Trima_saffron

Powered by WP Bannerize

Trima_HAIR

Powered by WP Bannerize

טעים להכיר את גלי הנדל

היא רוצה לאכול צהריים כבר בשעה 10:30, מנסה להימנע מקפה ולא תאכל פירות ים (למרות שהם טובים לבלוטת התריס) - טעים להכיר את גלי הנדל - תזונה יצירתית. יועצת בריאות מוסמכת ומומחית לבלוטת התריס

גאים לארח מובילה בתחום התזונה שמצליחה ליצור שינויים אמיתיים בתחום הטיפול בבלוטת התריס – גלי הנדל – תזונה יצירתית. יועצת בריאות מוסמכת, מומחית לבלוטת התריס.

 

מה המאכל שאת הכי אוהבת לאכול?
מרקים / ירקות בתנור / תבשילי ירקות

מה האוכל המושלם לשבת בבוקר?
ספורט* (: ושינה (לא מתאפשר עם תינוק)
לבת שלי מכינה פנקייק דלעת שקדים

*גלי הסבירה לנו שמבחינתה ספורט הוא סוג של מזון לנשמה (מערכת eatwell)

"לא טיפוס של ארוחת בוקר" גלי הנדל

 

תארי את ארוחת הבוקר הממוצעת שלך

אני לא טיפוס של  ארוחת בוקר, האהבה שלי היא קפה אחד ביום בבוקר. אין סוף נסיונות להגמל תרמו משמעותית לעור הפנים שלי שזהר אבל לא צלחו מספיק זמן, לגבי אוכל אני אוכל משהו מאד קטן וקל כמו מעט ירקות אפויים, או פירות יער, או אשתה מי קוקוס עם לימון ומלח, אני רעבה כבר ב 10:30-11:30 לצהרים

איזה מיתוס הכי גדול על תזונה את מכירה?
שומן זה משמין. לא ויתרנו על זה מזמן?

איזה מאכל מעלה לך הכי הרבה זיכרונות?
חלה מטוגנת, בילדותי שעוד אכלתי גלוטן וחלב זה מה שסבא שלי היה מכין לנו כל שבת בבוקר עם סוכר!

מה בחיים, אבל בחיים לא תאכלי?
איברים פנימיים / פירות ים על אף שהם הכי בין המזונות המזינים ביותר לבלוטת התריס

איזה אוכל תיקחי איתך ליום ארוך ולא צפוי?
ירקות אפויים, קציצות / לביבות, מרק, סלט. אני פחות אוהבת פירות / אגוזים. תביאו אוכל!

מה החטא האהוב עליך?
קרם לימון / עוגת לימון (צריכה להיות ללא גלוטן או חלב) בגדול אני מאוהבת בכל דבר שיש בו לימון

במי לבחור, דיאטנית קלינית או נטורופתית?
אני בעד לבחור מטפל שאתה מחובר אליו ולא לבחור טייטלים.

מה דעתך על המשפט? "זה לא מה שאת אוכלת אלא מה שאוכל אותך?"
מסכימה מאד מאד, אבל גם התזונה שלנו משפיעה על המידד הפיזי, מאזן המינרלים ולכן גם על המיינד יש לה חלק חשוב ומשמעותי.

   

המתכון המנצח של גלי הנדל

 

פפק דלעת קינמון שלילי אוהבת –

לילי הבת שלי לא הצליחה להגיד פנקייק כשהיתה קטנה, אז  קבלו מתכון לפקק בריא לילדים ולגדולים!

 

לפנקייק –

3 ביצים אורגניות שלמות

1/2 כוס קמח שקדים / קמח טייגר נאט מנופה + מעט קמח קוקוס (לרגישים לאגוזים)

1 כף דבש / מייפל / סילאן / 1/2 בננה בשלה מעוכה (תלוי במתיקות שאוהבים)

חתיכה יפה של דלעת מגורדת על פומפיה

קינמון טחון

הכנה –

מערבבים את כל המרכיבים, אנחנו מכינים את זה בלילה לפני וזה יושב במקרר

מטגנים במחברת חמה עם מעט מאד שמן קוקוס / חמאה, לא באמת צריך להוסיף שמן בין הבלילות.

השאירו תגובה: