Thymoquin_Fly
supherb_Fly

מיכל ענבר, נטורופתית (N.D) והרבליסטית קלינית (Ci.H)

מיקום: רמת גן נטורופתית (N.D) והרבליסטית קלינית (Ci.H) מוסמכת. מנהלת קליניקה טיפולית לגוף ולנפש בשילוב תזונה, צמחי מרפא, רפלקסולוגיה ארומתרפיה, פרחי באך ודמיון מודרך. מעבירה הרצאות לאורח חיים בריא וסדנאות בישול בריא.
Thymoquin_In

מיכל ענבר

מיקום: רמת גן

נטורופתית (N.D) והרבליסטית קלינית (CI.H) מוסמכת.
מנהלת קליניקה טיפולית לגוף ולנפש בשילוב תזונה, צמחי מרפא, רפלקסולוגיה ארומתרפיה, פרחי באך ודמיון מודרך.
מעבירה הרצאות לאורח חיים בריא בשילוב ארומתרפיה במרכזי יום לזקן, במרש"ל (מרכז רב שירותים לעיוור), במועדוני גמלאים וסדנאות בישול בריא.
העבודה עם אוכלוסיה מגוונת לימדה אותי הרבה על עצמי והבנתי כמה אמפתיה ,הקשבה, כוח נפשי ואהבה צריך כדי להיות מטפל.

מניסיוני כמטפלת ומטופלת מצאתי שיש צורך בשילוב של טכניקות טיפול יחדיו למניעת מחלות ולהתמודדות איתן. שילובים שמתייחסים גם אל הגוף וגם אל הנפש ומותאמים לכל אדם אישית ,אותם אני מיישמת בטיפולים בקליניקה שלי.
במשך כשנה התמודדתי עם מחלת הסרטן – עברתי טיפול  קונוונציונלי רגיל (כימותרפיה והקרנות) ושילבתי יחד איתו טיפול תומך הן בתזונה וצמחי מרפא, הכנתי קרמים טבעיים עם שמנים ארומתיים למניעה והקלה על כוויות מההקרנות, ונעזרתי בטיפולי רפלקסולוגיה , שיאצו ודיקור מידיהן המסורות של חברותי המטפלות לחיזוק הגוף ועידוד הנפש…השילוב הזה נתן לי את הכוח והאנרגיה הדרושה להתמודד עם מחלה מסוג זה…והיום למניעת חזרתה בעתיד.

קצת אודותיי:
סיימתי בהצטיינות יתרה תואר ראשון – BA ממכללת שנקר בעיצוב טקסטיל.
ניסיון של כ-25 שנה בתחום ה-  merchandising .  ניהול יצור, שווק עם דגש על תאום ושילוב בין לקוחות וספקים כולל חברות בינלאומיות. העבודה הזו דרשה יחסי אנוש מצוינים, והניסיון רב השנים בעבודה עם לקוחות ואנשים עזרו לי להבין שאני חייבת שינוי בדרך החיים. ידעתי תמיד שהתחום הטיפולי הוא שמתאים לי ועברתי לאט את הדרך להיכן שאני נמצאת היום. את לימודי במסלול נטורופתיה וצמחי מרפא ערכתי במכללת מירב – האוניברסיטה הפתוחה ובשילוב עם מרפאות מכבי טבעי.

 

פרטי יצירת קשר:

טלפון נייד: 052-4209087

אימייל: michali62@walla.com

כתובת פייסבוק: https://www.facebook.com/מיכלענבר

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו