supherb_Fly
Thymoquin_Fly

אוניה דה גאטו למניעת שפעת

מאת: כתבה מאת: חברת אלכימיסט
זמן קריאה: 3 דקות
המציאות מוכיחה ללא ספק כי ניתן כיום לעצור את השפעת ואת דלקת הגרון בעזרת אוניה דה גאטו, צמח המרפא שכבש את השוק בשל סגולות הריפוי החזקות שלו ונמצא יעיל במיוחד נגד דלקות גרון ושפעת. לפרטים נוספים בכתבה הבאה.
Laisha_In

האם אתם חוששים מהידבקות בשפעת, הצטננות קשה ודלקת גרון? כבר השלמתם עם העובדה שיש לכם רגישות בגרון, ומה שלא תעשו אתם עתידים "לחטוף" דלקת גרון לפחות פעם או פעמיים בחורף?

הכתבה הזו יכולה להרגיע אתכם. המציאות מוכיחה ללא ספק כי ניתן כיום לעצור את השפעת ואת דלקת הגרון בעזרת אוניה דה גאטו. צמח המרפא שכבש את השוק בשל סגולות הריפוי החזקות שלו, ונמצא יעיל במיוחד נגד דלקות גרון ושפעת.

האוניה דה גאטו הוא הצמח רב העוצמה המוביל מהאמזונס הפועל לחיזוק יעיל של מערכת החיסון ולהעלאת תנגודת הגוף ועמידותו בפני מחלות.

פירוט תכונות אוניה דה גאטו:

• אנטיויראלי – לשימוש נגד שפעת, הצטננות, כאב גרון, סינוסיטיס, דלקת ריאות, מחלת הנשיקה, זיהומים בדרכי הנשימה ומחלות ויראליות אחרות.

• אנטיבקטריאלי – נגד מחלות ממקור חיידקי, אפשרי לנטילה במקביל לאנטיביוטיקה.

• מעלה את תנגודת הגוף – עוזר במקרים של אסטמה, הרפס, דלקות פרקים ואלרגיות שונות.

• נוגד חימצון ומגן מפני סרטן – הפיטוכימיקלים הרבים שבצמח עוזרים בניטרול רדיקלים חופשיים ומונעים צמיחת תאים לא תקינים בגוף.

• משתן קל – משמש לטיפול בזיהומים בדרכי השתן, בצקות ולחץ דם גבוה.

• מסייע במצבי קנדידה – בעל תכונות נוגדות פטריות.

• מסייע בטיפול במצבים הבאים: כיב קיבה, כיבי פה, אפטות וזיהומים בחלל הפה, דלקת פרקים ראומטית.

מאז הופעתו על המדפים בשנת 1998, הפך האוניה דה גאטו למוצר הדגל של מוצרי חברת "אלכימיסט" בזכות יעילותו המוכחת כמוסה אחת ביום של תכשיר האוניה דה גאטו פורטה או 20 טיפות ביום מונעות הצטננות פשוטה, שפעת, זיהומים בדרכי הנשימה העליונות, דלקות בדרכי השתן, דלקת ריאות, מחלות ויראליות חוזרות כגון הרפס סימפלקס (פצעי חום בשפה), מחלות אקוטיות וכרוניות המערבות דלקת, כגון: ארטריטיס, ראומטיזם וכיב קיבה.

צמח המרפא שהיה לאגדה


האוניה דה גאטו הוא צמח מטפס המגיע עד לגובה של 40 מטר, המשתייך למשפחת הפואתיים. מקורו ביערות הגשם העשירים של האמזונס בפרו.

המדע החל להתעמק ולחקור את צמחי מרפא הגדלים ביער הגשם הטרופי שבאמזונס רק מאמצע שונת השישים של המאה הקודמת. מורה אירופאי ופרופסור אמריקאי שלחו באותן שנים כמה צמחי מרפא לבדיקת מעבדה בעקבות אגדה שסיפרו להם התושבים המקומיים על צמח האוניה דה גאטו, הידוע גם בשם הבוטני אונקריה טומנטוסה. על פי האגדה, צייד פרואני שהתקשה לצוד במשך ימים ארוכים חזה באחד ממסעות הצייד שלו בפנתר שחור המגרד בטפריו את שורשיו של צמח המטפס, מלקק את נוזל הבוקע ממנו לאחר מכן לוכד טרף. הצייד חיקה אותו, שתה מנוזליו של הצמח וחש כי הוא מתמלא בבת אחת באנרגיה. הנוזל הצמחי ששתה חיזק ואושש אותו והוא הצליח סוף סוף לצוד את הטרף ולהביא אותו למשפחתו.

בראשית שנות השבעים הצליח מדען אוסטרי בשם קלאוס קפלינגר לבודד שישה ממרכיבי האוניה דה גאטו ולהוכיח כי הם מחזקים את המערכת החיסונית ואת מערכת העיכול. עבודתו של קפלינגר עוררה ענין רב וחברות התרופות החלו לגלות ענין ולממן מחקרים נוספים בנושא צמחי מרפא.

המחסן הטבעי החזק והיעיל זכה לשם "האנטיביוטיקה של הטבע"



מחקרים מכל רחבי העולם המערבי אכן הוכיחו כי לאוניה דה גאטו יש יכולות מופלגות בחיזוק מיידי של מערכת החיסון, מה שהפך אותו לנחשק במיוחד על ידי חברות המייצרות צמחי מרפא ותוספי תזונה המשמשים בטיפול בסרטן (בעיקר לאחר הטיפולים הכימותרפיים המחלישים מאד את הגוף) ובווירוס האיידס (הפוגע קשות במערכת החיסון). אך לאוניה דה גאטו גם יכולות מרשימות בריפוי תסמינים פחות דרמטיים. הוא נמצא יעיל בטיפול באסטמה, ארטריטיס, ראומטיזם, כיבי קיבה ומחלות זיהומית. מחקרים שנערכו באירופה מצאו שהצמח מפעיל את מערכת החיסון ומגביר ייצור תאי דם לבנים. עוד נמצא כי הוא מטפל בבעיות ויראליות כמו הרפס ועוזר לחידוש הפלורה של הקיבה. יכולתו המיידית הינה לעצור מחלות ויראליות, חום, עייפות, כאבי שרירים וכאבי גרון כבר בשלבים התחלתיים של הופעת התסמינים.

תגובות נלהבות ומכתבי תודה לחברת "אלכימיסט" הם דבר שבשיגרה. "בשנה שעברה לקחתי כחצי שנה אנטיביוטיקה לטיפול בסינוסיטיס כרוני ובכל פעם זה חזר לי ולא ידעתי מה לעשות… הרוקח נתן לי את האוניה דה גאטו פורטה בטיפות ומאז אני לא יודעת מה זה אנטיביוטיקה" (מאיה אביב מרחובות).

"כל חיי סבלתי מברונכיטיס ומשפעת בכל חורף. מאז שהתחלתי  לקחת את האוניה דה גאטו פורטה לא חליתי במהלך החורף" (דבי מראשון לציון), עשרות עדויות נוספות על האוניה דה גאטו מופיעות באתר "אלכימיסט".

האוניה דה גאטו – אמין ובטוח למשתמש


האוניה דה גאטו בטוח לשימוש ואינו רעיל למטופל גם בשימוש לתקופות ארוכות. ניתן להשתמש בו במקביל לאנטיביוטיקה. ניסיון שהצטבר ב-30 שנה האחרונות יחד עם מחקרים קפדניים הוכיחו יעילות ובטיחות בצמח.

אופן השימוש:

למניעה – 20 טיפות או כמוסה אחת ביום.
לטיפול  – 20 טיפות או כמוסה אחת, 3 פעמים ביום.
במצבים אקוטיים מומלצות 10-20 טיפות כל שעתיים.
לילדים יש ליטול חצי מינון.

למי אסור להשתמש?


רצוי שנשים בהריון או בתקופת הנקה לא ייטלו את האוניה דה גאטו עד לתקופת סיום ההריון וסיום ההנקה. אנשים שמטופלים בתרופות המדכאות את מערכת החיסון או כאלה שעברו השתלה בעת האחרונה צריכים להמתין עד לסיום הטיפול באותן תרופות. לא מומלץ למי שסובל ממחלה אוטואימונית ולוקח תרופות לדיכוי מערכת החיסון או במצבים בהם אין צורך בחיזוק המערכת החיסונית. לא מומלץ להשתמש באוניה דה גאטו ביחד עם תרופת הקומאדין.

כיצד להשיג את האוניה דה גאטו?


את האוניה דה גאטו ניתן להזמין דרך אתר חברת אלכימיסט:
https://www.alchymist.co.il/ או באחת מנקודות המכירה הקרובה למקום מגוריך (ראה פירוט באתר). כמו כן ניתן לבצע הזמנה טלפונית בטל: 072-2503663 או במייל alchymist@012.net.il. הזמנות דרך האתר מזכות ב 10% הנחה.

חדש מאלכימיסט! תרסיס"ספריי גרון" על בסיס האוניה דה גאטו

חברת אלכימיסט יוצאת אל השוק עם תרסיס "ספריי גרון" חדשני המתבסס על האוניה דה גאטו ופועל נגד דלקת וכאבי גרון. התרסיס מגיע לכל נקודה בחלל הפה ופועל לחיטוי, הרגעה והשמדת החיידקים. לסיוע מיידי בכאבי גרון, הקלה ושיכוך הכאב.

הערה: הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי בלבד ואין הוא ממליץ על מוצר כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו