Thymoquin_Fly
himalayaKrem_Fly

בעקבות התשוקה לאוכל מאת רועי הניג

מאת: רואי הניג (R.Na.) מפתח שיטת איזון אכילה רגשית™, מלמד. מרצה ומנחה סדנאות לאכילה נכונה ובריאה
זמן קריאה: < 1 דקה
הספר בעקבות התשוקה לאוכל חושף ומסביר את ההיבטים והמנגנונים העיקריים של התעוררות תשוקות לאוכל ושל אכילה רגשית. זה לא עוד ספר על דיאטות, או כזה שמפרט מה כדאי לאכול וממה להימנע – כאלה יש רבים. עם זאת, ספר זה הינו מפתח להצלחה של כל דיאטה ושל אכילה בריאה בכלל. זהו ספר העוסק בנו כבני אדם, על הקשיים ועל השמחות שלנו, ועל הדרכים בהן החיים שלנו מעוררים בנו תשוקות למאכלים הנחשבים כלא-בריאים
Nikui_IN

הספר בעקבות התשוקה לאוכל חושף ומסביר את ההיבטים והמנגנונים העיקריים של התעוררות תשוקות לאוכל ושל אכילה רגשית. זה לא עוד ספר על דיאטות, או כזה שמפרט מה כדאי לאכול וממה להימנע – כאלה יש רבים. עם זאת, ספר זה הינו מפתח להצלחה של כל דיאטה ושל אכילה בריאה בכלל.

זהו ספר העוסק בנו כבני אדם, על הקשיים ועל השמחות שלנו, ועל הדרכים בהן החיים שלנו מעוררים בנו תשוקות למאכלים הנחשבים כלא-בריאים.

הגישה שבספר אינה מציעה לדכא תשוקות אלו, אלא להבין אותן וכך לדעת לבחור טוב יותר אם לספק אותן או להימנע מכך.

תוך כדי תהליך הבחירה הזה, מתפתחות המודעות והיכולת לחיות נכון יותר ולעשות בחירות טובות יותר – בחיים בכלל.

לא קיימת נוסחת קסמים או פתרון מהיר וקל להרזיה או להפסקתן של תשוקות למאכלים "לא-בריאים", אך הספר מציע גישה, ידע וכלים ייחודיים המאפשרים לאזן אכילה רגשית, להפחית משקל עודף, ולשמור על כך לאורך זמן. קריאתו תומכת בתהליך לימוד עצמי אשר מוביל לאכילה בריאה ומספקת; כזו שמתרחשת באופן טבעי וספונטאני, ומתוך שלום פנימי.

תגיות:
רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו