supherb_Fly
Thymoquin_Fly

הסופר פוד שאפשר למצוא ברוב הבתים בישראל – התפוח!

מאת: מערכת Eatwell
זמן קריאה: 3 דקות
ראש שנה חלף מזמן וצריכת התפוחים צנחה. זה הזמן להרים לפרי הבריא בטירוף שטעים מאוד גם בלי דבש. כל מה שרציתם לדעת על התפוח + מתכון סתווי מושלם לסיידר חם ובריא

צילום: PEXELS

Thymoquin_In

אם אתם מתעניינים בבריאות ובשיפור איכות החיים או ירידה במשקל, בוודאי נתקלתם בשלל המלצות על סופר-פודס שעשירים ברכיבים תזונתיים. יכול להיות שקיבלתם את הרושם שסופר-פוד חייב להיות יקר מאוד, לא זמין או אולי פחות טעים; איזה כיף לגלות פרי טעים וזמין שיכול לשפר את בריאותנו בצורה משמעותית.

 

תפוח – מה יש בו בעצם?

אז לפני שניגש למחקרים ונתעמק בכל התועלות והסגולות של התפוח, כדאי לדעת מה בעצם אפשר למצוא בתפוח הממוצע:

 

 

תוכלו למצוא בתפוח עוד שלל ויטמינים ומינרלים, השילוב שלהם מאפשר לכם ליהנות מבריאות מקסימלית בקלות. חשוב שתדעו: חלק גדול מהרכיבים המזינים בתפוח נמצאים בקליפה שלו, לכן חשוב לאכול את התפוח שלם, או לשתות מיץ שנסחט מתפוחים וכולל את הקליפה.

 

מה התפוח עושה לגוף שלנו?

מחזק את העצמות

הפלוריזין שקיים בתפוחים משפאר את צפיפות העצמות שלנו, ובשילוב עם הבורון – העצמות מקבלות אפקט מקסימלי של חיזוק והגנה על העצם לטווח הרחוק.

 

שני תפוחים בצבעים שונים עם צורה של לב, תקשורת מקרבת מאפשרתל לנו לתקשר באמפתיה גם במצבים קשים

צילום: Pixabay

 

מוריד את הכולסטרול באופן טבעי

התפוחים עשירים בפקטין, החומר הזה ידוע בתור אחד שמשפר את המרקם של ריבות ביתיות, אבל מה שבאמת מדהים הוא העובדה שהפקטין מוריד את רמות ה-LDL – הכולסטרול הרע והידוע לשמצה. בעצם שיפור רמות הכולסטרול שלנו, התפוח יכול למנוע בעיות לב, לחץ דם ועוד בעיות קשות.

 

נלחם בסרטן

זה מוכח מחקרית: לאכול תפוחים באופן קבוע מסייע במניעת שלל סוגי סרטן – סרטן במעי ובכבד, סרטן ריאות וסרטן השד. איך זה קורה? תוכלו למצוא בתפוחים פלבונואידים שמקטינים את הסיכוי להתפתחות סרטן.

 

שומר עלינו יותר צעירים – מבחוץ ומבפנים

התפוח מוכח מחקרית כפרי שנלחם באלצהיימר. בנוסף, ויטמין ה-C  שהוא עשיר בו תורם למראה עור יותר קורן וצעיר.

 

דיאטת התפוחים

בעוד שמוכרים לנו שלל דיאטות שדורשות מאתנו לרכוש מוצרים מיוחדים או לשנות את התזונה באופן דרסטי, קיימת דרך אחרת, מוכחת מחקרית לירידה במשקל. היא משלבת, ניחשתם נכון – תפוחים!

דיאטה

האם דיאטת חומץ התפוחים יעילה? לא בטוח (123RF)

 

מחקרים מהשנים האחרונות מאשרים שתפוחים יעילים לעידוד ירידה במשקל. הם מורידים את רמת האינסולין בדם שלנו (וכך גם מועילים למלחמה בסוכרת) ומספקים חטיף שקל לקחת לכל מקום ומעניק לנו מתיקות מסוימת מבלי להציף את הגוף בסוכרים פשוטים.

 

אי אפשר לדבר על תפוחים וירידה במשקל מבלי להזכיר את הדיאטה הידועה: דיאטת חומץ התפוחים, מדובר בדיאטה שלא ראינו תוצאות מחקריות חד משמעיות לגביה, אבל לא יכולה להזיק: תומכי הדיאטה טוענים שחומץ התפוחים מזרז את חילוף החומרים וכן מייצר תחושת שובע.

 

מיץ תפוחים: הדרך הקלילה ליהנות מבריאות התפוח

אם אתם רוצים לשלב את הבריאות של התפוח ביום-יום שלכם בצורה פשוטה, כדאי שתחשבו על מיץ תפוחים. חשוב לבחור במיץ 100% טבעי, ללא תוספת סוכר, מים או משמרים. לא כל מיץ תפוחים מספק לכם את כל המרכיבים התזונתיים. המיץ של קשת נסחט מתפוחים שלמים – אתם תיהנו מכל התועלות של הקליפה בזמן שאתם לוגמים אותו.

 

מיץ התפוחים של קשת הוא 100% טבעי ועסיסי. תוכלו ללגום בנחת את כל היתרונות של התפוחים ולדעת שאין שום תוספת מיותרת במיץ שבחרתם.

 

 

המיץ מגיע במבחר גדלים:

 

בונוס: מתכון לסיידר חם מושלם לסתיו

 

 

שידרוג

תוכלו לשדרג את הסיידר המושלם עם מקל קינמון, חתיכות תפוח, צימוקים, יין אדום או רום. לחיים!

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו