EPHARMA_FLYL

Powered by WP Bannerize

OIG_FLY_R

Powered by WP Bannerize

הרפס (Herpes)

מאת: מתוך "האנציקלופדיה החדשה לריפוי טבעי" מאת ד"ר ג'יימס באלך (M.D) וד"ר מארק סטנגלר (N.D) בהוצאת פוקוס
המלצות לתזונה נכונה בנושא הרפס, מזונות מומלצים וכאלה שכדאי להימנע.

מזונות ממולצים

אכלו מזונות העשירים בחומצה האמינית L-ליזין. מזונות אלה עשויים למנוע את התרבות נגיף ההרפס. מקורות טובים ל-L-ליזין הם קטניות, דגים, הודו, עוף ורוב סוגי הירקות.

פלפלים, כרוב ניצנים, ברוקולי, תפוחי אדמה וירקות ופירות נוספים בעלי גוונים בוהקים, מספקים לגוף ויטמין C וביופלבונואידים המסייעים לריפוי העור.

דגים (כמו דגי הסלמון), אגוזים (כמו אגוזי מלך) וזרעים (כמו זרעי פשתה) מספקים לגופנו מלאי של חומצות שומניות חיוניות הדרושות לשם ריפוי הרקמות שנפגעו על ידי הנגיף.

מזונות שיש להימנע מהם

הימנעו מאכילת מזונות העשירים בחומצה האמינית L-ארגינין, מאחר שחומצה זו עשויה לעודד את התרבות נגיף ההרפס. בין המזונות המכילים חומצה אמינית זו: בוטנים, שקדים וסוגים נוספים של אגוזים, כמו גם חיטה מלאה ושוקולד.

הפחיתו את צריכת הסוכר הלבן, או הימנעו לחלוטין מצריכתו. סוכר לבן מפריע לתהליך ההחלמה של רקמות העור ומחליש את המערכת החיסונית.

מזונות חומציים כמו עגבניות ופירות הדר, עלולים לגרום להחמרה בפצעי ההרפס ויש להימנע מצריכתם בעת התפרצות המחלה.

 

למידע נוסף, כולל המלצות טיפול נוספות ראו בספר "האנציקלופדיה החדשה לריפוי טבעי" בהוצאת פוקוס.

 

השאירו תגובה: