Insta_Migdal
ECO_3

חינם: חוברת מתכונים לשייקים בריאים וטעימים

מאת: - חברת OIG שיווק והפצה בע"מ
ידוע ששייקים ירוקים מסייעים לניקוי רעלים, אבל האם ידעתם ששייקים צהובים נלחמים בדלקות? ומה לגבי השייקים האדומים? והכתומים והסגולים? בואו לגלות את היתרונות של השייקים בצבעים השונים ולקבל חוברת עם המתכונים הכי טעימים, ללא תשלום.
בחוברת תמצאו מתכונים גם לשייקים ירוקים לניקוי רעלים

בחוברת תמצאו מתכונים גם לשייקים ירוקים לניקוי רעלים

לשוחרי התזונה הבריאה, עונת האביב מסמלת את תחילתה של עונת השייקים.

אין כמו להתרענן עם שייק טעים, מלא בוויטמינים, שמסייע לנו באופן טבעי להעשיר את הגוף ברכיבים תזונתיים התורמים לבריאותנו.

במיוחד בשבילכם – איגדנו את כל המתכונים הכי שווים, בחוברת צבעונית, וסיווגנו אותם לפי התרומה המרכזית שלהם לבריאותכם. להורדת החוברת לחצו כאן.

OIG_Shake_Inside

בחוברת תמצאו:

שייקים אדומים – לאנטי-אייג'ינג

לתזונה "אדומה" כוח להאט או אפילו להחזיר לאחור את השפעת הזמן על הגוף.

בחוברת תמצאו את רשימת 10 המזונות האדומים המומלצים ביותר, ביניהם: תפוחים, אוכמניות, גוג'י ברי ועוד.

שייקים כתומים – לחיזוק המערכת החיסונית

החומרים המזינים שנמצאים באוכל הכתום מסייעים למערכת החיסונית לתפקד בצורה המיטבית.

התפוז שעשיר בוויטמין C, הגזרים העשירים בוויטמין A, העדשים הכתומות שמכילות ויטמין B6, אבץ וברזל – לכולם תפקיד חשוב בתמיכה במערכת החיסונית.

שייקים צהובים – למלחמה בדלקות

על תרומתו של הכורכום כאחד מלוחמי הדלקת החזקים בטבע, ודאי כבר שמעתם, אבל הוא לא המאכל הצהוב היחיד שעוזר לגוף להתמודד עם דלקות.

בחוברת תמצאו את 10 המאכלים המומלצים למלחמה בדלקות ושייקים טעימים שאפשר להכין איתם כמו שייק דובדבנים צהובים, שעשוי להקל על דלקות וכאבים שנגרמו עקב אימון גופני מאומץ.

שייקים ירוקים – לניקוי רעלים

השייקים הירוקים הם בין הפופולאריים ביותר בקרב שוחרי הבריאות.

הכלורופיל, אותו פיגמנט שאחראי לצבע הירוק של מאכלים רבים, הוא בעל יכולות עוצמתיות: הוא מנטרל רדיקלים חופשיים ומנקה רעלים כמו מתכות כבדות, חומרי הדברה וזיהום תעשייתי מהגוף.

לכן מאכלים ירוקים הם תוספת חשובה לבריאותכם. באמצעות שייקים תוכלו לצרוך מהם בבת אחת כמות נאותה ומספקת.

שייקים כחולים וסגולים – לבריאות המוח

לפיגמנט המעניק למזונות אלה את צבעם קוראים אנתוציאנין, והוא הוכח כנוגד חמצון המסייע לפעילות המוח לטווח הארוך, לשיפור הזכרון והתפקוד הקוגנטיבי.

גם מאכלים שעשירים בשומן אומגה 3 עוזרים לשמירה על תפקודי המוח שלנו.

הסגול הזה עושה לנו טוב

הסגול הזה עושה לנו טוב

להורדת חוברת המתכונים המלאה – לחצו כאן

בינתיים – קבלו כאן את אחד המתכונים האהובים עלינו מהחוברת:

הלאה לדלקת

רכיבים:

2  כוסות תרד

קורט נבט חיטה או 2 כפיות אבקת נבט חיטה

או 2 כפות מיץ נבט חיטה

חצי כוס חתיכות אננס

1  בננה

20  חצאי אגוזי מלך

1  כפית זרעי פשתן

חצי כוס דובדבנים צהובים (אפשר גם

דובדבנים קפואים)

2  כוסות תה ירוק מצונן

להכנה:

הכניסו את כל המרכיבים לכוס הקצרה בבלנדר והפעילו עד לקבלת מיץ חלק.

 

לעוד מגוון שייקים בריאים בטעמים מפתיעים – הורידו את חוברת המתכונים

*

הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.
המאמר אינו מהווה תחליף לייעוץ פרטני עם איש מקצוע מוסמך מהתחום.

 

צרו קשר עם OIG



    * שדות חובה


    השאירו תגובה: