Laisha_Fly
Laisha_Fly

סדנת ליווי - תזונה לבלוטת התריס

מאת: - יועצת מוסמכת לאורח חיים בריא בוגרת המכון לתזונה אינטגרטיבית ניו יורק
גלי הנדל מציעה סדנא ייחודית שתעניק לכם את כל הכלים להבין להתחיל ולהתמיד בפרוטוקול התזונה לבלוטת התריס בקבוצות קטנות ואינטימיות יחס אישי וליווי צמוד! סדנא חדשה נפתחת ב-26.10

גם אני כמוכם, גיליתי שאני סובלת מבעיה בבלוטת התריס ששיבשה את בריאותי ואת אורח חיי, קיבלתי טיפול תרופתי ונשלחתי הביתה. איש לא שוחח איתי עם שינויי תזונה או אורח חיים ושנים סבלתי מעייפות מתמדת, בעיות עיכול, עור ואיזון משקל עד שגיליתי את פרוטוקול התזונה לבלוטת התריס. הפרוטוקול שינה את חיי ואת חייהן של מאות מטופלות. כדי שגם את תוכל/י ליצור שינוי דומה בחייך יצרתי את "סדנה תזונה לבלוטת התריס" בה תוכל/י לא רק ללמוד ולהבין מהו הפרוטוקול שיעזור לבלוטה שלך אלא גם להתחיל ליישמו בהצלחה וללא קושי!

סדנה חדשה נפתחת בתאריך 26.10.18 לפרטים נוספים

מי אני?

אני גלי הנדל, מאמנת בריאות מוסמכת ובוגרת המכון לתזונה אינטגרטיבית בניו יורק והטכניון בחיפה. אני מחלימה מהשימוטו (תת פעילות של הבלוטה) ובאמצעות תזונה חוויתי ירידה דרמטית בנודגנים למחלה ובתחושה הכללית. אני רוצה ללמד אתכם איך תזונה יכולה להיות אבן דרך בהחלמה שלכם וכיצד לקחת את הבריאות לידכם במטבח הפרטי, כי יש לכם את הכוח לשנות את חייכם!

וודאי כבר פגשתם אותי בכנסי איט וול "כל האמת על בלוטת התריס" "רפואת העתיד" או ראיתם אותי בתוכניות הטלוויזיה השונות, שם אני משוחחת על כוחה המופלא של תזונה לבלוטת התריס, הגיע הזמן שגם את/ה תחוו בריאות מיטבית ואיכות חיים!גלי רולוף

מה נלמד בסדנת "תזונה לבלוטת התריס"?

 

איך הסדנה יכולה לעזור גם לכם?

הסדנה תעניק לכם את כל הכלים להבין להתחיל ולהתמיד בפרוטוקול התזונה לבלוטת התריס בקבוצות קטנות ואינטימיות יחס אישי וליווי צמוד!

הסדנה כוללת מפגשים לימוד ושיתוף פרונטלים, ליווי יום יומי צמוד, חוברות עבודה מפורטות, תוכניות ארוחות מתחלפות, רשימות קניות, ציוד, טיפים לחגים חופשות ואירועים ואין ספור מתכונים קלים וטעימים שכל המשפחה תאהב!
לסיפורי ההצלחה מהסדנה ליחצו כאן

מתנה לכל נרשם: ספר דיגיטלי ובו 50 מתכוני מותאמי פרוטוקול בלוטת התריס!חוברת מתכונים בלוטת התריס

לעמוד הסדנה ליחצו כאן

 

קישור לאתר האירוע
צרו קשר עם גלי הנדל



    * שדות חובה