Sunrider_Fly
bari14_Fly

חותמים חוזה עם הגוף

מאת: ורד צבעון בלכר, מאמנת בשיטת המעגלים לדרך חיים והרזיה על פי סודות הקבלה והחסידות
זמן קריאה: 2 דקות
רגע לפני השנה החדשה זה זמן טוב לעשות הסכם חדש עם הגוף שלנו. כל שעליכם לעשות זה לקרוא את החוזה שכאן, להוסיף עוד כמה סעיפים אישיים ולחתום עליו בלב שלם ושמח
Thymoquin_In

אנחנו נמצאים רגע לפני החגים, זמנים מועדים לפורענות מבחינת אכילה. אני מזמינה כל אחד ואחת מכם להצטרף אליי למסע משותף של איזון האוכל והחיים.

השינוי מתחיל מהסתכלות על הגוף שלנו ממקום חדש, שהרי הבית הראשון שלנו הוא גופנו ועלינו לכבד, להוקיר ולהעריך את הבית המופלא שקיבלנו. הבית הזה ניתן לנו כפיקדון למספר שנים מוגבל, ואנו מצווים לשמור על הנכס היקר ממש כפי שכתוב בתורה: "ונשמרתם לנפשותיכם". יש לנו בחירה בכל רגע בין הטוב והרע, המתוק או החריף, המזון הטבעי או המעובד, לאכול הרבה או מעט.

אנו לוקחים את הגוף כמובן מאליו, וחושבים שבריאות שלמה היא דבר טבעי. אבל כשחס ושלום אנו מרגישים לא טוב או פוקדת אותנו מחלה, אנו מתפלאים ושוכחים את שנות ההזנחה וההתעללות בגוף.

תמיד רציתי יותר מכפי שהגוף יכול היה לתת לי, וכך גם בחיים: תמיד רציתי עוד ועוד. עד שיום אחד הייתי ברוגז עם הגוף, התגרשתי ממנו ולא זזתי 20 שנה. הזנתי אותו במזונות רעילים והכבדתי עליו במתוקים ובבצקים, עד שיום אחד התעוררתי, עשיתי טרנספורמציה ועליתי מדרגה בכל תחומי חיי דרך תיקון התזונה. את המסע הזה אני רוצה להעביר לכל  אדם שירצה להצטרף.

הבשורות הטובות הן שהשינוי הזה אפשרי, שהרי הגוף שלנו שואף להיות בשלמותו, שכן אלוהים ברא את הגוף בריא ושלם אך הוא נאבק בחוסר האיזון שכפו עליו בלי דעת ועושה מאמצים אדירים לחזור ולשמור על האיזון בכל כוחו. הגוף שלנו כל כך חכם: הוא מתגבר, מאזן, מתקן, מסלק עודפים ומחדש תאים, כפי שכתוב במקורות: "המחדש בטובו בכל יום תמיד, מעשה בראשית".

הגוף שלנו הוא מכונה. היצרן, אלוהים, נתן לנו הוראות הפעלה, אך אנו מנסים להמציא הוראות משלנו שפעמים רבות פשוט נוגדות את חוקי הטבע.

רגע לפני החגים זאת הזדמנות להתחדש ולהתכונן. אני מזמינה אתכם להצטרף אליי לתהליך של מודעות וצמיחה לקראת הגוף שאנו ראויים לחיות בו; לבנות מערכת יחסים חדשה עם אוכל.

התרגיל הראשון הוא לעשות חוזה חדש עם הגוף:

אתם מוזמנים לכתוב מכתב לגוף ממקום של אהבה והודיה, ממקום שרוצה לתקן את מערכת היחסים עם הגוף. הגוף הוא מכל שאם נזכך אותו ונזין אותו במזון ובכבוד הראויים לו, הנשמה שלנו תאיר דרכו.

אז מהו התרגיל? לכתוב מכתב לגוף שלנו. סוג של חוזה ביני לבין גופי, עם חתימה כמובן. משסיימתם לכתוב את החוזה, קראו אותו מדי יום.

גוף יקר שלי,
לאחר מחשבה ושיקולים מעמיקים, אני מבטיח/ה:
לכבד אותך כמקדש של הנפש שלי.
להציע לך אוכל ומשקאות בריאים.
להבין שאתה ראוי להיות בריא.
להתגבר על התמכרויות שפוגעות בך.
לאהוב ולהעריך אותך על מה שאתה עושה.
לקבל את זה שיש לי את הכוח לרפא אותך.
לקשט אותך בבגדים ונעליים נאים ונוחים.
להבין שצחוק, משחק ומנוחה עוזרים לך להרגיש טוב.
לתרגל פעילות גופנית באופן קבוע והולם לסוג הגוף שלי.
לקבל אותך ולהכיר לך תודה בדיוק כפי שאתה,
להקשיב למסרים שאתה שולח לי כשאתה כואב או חולה,
להבין שהרגשות והמחשבות הלא מובעים שלי משפיעים עליך.

הוסיפו הבטחות נוספות:

1.
2.
3 .
4.
5.

 

חתימה:

 

לאתר של ורד

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו