himalayaKrem_Fly
Sunrider_Fly

המשקאות הבריאים של קיץ 2020

מאסאי מרענן לשייק, קרטיב טבעי ועד למיץ משולב בירקות - החידושים המרעננים של הקיץ
Sunrider_Article

כולנו יודעים שהמיצים הרגילים על מדפי הסופר מלאים בסוכר או ממתיקים מלאכותיים ומשתדלים להתרחק מהם. מה שמעניין לגלות הוא שהיצרנים מודעים לעובדה שכולנו מצפים למשקאות בריאים יותר ופועלים בהתאם. מה חדש על המדף בתחום המיצים? מוזמנים להציץ איתנו.

 

יפאורה – משקאות ירקות ופירות fruit&veg 

חברת יפאורה השיקה לאחרונה טעם חדש בסדרת משקאות הבריאות – אננס בננה כורכום.

Fruit&Veg הינה סדרת משקאות פרי וירק טעימה ומפנקת ללא תוספת סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. רק פירות, ירקות ומים. בסדרה ארבעה שילובים  של פירות וירקות או תוספות עם טוויסט מעניין.

הטעם החדש: אננס בננה כורכום – מכיל 2 פרוסות אננס, 1/2 בננה, 1/5 תפוח, מעט כורכום ומים. תוכלו לבחור גם בין משקה אננס תפוח גזר, תפוח רימון סלק ותפוח בננה מלון נענע.

להשיג ברשתות השיווק.

שלוק בריאות: המשקה החדש של יפאורה 100% טבעי. 

 

פסקוביץ' – תוספת רעננה לשייקים

מעולם לא היה קל יותר להכין שייק סגול ובריא, עם אסאי. חברת פסקוביץ הכריזה לאחרונה שסופר פוד האנטי-אייג'ינג נחת הישר מהאמזונס למקפיא הביתי.

פרי האסאי צבר לאחרונה גם בישראל עניין רב, בזכות יתרונותיו הרבים. מדובר בפרי יער קטן וסגול מעצי הדקל של נהר האמזונס, העשיר בחלבון, נוגדי חמצון, חומצות אמינו וחומצות שומן, ברזל, ויטמינים ומינראליים רבים, כך שהוא מחזק את המערכת החיסונית, מסייע בהורדת כולסטרול ולחץ דם גבוה. בזכות העובדה שהוא עשיר בסיבים הוא מזרז חילוף חומרים ומסייע לירידה במשקל. את האסאי ניתן להשיג ברשתות שיווק נבחרות ברחבי הארץ ובחנות הדיגיטלית, ולקבלו במשלוח עד הבית תוך 3 ימים.

שלוק של בריאות: המוצר ללא תוספת סוכר ומכיל את חומצת האוליאיק, המסייעת לקליטת האומגה 3 בגוף, לכן הוא נתפש כחומר אנטי-אייג'ינג מבוקש במיוחד.

 

הרבלייף – משקה אלוורה 

צמח האלוורה ידוע בתכולת החומרים המועילים שבו, מתוכם אנזימים, ויטמינים ומינרלים חשובים.

המותג הרבלייף מציע: תרכיז אלוורה בטעם טבעי עם נגיעת הדרים המעניק למים שלכם טעם מרענן.

מסייע לכם לשמור על מאזן נוזלים תקין, תומך בניקוי פנימי ובבריאות מערכת העיכול.


להשיג באתר הרבלייף ואצל המפיצים.

שלוק של בריאות: בהרבלייף מבטיחים – "הפיקו תועלת מיתרונות האלוורה לגוף. מתח, קפה, סיגריות והרגלי אכילה לקויים עלולים להשפיע על הקיבה ולפגוע בעיכול. משקה מתרכיז אלוורה מסייע ומביא להקלה".

 

"גרופר" – המשקה המוגז הטבעי והאורגני הראשון
הסיפור של גרופר התחיל לפני שנתיים כשלירון ויובל, שני חבר'ה צעירים ונחושים מהצפון, גילו שעל המדפים אין בנמצא אף משקה טבעי אורגני, אז הם קיבלו החלטה לקדם צריכה בריאה ושקיפות, מבלי להתפשר על הטעם.

הם חקרו, בדקו ופיתחו את המשקה הטבעי הראשון שמורכב אך ורק מפרי אורגני, מים וגז, ללא צבעי מאכל או חומרי טעם וריח. וגם השמות מגניבים: תפוזזה, תפוחחה ולימוננדה.
אז מוצר מנצח יש, וכיום הם עסוקים במטרה השנייה בחשיבותה – להנגיש את המוצר במחירים נוחים לכל כיס, ולכן הם יצאו בקמפיין גיוס המונים עם תשורות שוות וערכיות.

שלוק של בריאות: המיץ לא רק אורגני, אלא גם נטול תוספות מלאכותיות של טעם וריח. 

 

MOJO – מותג ארטיקים עשויים מפירות אמיתיים ורכיבים מובחרים

מטרת המותג – להכניס חדשנות מגניבה לקטגוריית הארטיקים ולהוות פינוק מרענן וטעים ללא נקיפות מצפון.

MOJO מציג את סדרת הפירותיים – 8 ארטיקים מרעננים בטעמי פירות המבוססים על פירות אמיתיים, ללא רכיבי חלב, ועם פחות מ-100 קלוריות לארטיק. בסדרה כולה יש סך הכל 19 טעמים. מלבד ה-8 הפירותיים קיימים גם 11 טעמים מיוחדים
ויש גם 5 מאגדות של המיני מוג'ו. מאגוז לוז ועד קפה ברזילאי – מה הטעם של הקרטיב שלכם?

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. רוברט

    תפוזזה נשמע מדהים