Nikui_Fly
Nadar_Fly

טעים להכיר את אומינה קדמי

כוהנת הדיטוקס בחיים לא תאכל מרשמלו. אבל מה כן?
Sunrider_Article

כשמדברים על סופר פוד וניקוי רעלים, אי אפשר שלא להכיר בעשייה המדהימה של אומינה קדמי. אומינה היא אם לשלושה, מטפלת ומובילת תהליכי מודעות, תזונה, ניקוי וריפוי הגוף בשיטת הריפוי הטבעי. מחברת הספר רב המכר " סופרפוד- שער למטבח חדש". יוצרת המותג "אומינה" של תערובות סופרפוד אורגניות מהמזונות הטובים בעולם.

 

מה המאכל שאת הכי אוהבת לאכול?

המאכל האהוב עלי ביותר תמיד יהיה סוג של סלט פראי עשיר ומלא בכל טוב –ירקות, נבטים, זרעים, אבוקדו, ככול שהסלט יהיה יותר עשיר ומלא בהפתעות כך אהייה מאושרת ומסופקת.

 

מה האוכל המושלם לשבת בבוקר?

בשבת בבוקר יש לנו מסורת פנקייקים. זאת מסורת מהבית של בן זוגי ואנחנו כמובן שדרגנו אותה לגרסה הבריאה. השולחן יהיה מלא בפנקייקים (ראו מתכון בהמשך) סלט פירות עשיר, ממרחים של חמאות אגוזים שונות וכמובן מייפל…זאת חגיגת השבת שלנו…

 

תארי את ארוחת הבוקר הממוצעת שלך

ארוחת הבוקר שלי במשך ה15 שנה האחרונות היא שייק סופרפוד. השייק מורכב מפירות העונה, המון עלים ונבטים, תערובות של סופרפוד ירוקים, חלבון וברי'ס, מאקה, פולי קקאו ושמן קוקוס. כמובן שיש גרסאות שונות אך תמיד אתחיל את היום שלי בכוס מלאה של שייק סופרפוד.

 

איזה מיתוס הכי גדול על תזונה את מכירה?

ישנם כל כך הרבה מיתוסים סביב תזונה. והאהבה שלי היא לנפץ אותם אחד אחר השני ולהגיע למהות. אציין אחד מהם שבעיני גורם להרבה בעיות בריאות –המיתוס לפיו שומן זה משמין ולא בריא.
שומנים טבעיים הינם חיוניים לפעילות תאית ותפקוד המוח, ספיגה וחילוף חומרים, איזון כולסטרול והורדת סוכר. חונכנו להאמין כי שומנים (וכמובן שאני מתייחסת אך ורק לשומנים טבעיים ושמנים בכבישה קרה) הם גורמים למחלות לב ולהשמנה, אך חשוב לדעת כי זוהי מגמה של תעשיית המזון לגרום לנו לצרוך יותר סוכר וממתיקים מלאכותיים.

 

איזה מאכל מעלה לך הכי הרבה זיכרונות?

ממולאים. זה המאכל שאהבתי ביותר כילדה, היום אבא שלי בן 84 מכין לנו תמיד ממולאים צמחוניים. אין לי דרך לתאר לכם את המעדן הזה ואת האושר שלי לאכול את הממולאים של אבא בכל פעם מחדש.

 

מה בחיים, אבל בחיים לא תאכלי?

מרשמלו!

 

איזה אוכל תיקחי איתך ליום ארוך ולא צפוי?

בימים ארוכים אני אדאג שיש איתי משקה קקאו, קופסא של אגוזים, תפוח ומשהו מבושל שכייף לאכול גם קר…

 

מה החטא האהוב עליך?

גדלתי באילת, ובשבילי החוויה לשבת בשמש על חוף הים עם בירה הינה חוויה שממלאת אותי באושר מתוק ופשטות החיים.

 

במי לבחור, דיאטנית קלינית או נטורופתית?

הגישה שאני מאמינה בה היא ראיה הוליסטית של כל תהליך ריפוי. כשאני פונה לנטורופטית רוב הסיכויים שתהליך האיזון והדיוק התזונתי ישפיע על עוד מגוון מערכות ותהליכי הבראה בגוף. הראיה של נטורופטיים הינה רחבה הרבה יותר מדיאטנית קלינית. לכן אני תמיד אבחר בנטורופטית.

 

מה דעתך על המשפט? "זה לא מה שאת אוכלת אלא מה שאוכל אותך?

זהו בעייני משפט מפתח למודעות תזונתית. אנו ניזונים מכל כך הרבה גורמים שונים בחיינו. הזנה העמוקה מגיעה מהיחסים שלנו עם עצמנו ועם החיים (שזה בסופו של דבר אותו הדבר). לכן בבסיס של כל הרגלי תזונה יושבים הדפוסים, המחשבות והתפיסות שלנו. אם נשכיל להתבונן ולעשות עבודת עומק במקומות הפנימיים שלנו ונצליח לשנות ולהשריש גישה חדשה ממנה היחסים שלנו עם אוכל יהפכו מנחמה, פיצוי וסתימת בורות רגשיים, ליחסי הזנה, הקשבה וחיבור לטבע.

 

המתכון המנצח של אומינה – פנקייק סופרפוד

20 פנקייקים קטנים

1 כוס שיבולת שועל מלאה

1/2 כוס קמח טף

1 כף חמאת שקדים/קוקוס

1 כף שמן קוקוס

2 כפות  צ'יה

2 כפות תערובת חלבון (אופציה)

כפית תמצית וניל

2 כפות  סוכר קוקוס

1 כפית סודה לשתייה

ניתן להעשיר בכף של אבקת התערבות בר'יס או קקאו -Walk in Beauty /Passionate Heart

 

מערבבים בבלנדר את כל המרכיבים ויוצקים על מחבת נון סטיק חמה מאד

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו