Hazug_Fly
Density_Fly

נוירולוגיה מותאמת אישית

המרפאה ל"נוירולוגיה מותאמת אישית" עוסקת באבחון, טיפול ומניעה של בעיות זיכרון, חשיבה, קשב ושליפה. המטרה היא טיפול בגורמים ולא רק בתסמינים, על ידי בדיקות מעבדה, תזונה, אורחות חיים ואיזון השפעות סביבתיות מזיקות
צרו קשר
* שדות חובה
שלחו
  • אודות
  • מאמרים
כתובת
רחוב התומר 5 , חולון (מרפאת ד"ר אלמן)
שעות פתיחה
ימי ד' בין השעות 9 - 18. יש אפשרות לביקור פרונטלי או ב"זום". מענה טלפוני ימים א’-ה’ 8:00 - 18:00, ו' 8:00 - 12:00.
פרטי התקשרות
טלפון: 073-232-8940
פקס: 03-5042263
מייל:
office@elmanmd.co.il
מפה
קישורים נוספים

"המרפאה לנוירולוגיה מותאמת אישית" היא מרפאה ייחודית לאבחון, טיפול ומניעה של ירידה קוגניטיבית. היא משלבת בין הרפואה הקונבנציונלית לרפואה הפונקציונלית, ומטרתה לזהות את הגורמים לבעיה ולתסמינים שחווה המטופל, ולכוון את הטיפול אליהם, לצורך שיפור איכות חיי המטופל ותפקודו הקוגניטיבי.

בעלת המרפאה, ד"ר קארין אלמן-שינה, הינה נוירולוגית בכירה עם ניסיון רב בטיפול ובמחקר במסגרת מרפאת זיכרון בבית חולים וכעת במכון לתא לחץ במרכז סגול ב"אסף הרופא" (שמיר). ד"ר קארין עברה את ההכשרה מטעם ד"ר דייל ברדסן לפרוטוקול טיפול ייחודי בירידה קוגניטיבית ואלצהיימר (RECODE) וכן השתלמויות נוספות של המכון לרפואה פונקציונלית בארה"ב.

האבחון במרפאתה מתבסס על תשאול נרחב ובדיקות מעבדה מקיפות במטרה לזהות את הגורמים לבעיה, והטיפול מתבסס ברובו על שינויי אורחות חיים, תוספי תזונה ותרופות במידת הצורך. ד"ר קארין נחושה בדעתה להביא לשינוי דעת הקהל בארץ ובעולם בכל הנוגע למניעה וטיפול בירידה קוגניטיבית  כבר בגילאים הצעירים ולשפר את איכות החיים של מבוגרים וצעירים כאחד.