנה לבכי כשנוגעים בנקודה הכואבת באמת.

למדתי לסמוך על כוח הריפוי של הגוף ולתת לו את כל חומרי הגלם שהוא צריך בכדי לעשות את העבודה שלו שאין לה תחליף. אין רופא טוב יותר מהגוף עצמו אם יודעים לקרוא את הסימנים שהוא מראה.

מאחלת לכולם בריאות כי בריאות זה גאולה
באהבה דניאלה שפי
04-8623901

צרו קשר עם דניאלה שפי מומחית לרפואה טבעית ונטורופתיה



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
    1. שמואל לוי

      התרשמתי מדבריך שפרסמת ביו טיוב
      והייתי מעונין לשוחח איתך האם זה אפשרי?
      טל 0546999059