Thymoquin_Fly
bari14_Fly

כנס ספורט, תזונה ובלוטת התריס

מאת: - יועצת מוסמכת לאורח חיים בריא בוגרת המכון לתזונה אינטגרטיבית ניו יורק
כנס ספורט, תזונה ובלוטת התריס

כמתמודדת בעצמי עם מחלת השימוטו (יותר נכון, מחלימה) ויועצת מוסמכת לאורח חיים בריא עם נסיון מקיף ומעמיק בטיפול במתמודדות הבלוטה, אני יודעת בדיוק מה זה אומר להשקיע באימוני כושר וספורט, להתלבש ולהתחייב על אף העייפות והתשישות, להגיע לאימון ולתת מעצמי ולא לראות שום תזוזה במשקל או במסת השריר. שנים של אימוני ואין סוף טעויות, הביאו אותי לחקור, אילו בחירות מזון מיטיבות עם הבלוטה שלי, ואיך למקסם את האימון!

בכנס השני של תזונה יצירתית, חברתי לאיציק וקסלר, מנהל מכון וקסלר, מאמן כושר וריצה, בוגר מכון וינגיט, בוגר המכינה לרפואה באוניברסיטת ת"א, ודוקטורנט לפיזיולוגיה של המאמץ כדי להביא לך את סודות האימון ובחירות המזון שיביאו אותך סוף סוף לתוצאות! בכנס תלמדי על מה לאכול לפני ואחרי אימון, על סוג האימון המתאים למצבי תת פעילות ואיזה פעילות תתאים אם את מתמודדת עם יתר, על ירידה במשקל, בניית מסת שריר, וכל מה שאת פשוט חייבת לדעת. מהכנס הזה תצאי עם ידע חדשני שלא קיים בשום מקום אחר, וכלים פרקטיים שיעזרו לך לנהל את בחירות המזון שלך כדי לראות תוצאות!

גלי הנדל

 

למי הכנס הזה מיועד?
לך,  המתמודדות עם בעיה בלוטה שרוצה לאזן את המשקל בלי לרעוב
לך, שעייפה ותשושה מידי בכלל לחשוב על אימון
לך, שגוררת את עצמך לאימון ולא רואה תוצאות
לך, שמתמודדת עם יתר פעילות וחוששת מפעילות גופנית
לך, מאמנ/ת כושר, מדריכ/ת ריצה שלא מבינה למה הלקוחות שלך לא רואים תוצאות
לך, מטפל/ת שרוצה כלים להניע את המטופלים לאיזון משקל , שיפור סימפטומי, ובדיקות מעולות!

 

מה נלמד בכנס?
מהם בחירות המזון המיטביות לפני ואחרי אימון במצבי תת ויתר?
איך להניע ירידה במשקל וגם עליה באמצעות בחירות המזון?
איזו פעילות גופנית מתאימה למצבי תת פעילות ואיזו ליתר?
מדוע אתם מתאמנים אבל המשקל לא זז?
איך משפיעים אימונים אינטנסיבים על בלוטת התריס?
מדוע קשה לכם לבנות מסת שריר ואיך לשפר את המצב?

איציק וקסלר

 

אם את גוררת את עצמך מהמיטה לאימון או לעבודה, חולמת על היום שבו תחזרי להתאמן  עם אנרגיה או להתאמן בכלל, לא מבינה מדוע המשקל לא זז על אף שאת מתאמנת ואוכלת 1/3 מכל אשה אחרת, לא מצליחה לבנות מסת שריר על אף האימונים המפרכים, ומתוסכלת שאת משקיעה אבל לא רואה תוצאות, זה הכנס עבורך!! בואי ללמוד ממני גלי הנדל, ששיקמה את בלוטת התריס שלה בעצמה ואיציק וקסלר, מנהל מכון וקסלר, מאמן כושר וריצה מוסמך, את סודות האימון והתזונה שיחזירו לך את האנרגיה, החיוך לפנים ויעזרו לך לראות תוצאות!

מתי ואיפה מתקיים הכנס?
שישי בוקר 13.3.2020 , בין השעות 09:30-13:00 בסמינר הקיבוצים, תא, דרך נמיר 149, עם גישה נוחה וחניה מרווחת. כרטיסים במחיר מכירה מוקדמת עד לתאריך 1.3.20 עם קוד הקופון "מוקדמת", מחיר שווה במיוחד בקניית כרטיס זוגי!

צרו קשר עם גלי הנדל



    * שדות חובה