Sunrider_Fly
himalayaKrem_Fly

כיצד לנקות את הגוף מרעלים כשיש סוכרת?

מאת: - תוכניות ריפוי אונליין לסוכרת 2, ללחץ דם גבוה ולכולסטרול גבוה. תוכניות הוליסטיות, משנות חיים, בעלות הצלחה מוכחת.
מחלת הסוכרת 2 מחייבת ניקוי גוף מצד אחד, אך לא מאפשרת צומות מיצים רגילים מצד שני. מה עושים? קארונה מסבירה איך צריך לעשות את זה
Thymoquin_In

האביב כבר כאן, הטבע מתחדש וסדנאות ניקוי הגוף מרעלים פורחות. מחלת הסוכרת 2 מחייבת ניקוי גוף מצד אחד, אך לא מאפשרת צומות מיצים רגילים מצד שני.

להיווצרותה של מחלת הסוכרת, כמחלה בחילוף חומרים, יש שלוש תיאוריות. כולן מנסות להסביר מדוע הקולטנים לאינסולין, בדופן התאים, לא קולטים אינסולין. הרי מחלת הסוכרת 2 היא מחלה של תנגודת התאים לאינסולין. אותו הורמון שפותח את התאים לסוכר שבדם. התמונה שאתם יכולים לצייר לכם בראש היא של מפתח (אינסולין) שלא ננעץ במנעול (קולטן), כי המנעול סתום ב:

  1. 1. תיאוריה אחת טוענת שבעודף סוכרים

2. תיאוריה שנייה טוענת שבעודף שומנים
3. תיאוריה שלישית טוענת שבעודף רעלים

בכל מקרה, ניקוי גוף מנקז עודפים של סוכרים, רעלים ושומנים אל מחוץ לגוף. זהו תהליך חשוב ביותר בתוך תוכנית שלמה וכוללת לריפוי מסוכרת 2. אבל חשוב לדעת איך לבנות תפריט ניקוי נכון כדי שהמתרפא מסוכרים מרובים בדם לא יעבור מצבים של היפוגליקמיה.

לשם כך יש לשלב מיצים ירוקים עם ארוחות טבעוניות של ירקות מאודים, מרקים וסלטים.

מיצים ירוקים מומלצים

בעולם הירוקים, מצטיינים מיצי עשב החיטה ועשב השעורה בהורדת סוכר. אמנם את הדגנים של החיטה והשעורה אין להמליץ לסכרתיים בגלל הגלוטן שבהם, אך הנבט הצעיר, העשב הירוק, שעולה מהזרע עדיין לא מכיל גלוטן לפני שהפך לדגן. המיץ הנסחט מעשבים אלה מעולה לניקוי רעלים תוך כדי הזנה עשירה לגוף של חלבונים וויטימינים. מיצים אלה וגם מיץ הנוני מעולים להורדת סוכר. הנוני הוא פרי טרופי אותו מתסיסים עד שהוא מגיר מיץ שחור עשיר ב-150 חומרי הזנה ויכולות ניקוי רעלים גבוהות. כפי שהבנתם כשמדובר בניקוי רעלים לסוכרתיים, צריך להזין את האדם בוויטמינים, במינרלים ובחומצות אמינו חיוניות.

למה דווקא ירקות מאודים?

בירקות המאודים לניקוי גוף של מתרפאים מסוכרת 2 נעדיף את הירקות הפרביוטיים: שומר, אספרגוס, ארטישוק ירושלמי וסלרי. האידוי מחסל פחות ויטמינים מבישול, ואף משפעל חלק מהויטמינים כמו ויטמין K בירקות אלה, שמעודדים התפתחות פלורת מעיים טובה. לאדם, שבדמו סוכר רב, יש נטייה לפתח יותר פטרת ובקטריה רעה במעיים ופחות חיידקים טובים. אנחנו נתגבר את ניקוי הגוף שלו בירקות פרביוטיים ופרוביוטיקה עוצמתית.

חבילת אספרגוס בקערה. אספרגוס הוא חלק מתוכנית ריפוי טבעי של סוכרת

צילום: unsplash

 

ירקות ותבלינים מומלצים למרקים המנקים

במרקי ניקוי למתנקים מרעלים, הסובלים מסוכרת 2, נדגיש את הירקות המצליבים: ברוקולי, כרובית, צנון, קולורבי, כרוב ניצנים וגרגר נחלים. למה? כי הם עשירים מכל הירקות ברשתות צפופות של סיבים. רשתות סיבים צפופות משמשות כמברשת על צינור העיכול ומנקות ממנו עודפי סוכר וגם עודפי שומן.

נוסיף למרקים תבלינים נוגדי דלקת כמו כורכום, שום ופלפל קאיין, כי הסובלים מעודפי סוכר בדם נוטים לפתח יותר דלקות.

מדוע צריך גם סלטים?

סלטים של ירקות חיים צריכים להשלים את תפריט הניקוי של המתרפאים מסוכרת 2. על הסלטים להכיל מגוון גדול ככל האפשר של סוגי ירקות. הסלטים החיים הם אלה שייצרו את תחושת השובע לאורך היום. יש להוסיף נבטים חיים לסלטים, שהם אלמנט חשוב בריפוי של סוכרתיים. בכוחם להגדיל את מאגר אנזימי חילוף החומרים – דבר שיתרום להפחתת סוכר בדם.

אני מזמינה אתכם אל תוכנית הריפוי מסוכרת 2, תוכנית שתוגש לכם אונליין בזמנכם הפנוי בבית.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו