OB__

Powered by WP Bannerize

obari3

Powered by WP Bannerize

טעים להכיר - שירה וסרמן

חצי שירה ידועה בתור מי שמלווה ישראלים רבים בדרך לירידה במשקל. אבל מה היא אוהבת לאכול בעצמה?
טעים להכיר - שירה וסרמן

טעים להכיר - שירה וסרמן. צילום: שי פיירשטיין

שירה וסרמן, מייסדת ובעלים של חצי שירה, ידועה בתור אחת הישראליות שירדו במשקל באופן הכי משמעותי ואף הצליחו לשמור על הירידה לאורך השנים.

מה המאכל שאת הכי אוהבת לאכול?

חמאת בוטנים ושוקולד – ביחד.

מה האוכל המושלם לשבת בבוקר?

שייק פירות אני לא טיפוס פנקייקים וג'חנונים. גם לפני הדיאטה. לפני הדיאטה הוא היה יותר עתיר עם שמנת.

 

תארי את ארוחת הבוקר הממוצעת שלך

יש לי בעצם כמה ארוחות בוקר שאני אוהבת: יוגורט סויה עם פירות או סלט יווני.

 

איזה מיתוס הכי גדול על תזונה את מכירה?

שפחמימות זה משמין. הפחד מפחמימות גדול. אני מעודדת אנשים לאכול פחמימות בכמות סבירה. את רוב הירידה שלי עשיתי עם פחמימות, בעיקר לחם.

שירה וסרמן

ירדה במשקל בלי לוותר על פחמימות. שירה וסרמן.

איזה מאכל מעלה לך הכי הרבה זיכרונות?

בורקס של סבתא שלי, הבולגריה – עם המון גבינה שנשפכת מהצדדים. היום אני אוכל אחד במקום קילו.

מה בחיים, אבל בחיים לא תאכלי?

כוסברה ואוכל דיאט. יש לי התנגדות עקרונית לאוכל דיאטטי, כבר הציעו לי כסף כדי להצטלם עם ארטיק דיאט ולא הסכמתי כי אני לא מאמינה בזה. אוכל דיאט זה אוכל מזויף – זה במילים אחרות לומר לבן אדם – לך אין שליטה ביוגורט ממש טעים אז אני אתן לך את המזויף ואז את תאכלי פחות  – אבל אין בזה ערך תזונתי, זה לא טעים ובריא. ואז אתה מרגיש שאתה שונה – גם בגלל המשקל וההתמודדות ועכשיו נוסף לך עוד שוני. במקום ללמד לאכול את האוכל האמיתי, אבל פחות – לאכול שתי פרוסות לחם מלא ולא ארבע. להפסיק לחיות על ה'קלים' וה'מופחתים'.

 

איזה אוכל תיקחי איתך ליום ארוך ולא צפוי?

סביר להניח שאני אקנה בחוץ סלט אבל אני אצטייד עם כריכים.

מה החטא האהוב עליך?

גלידת חמאת בוטנים ושוקולד, ריסז בעיקר. גדלתי באמריקה אז משם החיבה לחמאת בוטנים.

במי לבחור, דיאטנית קלינית או נטורופתית?

גם וגם. אני חושבת שזה שני דברים שונים לגמרי וזה תלוי במה אתה מנסה לטפל – לא פוסלת את זה ולא את זה. אצלי עובדות דיאטניות קליניות אבל אני מאוד אוהבת את עולם הנטורופתיה.

 

מה דעתך על המשפט? "זה לא מה שאת אוכלת אלא מה שאוכל אותך?"

לא מסכימה עם זה כל כך. אני חושבת שצריך להתמקד במה שאוהבים ולדעת לאכול פחות. אנשים מפחדים לומר 'אני אוכל קצת מזה' – כי הם לא מאמינים שהם יכולים לאכול קצת.

 

המתכון המנצח שלך

כולם יודעים שאני מתה על כרובית. במתכון הזה תוכלו ליהנות ממנה כשהיא אדומה ולוהטת!

 

כרובית אדומה לוהטת

כרובית אדומה לוהטת. צילום: מירית אזר קרמון

 

מצרכים:

ראש כרובית מפורק לפרחים ושטוף היטב

כפית פפריקה מתוקה

מעט פפריקה חריפה (לא חובה)

4 שיני שום כתושות

כף מיונז רגיל

כפית חרדל חלק

כפית שמן זית

מלח ופלפל לפי הטעם

 

הכנה

מחממים תנור ל 200 מעלות טורבו.

בקערית מערבבים את כל החומרים למעט הכרובית.

את התערובת מערבבים היטב עם הכרובית, אופים כ 40 דקות עד שמשחים היטב.

בתיאבון!

שירה השיקה לאחרונה אפליקציה שמעבר לקו נמצאת דיאטנית וכל לקוח מקבל ליווי יום יומי – התמיכה מתמשכת ולא רק פעם בשבוע.

השאירו תגובה: