supherb_Fly
supherb_Fly

טבעוני, צבעוני וסופר פוד - מה חדש על מדף השוקולד?

אתם מוזמנים להכיר שוקולדים חדשים, טבעוניים וחלקם אפילו בריאים יחסית ולשמוע איזה ציון הם קיבלו במבחן הטעימה שלנו
Laisha_In

"איפה אפשר למצוא שוקולד טבעוני איכותי?"

בעבר היה קשה למצוא שוקולד טבעוני משובח, ואפשר היה לאכול אך ורק שוקולד מריר בסיסי; מדהים לגלות עד כמה שוק השוקולד הטבעוני הישראלי והעולמי הולך ומתרחב – האפשרויות רבות, הטעמים מגוונים ואפילו אפשר למצוא שוקולד טבעוני לבן. סקרנו עבורכם מספר חידושים – שוקולדים בשילוב סופר פוד לצד שוקולד טבעוני במחיר נגיש.

 

שוקולד אורגני טבעוני משובח בשילוב מזונות על – ביו בנג'מין

כל מה שכדאי לדעת:

שוקולדי הפרימיום של ביו בנג'מין הם 100% טבעונים, אורגנים וטעימים להפליא.
בתהליך היצור משתמשים ברכיבים האיכותיים ביותר, פולי קקאו מסחר הוגן הנרכשים ממשקים קטנים ומשפחתיים בניקרגואה, קולומביה ואקוודור.
השווקולדים מכילים אחוז גבוהה של מוצקי קקאו בשילוב מזונות על (superfoods).
לשוקולדי הפרימיום של ביו בנג'מין עשיר וארומה נפלאה. קיים מבחר סוגים:

 

ניתן להשיג ברשת ניצת הדובדבן**

 

מבחן הנסיינים – איך היה השוקולד?

 

שלל שוקולדים 100% טבעוניים

וגו – שוקולד טבעוני עם אגוזי לוז שלמים

כל מה שכדאי לדעת:

חברת וגה מוצרים טבעוניים מציגה את vego, שוקולד ז'נדויה טבעוני. השוקולד מכיל רכיבים איכותיים בלבד כגון ממרח אגוזי לוז, אגוזי לוז שלמים וחמאת קקאו. השוקולד עדין, נימוח ומתקתק ודומה בטעמו לשוקולד חלב.

שוקולד וגו אינו מכיל רכיבים מהונדסים גנטית (GMO’s), כולסטרול, שומן טראנס, לקטוז, קזאין וחומרים משמרים. הקקאו, וניל וסוכר שבשוקולד, נרכשים מפרויקטים מפוקחים סחר הוגן (Fair Trade).

השוקולד מתאים לטבעונים, לרגישים ללקטוז,לנמנעים מחלב, לתומכים בסחר הוגן, לילדים עם אוטיזם ששומרים על תזונה ללא חיטה וללא קזאין ולכל אלו שאוהבים שוקולד מתוק וטעים עם רכיבים איכותיים. השוקולד משווק בטבלאות של 65 ו-150 גרם.

רכיבים: סוכר קנים*,אגוזי לוז שלמים* (20%), מסת קקאו *, אגוזי לוז טחונים, חמאת קקאו*,
מתחלב: לציטין סויה, תמצית וניל*. *רכיב עם אישור סחר הוגן.
מידע אלרגני: מכיל אגוזי לוז וסויה.

 

מחיר מומלץ לחפיסה של 150 גר': 19.90 ₪

ניתן להשיג: ברשתות השיווק ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.

 

מבחן הנסיינים – איך היה השוקולד?

 

A1C – טבעוני עם ערך גליקמי נמוך

בימים אלא השיקה חברת A1C סדרת פרליני שוקולד ושקדים משובחים, ובעבודת יד של שוקולטייר מומחה, המבוססת על הפורמולה שפיתחה החברה.

השוקולדים, אשר מיוצרים משוקולד איכותי בעבודת יד, מכילים רכיבים מסורתיים כגון פחמימות וסוכר (פחות מ-20 אחוז פחמימות), אך באמצעות שימוש בפורמולה המהפכנית – מייצרים ערך גליקמי נמוך!

"יחד עם ד"ר מריאלה גלאנט פיתחנו כאן בישראל פורמולה ייחודית אשר יוצרת התעניינות רבה בקרב חברות המזון הגדולות. "באמצעות שימוש בפורמולה שלנו, ניתן לקחת רכיבים פשוטים שאנחנו רגילים לאכול ולצרוך כבר אלפי שנים (כמו סוכר, קמח ועוד), וליצור תרכובת מזון חדשה שיש לה ערך גליקמי נמוך, כלומר שמשפיעה מעט על רמות הסוכר בדם, ו….טעימה!" מסביר רן הירש מנכ"ל חברת A1CFOODS.

חשוב לרן לציין כי כולנו יודעים היום שתזונה היא עניין משתנה מאדם לאדם. עם זאת, בדיקה קלינית במעבדת GI labs בטורונטו העלתה באופן מובהק, כי רמות הסוכר בדם (ערך גליקמי) של הנבדקים כמעט לא הושפעה מאכילת פרליני השוקולד ושקדים של חברת A1C.

מפנק ובעל ערך גליקמי נמוך

A1C מפנק ובעל ערך גליקמי נמוך

 

מבחן הנסיינים – איך היה השוקולד?

 

צ'וקטה – שוקולד מריר 60% – האופציה הנגישה

לצד השוקולדים המהודרים, היתה מונחת טבלת שוקולד צ'וקטה שאיש לא טעם – קשה להתחרות בטרנדים ובחידושים של יתר השוקולדים; ובכל זאת – מדובר באופציה מעולה לשילוב טבעוני – עם 60% מוצקי קקאו, מדובר בבחירה הטבעית להכנת עוגת שוקולד או קינוחים אחרים.

 

אפשר למצוא את השוקולד במחירים נוחים – מארז של שלוש חפיסות שוקולד עולה בין 10 ל-12 ש"ח בחנויות רבות והוא טבעוני לחלוטין.

 

אם אתם אוהבים שוקולד ורוצים ללמוד להכין בעצמכם שוקולד בריא ומפנק תוכלו ללמוד אותו במסגרת סדנא שתיערך בקרוב: סדנת קינוחי שוקולד בריאים בכנס אוכלים בריא הראשון במודיעין שייערך בתאריך 29.03. אותה תנחה טלי מחלב.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו