ECO_3
ECO_3

חוברת מתכונים למיצים ושייקים עם ערכים גבוהים של ויטמינים

מאת: - חברת OIG שיווק והפצה בע"מ
רוצים למקסם את כמות הוויטמינים והמינרלים שאתם מקבלים? כל המתכונים המנצחים בחוברת המיצים החדשה של OIG.
חוברת מתכונים למיצים ושייקים בריאים

חוברת מתכונים למיצים ושייקים בריאים

במיוחד בתקופת הקורונה, שמירה על מערכת החיסון היא קריטית, וישנה חשיבות עליונה בצריכת ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון.

בחברת OIG יצרו עבורכם חוברת מתכונים למיצים ושייקים מנצחים, בריאותיים וטעימים. להורדת החוברת לחצו כאן.

בנוסף למתכונים, אשר מוצגים בצורה ויזואלית ברורה ומרשימה, תוכלו למצוא את הערכים התזונתיים של כל הרכיבים ואת ערכם התזונתי.

OIG_21_250

אז מה יש במתכונים האלה שהם כל כך בריאים?

עופר גבאי, ממנהלי חברת OIG, משתף אותנו ביתרונות הרכיבים התזונתיים שבמיצים ובשייקים שתמצאו בחוברת:

ניקוי בעזרת עשב חיטה

עשב חיטה הוא ניצן של חיטה שמלא בסיבים תזונתיים. הוא יעיל בהקלה על עצירות וגם מכיל כמות גדולה של כלורופיל שמחזק את המערכת החיסונית ועוזר לגוף להיפטר מפסולת.

כוח העל של הצבעים הסגולים

גזרים סגולים מלאים באנתוציאנין סגול שמעולה כאפקט נוגד חימצון, טיפול בעיניים והורדת הכולסטרול.

מיץ גזר סגול

מיץ גזר סגול


אוכמניות ופטל שחור לאנטי אייג'ינג

לפי מחקרים, מדובר בפירות סופר פודס. אוכמניות מלאות באנטוציאנין שיש לו אפקט נוגד חימצון חזק לכן הן שומרות על תאי הגוף שלכם צעירים ומשפרות את הראייה שלכם. פטל שחור מכיל המון אסטרוגן צמחי ובשניהם נוגדי חמצון העוזרים להקל בכאבי גיל הבלות.


קיווי – העוזר של מערכת העיכול

אנטינידאין שנמצא בשפע בפרי הקיווי הוא אנזים שעוזר לפרק חלבונים. הוא מרגיע את הבטן ואת המעי ולכן עוזר לעיכול.

מיץ עם קיווי

מיץ עם קיווי

סויה – חלבון צמחי איכותי

סויה היא מקור מעולה לחלבון, פולי סויה מכילים המון חומצות אמינו והם יעילים מאוד בעזרה בהתפתחות וגדילה של ילדים. הם גם מכילים כמות גבוהה של איזופלאון שעוזר להקל על כאבי גיל הבלות.

קייל – יעיל בעיכוב ההתפתחות של תאים מסרטנים

מבין כל הירקות הצהובים והירוקים, בקייל יש את הכמות הגבוהה ביותר של בטא קרוטן שיעיל בתור נוגד חמצון. הוא גם עשיר באינדול ובסולפוראפן שיכולים למנוע היווצרות של תאי סרטן.

תרד מלך הירקות

תרד מכיל המון ערכים תזונתיים ולכן ידוע בתור "מלך הירקות". הוא עשיר בחומצה פולית וברזל, עוזר לשמור על עור בריא וגם עוזר במניעת אנמיה והפרעות במערכת העיכול.

מיץ פופאי - תרד ותפוחים

מיץ פופאי – תרד ותפוחים

תפוחים לבריאות המעי

בתפוחים ישנם הרבה חומצות אורגניות שבזכותם ניתן להתאושש מעייפות ולחזק מאד את המערכת החיסונית. כמות גדולה של פקטין בתפוחים עוזרת למנוע עצירות ולשמור על המעי בריא.

ברוקולי מכיל המון ויטמין C

במיוחד היום, מחסור בויטמין C עלול לגרום למערכת חיסונית לקויה, לעייפות ואפילו לדיכאון. איכלו ברוקולי שמכיל המון ויטמין C כדי להתגבר על העייפות ולקבל בוסט של אנרגיה.


עגבניות שרי לירידה במשקל

עגבניות שרי הן פרי דל קלוריות. הן מכילות פקטין ולכן משביעות. לא רק שהן מונעות עצירות, הן גם מושלמות לתזונה דלת קלוריות.

רימונים לבריאות האישה

רימונים עשירים באסטרוגן צמחי שדומה להורמון הנשי. רימון הוא פרי חיוני לכל אישה. הרימונים מעכבים את גיל הבלות, ועוזרים להקל על הכאבים שנלווים אליו. זרעי הרימון עוזרים להיפטר מנקודות שחורות בעור, ולכן עוזרים לשמור על מראה עור צעיר.

מיץ רימונים

מיץ רימונים

 

החוברת מסבירה איך לשפר מדדים בגוף האדם כמו לחץ דם, סוכר, גמישות כלי דם ועוד. תוכלו למצוא בה גם מאכלים המחזקים את המערכת החיסונית ומעכבים את ההזדקנות.  בחוברת יש דגש על מזונות מרכיבים "פיטוכימיקלים" שהם נוגדי חמצון חזקים המעכבים התפתחותם של תאים סרטניים, או מיצים המורכבים מסופר פודס התורמים להתפתחות המוח.

 

איך ניתן לשמור על הערכים התזונתיים בפירות ובירקות באופן המקסימלי?

ויטמינים מהטבע

ויטמינים מהטבע

מחקרים מוכיחים כי הדרך היעילה ביותר לצרוך מגוון רחב ככל שניתן של פירות וירקות היא בעזרת מסחטות מיצים.
להתחיל את היום עם מיץ טבעי בקלות ובהנאה ייתן לכם בוסט של אנרגיה ובריאות לאורך כל היום. זוהי הדרך היעילה ביותר לספיגה מקסימלית של ערכים תזונתיים ונוגדי חמצון גבוהים שהוכחו כחשובים ביותר לבריאות.

במסחטות רגילות, הפירות והירקות החשופים עוברים תהליך חמצון ולבסוף אף נותרים חלקים רבים שאינם מנוצלים כלל. לכן ב-OIG שמנו דגש על טכניקה חדשנית של כבישה קרה.
בתהליך הכבישה הקרה הפירות והירקות מתחממים מעט מאד, בטמפרטורה שהוכחה שאינה פוגעת בערכים התזונתיים שלהם. לכן כמות הערכים התזונתיים, המינרלים והוויטמינים שנסחטים אל הכוס גבוהה הרבה יותר.

אם אכלנו פרי או ירק במצבו הגולמי הרי שנספוג כ-17% מהויטמינים בלבד. ואילו סחיטה קרה תשפר לנו את נתוני הספיגה והעיכול לעין ערוך, והם יעלו לכ-65%. זהו הבדל עצום בשמירה על המערכת החיסונית ועל הבריאות לאורך זמן.

גם הטעם הוא שונה לחלוטין, בתהליך הייחודי של כבישה קרה, הטעם של הפירות והירקות נשמר היטב, טעם המיץ הסחוט הוא עמוק וטעים יותר.
בנוסף תקבלו בוסט אדיר של אנרגיה. גם ילדים קטנים ותינוקות שהויטמינים והמינרלים הם קריטיים לגדילתם, יכולים להנות ממיצים אלו.

מתכון מנצח לבוסט של אנרגיה

מיץ ברוקולי, תפוזים, סלרי ולימון

מיץ ברוקולי, תפוזים, סלרי ולימון

חתכו את הברוקולי והסלרי לחתיכות קטנות בגודל 4-3 ס"מ.
קלפו את התפוזים והלימונים ופרסו את הפירות ל-4 חלקים.
הכניסו את הברוקולי, הסלרי, התפוזים והלימונים למסחטת המיצים והפעילו אותה.

טיפ: שורשי הברוקולי עלולים להיות קשים מדי, אז כדאי לחתוך אותם לחתיכות קטנות אפילו יותר.

רוצים עוד מתכונים? לחצו כאן על מנת לקבל חינם את חוברת המתכונים של OIG.

 

חברת OIG שיווק והפצה בע"מ קיימת למעלה מ-25 שנה. החברה חרטה על דגלה לשים דגש על נושא הבריאות, תוך שמירה על חידושים טכנולוגיים פורצי דרך בתחום.

החברה מציעה גם סדנאות בתחום הבריאות. במטה החברה (רחוב הגנן 8 במודיעין), תוכלו למצוא את חנות היבואן ובה מגוון רחב של מוצרי החברה.
השירות בפריסה ארצית מלאה.

 

 

הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.
המאמר אינו מהווה תחליף לייעוץ פרטני עם איש מקצוע מוסמך מהתחום.

צרו קשר עם OIG



    * שדות חובה


    השאירו תגובה: