Thymoquin_Fly
PassoverFocus_Fly

ד"ר אריה אבני

סיימתי את לימודי הרפואה בירושלים והתמחיתי בכירורגיה כללית. המשכתי בהשתלמות בגסטרואנטרולוגיה עם דגש על קולונוסקופיות, תוך שאני חומק אינטואיטיבית מהטיפול התרופתי במחלות מערכת העיכול, הכבד, הלבלב ודרכי מרה.
supherb_IN














שם פרטי ומשפחה: ד"ר אריה אבני
מיקום: קציר
תיאור העסק: סיימתי את לימודי הרפואה בירושלים והתמחיתי בכירורגיה כללית. המשכתי בהשתלמות בגסטרואנטרולוגיה עם דגש על קולונוסקופיות, תוך שאני חומק אינטואיטיבית מהטיפול התרופתי במחלות מערכת העיכול, הכבד, הלבלב ודרכי מרה. כבר אז הבנתי כי הכימיקלים הניתנים לאומללים הם הכול מלבד תרופות. ואם נמקד את מבטנו על תופעות הלוואי ונזקי ה"תרופות"- נבין כמה חיוני להגיע אל הגסטרואנטרולוג רק לאחר ניסיון לחפש דרכים אלטרנטיביות ליתרון הבעייה הבריאותית.
 
בעקבות מחלת כיב תריסריון ממנה סבלתי, ושנרפאה ע"י הומיאופת, למדתי הומיאופתיה קלאסית, והעמקתי חקור בקשר בין התזונה לבריאות ולחולי.
 
אלו הכלים שאני מנצל היום לטובת המטופלים שלי- תזונה, צמחי מרפא ותרופות הומיאופתיות.
 
אני מגיש סיוע לכל המטופלים- לילדי סוכרת נעורים וסוכרת האחרת, לבעלי לחץ דם ויתר כולסטרול, לבעלי בעיות במערכת העיכול, לחולי סרטן, לילדים עם הפרעות קשב, לסובלים נפשית בעקבות טראומות. ועוד ועוד. 
 
פרטים ליצירת קשר:
 
טלפון: 077-4455005    
 
טלפון נייד: 0577587035
 
אימייל:
aravni@netvision.net.il
 


הערה: הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי בלבד ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.  

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. שטרית אשר

    ד"ר אני לא מצליח להשיג אותך.
    1. אני מעונין בספר ובחרתם בחיים.
    2. לאישתי יש בעיה בבלוטת התריס.היא רוצה לקבוע תור.
    תודה.

  2. אילה צידון

    אריה שלום
    שוחחנו בטלפון
    ואני מעוניינת לקבוע פגישת יעוץ איתך

  3. קורנגוט שובל רגינה

    היום נודע לי ששני ילדי הבוגרים ( 28 ו 23) קיבלו את החומר הביו גנטי …כאילו קיבלתי מכה בלב. האם אני יכולה לעשות משהו למען בריאותם עכשיו.???