ecosupp_FLY

Powered by WP Bannerize

BARA_SUPER_FLYr

Powered by WP Bannerize

כאבי גב (Back Pain)

מאת: ד"ר ג'יימס באלך (M.D) וד"ר מארק סטנגלר (N.D) מתוך "האנציקלופדיה החדשה לריפוי טבעי"  בהוצאת פוקוס
עצירות, משקל עודף והצטברות של רעלים בגוף, עלולים להחריף את כאבי הגב. תזונה נכונה ונבונה, בשילוב טיפולים לניקוי הגוף מרעלים, יסייעו לכם למנוע את הליקויים האלה.

מזונות מומלצים

אכלו ארוחות קטנות וקלות לעיכול. אכילה מרובה מטילה עומס על מערכת העיכול ומחלישה את הגב.
עצירות מחריפה את כאבי הגב, לכן הקפידו לאכול מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, במיוחד ירקות.

התייבשות מחריפה אף היא את כאבי הגב. שתו כוס מים נקיים אחת לשעתיים, במהלך היום. אם אתם נתקפים בכאב גב, שתו מספר כוסות מים מיד כשהכאב מתחיל.
הקפידו להזין היטב את העצמות שלכם.

חלבונים תוכלו להפיק מאכילה של דגים, מוצרי סויה (טוֹפוּ) וקטניות. סידן תוכלו לקבל מאכילת ירקות עליים, פירות ים, אגוזים וזרעים.
אכלו מזונות עשירים בחומצות שומניות חיוניות (דגי סלמון, דגי מקרל, שקדים, אגוזי מלך וזרעי פשתה טחונים).

מזונות שיש להימנע מהם

הימנעו מאכילת מזונות העשירים בשומן רווי ובסוכר, במיוחד אם אתם סובלים מעודף משקל. תוספת משקל במותניים או בירכיים, פירושה עומס רב יותר על הגב.
הימנעו מצריכת קפאין ואלכוהול, המוכרים כחומרים שמחריפים מצבים דלקתיים

 

למידע נוסף, כולל המלצות טיפול נוספות ראו בספר "האנציקלופדיה החדשה לריפוי טבעי" בהוצאת פוקוס.

 

השאירו תגובה: