himalayaKrem_Fly
himalayaKrem_Fly

9 טיפים לשתיית שייקים ירוקים

לא תמיד קל לשתות שייק ירוק. אבל אל תתייאשו! הכירו 9 טיפים מעולים, שיעזרו לכם להינות מכל לגימה של משקה הבריאות משנה החיים הזה!

צילום: 123RF

bari14_In

בוודאי כבר שמעתם כמה בריא לשתות שייקים ירוקים לבריאות וניקוי הגוף וכמה הם עשירים בכלורופיל, סיבים, ויטמינים ומינרלים ועכשיו אתם רוצים להתחיל! בשלב הזה חשוב לדעת את כל הטריקים הקטנים שעושים את ההבדל בין לאמץ את ההרגל הנפלא הזה או לחזור להרגלים הישנים.

הקפיאו פירות מראש

אין דבר יותר לא נעים מלשתות שייק חם! במיוחד אם אתם משתמשים בבלנדר חזק יש נטייה לרכיבים להתחמם במהירות, לכן רצוי שתשתמשו בפירות קפואים.

אם בכל זאת אתם מעדיפים שייק פושר (למשל בחורף, שאז פחות רוצים קר) ניתן להשתמש רק בכמות קטנה של הפירות קפואים והשאר רגילים.

מומלץ למשל להקפיא כמות יפה של בננות בשלות בתוך כלי סגור וכך תמיד תוכלו ליהנות מבסיס קרמי ומרענן לשייק הירוק שלכם.

ניתן גם לרכוש היום פירות קפואים איכותיים בסופרים או מחברות המתמחות בכך.

הכינו שייק גדול מספיק

אחד הדברים שעלולים לקלקל את התוכניות שלכם לאכול בריא זה להרגיש רעבים. אתם לא בעונש, אתם בשפע. לכן, הכינו שייק ירוק בכמות של ליטר. כמות כזו נכנסת בבקבוק שתוכלו לקחת אתכם לדרך והיא מכילה הרבה עלים, מים ופירות כך שתשבעו ממנו ולא תרגישו צורך לאכול את המזונות הפחות בריאים כמו לחם, קורנפלקס וקפה.

כשמדובר בירקות ופירות אין צורך לפחד מקלוריות. זכרו שגופכם צריך את רכיבי התזונה האלו והעיקר כאן הוא מקור הקלוריות – קלוריות מתפוחים לא דומות כלל לקלוריות משוקולד! הניחו לדיאטות הישנות והתחילו לסמוך על תחושות הרעב והשובע שלכם. גופכם יאותת לכם מתי הגיע הזמן לאכול ומתי לסיים.

אישה מחזיקה בקבוק תרמי של אסובו

בקבוק LE BATON של אסובו asobu

שתו את השייק לאט

כשמתחילים לשתות שייקים ירוקים יש נטייה להתייחס אליהם כמו שתיה רגילה וזו טעות! את השייק יש לשתות באיטיות, בלגימות קטנות, לבצע תנועות לעיסה (הלעיסה מפרישה רוק המכיל אנזימי עיכול חשובים) ולשים לב לתחושת השובע.

אל תשתו את כל הכמות בפעם אחת! אם לא תשימו לב, יש אפשרות שתחושו נפיחות וכבדות, שזה בדיוק ההיפך מהמטרה.

חלקו את השייק למנות לאורך הבוקר

בהמשך לטיפ הקודם, אם הכנתם כמות של ליטר, שתו כוס או שתיים לפני שאתם יוצאים מהבית (בהנחה כמובן שאתם רעבים) ואת המחצית השנייה קחו אתכם להמשך היום. כששוב תחושו ברעב – זה הזמן לשתות את המנה השנייה. כך תשמרו על רמות אנרגיה יציבות, השייק יתעכל בצורה מיטבית ותחושו נפלא.

אישה כניסה בקבוק תרמי של אסובו לכיס המכנסיים

בקבוק SKINNY MINI של אסובו asobu

אחסון השייק

כאשר אתם לוקחים אתכם את השייק לדרך, וודאו שמדובר בבקבוק המיועד לכך. רצוי לבחור בבקבוק איכותי, ללא ביספנול A (חומר רעיל הקיים ברוב בקבוקי הפלסטיק הרגילים), שישמור על הערכים התזונתיים של השייק בצורה מקסימלית למשך שעות רבות.

כדאי לנסות את הבקבוקים היפהפיים של asobu  הם ידועים כאהובים ביותר על אופרה ווינפרי ונחשבים איכותיים מאוד. אלו בקבוקי שתיה פרי פיתוח ישראלי, בעיצוב אורבני נקי שיוסיף לכם הרבה סטייל ויעשה לכם חשק לשתות מהשייק שהכנתם. הם גם שומרים על טמפרטורה יציבה בהתאם לטמפרטורה המקורית של המשקה – במקרה של השייקים הם יכולים להישמר קרים עד 24 שעות בתוך הבקבוק מה שישמור על השייק שלכם טעים ובריא לאורך זמן.

אישה מתאמנת ומסתכלת על בקבוק תרמי של אסובו

בקבוק תרמי CENTRAL PARK של אסובו asobu

תהיו גאים בשייק שלכם

יש לאנשים נטייה לפעמים להתבייש בדיאטה שלהם אך כאן אתם לגמרי יכולים להתגאות! קחו אתכם את השייק לעבודה או ללימודים באחד מהבקבוקים היפים של asobu. אתם יכולים לשתות את השייק עם קשית צבעונית שתוסיף לכם כיף לשתייה וגם תעזור לכם לשתות לאט.

שתו את השייק שלכם מתוך שמחה של עשיית טוב למען עצמיכם, דעו שאתם חלק מטרנד בריאות עולמי ותראו שתצליחו לסחוף אחריכם עוד הרבה אנשים!

לימון מוסיף המון

לוקח זמן להתרגל לשתות עלים ירוקים! בהתחלה אולי תרגישו שהטעם "הירוק" משתלט על ההנאה שלכם וזה יכול לגרום לכם להתייאש ולהפסיק לשתות שייקים ירוקים. הנה טיפ שיכול מאוד לעזור – הוסיפו מיץ מחצי לימון טרי לשייק שלכם ותראו איך מתקבל שייק בטעם חדש ועדין שגם הסקפטיים ביותר אוהבים.

בקבוק של אסובו asobu עם תא אחסון לפירות

בקבוק Flavour it 2 GO של אסובו asobu

התחילו עם עלים ירוקים עדינים

עד שתתרגלו לטעם החדש, נסו להשתמש במתכונים שלכם בעלים שטעמם עדין ולא משתלט כמו חסה ותרד. התחילו עם כמות קטנה ביחס לפירות ורק כאשר תתרגלו תוכלו להגדיל את הכמות.

לא חייבים כל יום

אם קשה לכם להתמיד דעו שזה לא חייב להיות הכל או כלום!

אפשר להתחיל גם ביום בשבוע שיוקדש לשייק ירוק או כפי שהרבה מעדיפים בשישי ושבת אז יש קצת יותר זמן. כל שינוי תזונתי יעשה לכם טוב ועם הזמן תראו שתרצו להכניס את כל הטוב הזה לגופכם לעתם קרובות יותר ויותר.

צרו קשר עם אסובו ישראל



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו