supherb_Fly
supherb_Fly

פסטיבל אביב בריא 2018

פעילויות ספורט חינמיות ויריד בריאות תוסס ב"פסטיבל אביב בריא". הרצאות מקצועיות של מיטב המומחים יחד עם סדנאות בישול מעשיות המעניקות כלים יעילים לשינוי תזונתי

תמונה: יח"צ זאוס

Laisha_In

פסטיבל "אביב בריא", מייסודו של פורטל התזונה Eatwell, הוא פסטיבל התזונה והבריאות הגדול בישראל. הפסטיבל, באווירה אביבית של רענון והתחדשות, מציע הפנינג תוסס לשוחרי הבריאות, עם מגוון פעילויות חווייתיות ומעשירות. הפסטיבל משלב הרצאות מקצועיות של מיטב המומחים יחד עם סדנאות בישול מעשיות המעניקות כלים יעילים לשינוי תזונתי. לצד הפעילויות בתשלום מוזמן הקהל הרחב ליהנות ממתחם של הפעלות ספורט חינמיות וכן מעשרות דוכנים של מוצרי בריאות, מזון, ספרות מקצועית, ציוד למטבח, תוספי תזונה ושלל פתרונות טבעיים לאורח חיים בריא.

בין ההרצאות והסדנאות בפסטיבל

השפית והעיתונאית פיליס גלזר, שתיקח אותנו למסע קולינרי ברחבי העולם, עם סדנה להכנת נשנושי בריאות בהשראת אוכל רחוב מהמזרח הרחוק, מקסיקו, איטליה וגרוזיה; ד"ר גיל יוסף שחר, שידבר על הרפואה על פי הרמב"ם, בדגש על עקרונותיו בנושא תזונה נכונה וכיצד הם רלוונטיים עד ימינו; הנטורופטית פאולה רוזנברג תבחן בהרצאתה כיצד הפך תהליך ניקוי הרעלים למושג מוביל בעולם התזונה הטבעית, מדוע הוא נחוץ וכיצד הוא מתבצע; מיכל צפיר תעסוק בהרצאתה בשאלה מהם החיים שהיינו רוצים לחיות ומהי הדרך שבה נצליח ליצור אותם לעצמנו; דפנה אמון, שהפכה מכתבת חדשות לבשלנית טבעונית תלמד כיצד לעשות ניקוי אביבי מפנק באמצעות תפריט טבעוני ממריץ וצבעוני; מגישת הטלוויזיה ומחברת ספרי הבישול שי-לי ליפא תגלה סודות וטיפים לקולינריה נקיה ומאוזנת, בסדנה להכנת מתוקים בריאים ומשגעים; ענת הראל תפרוש את השיטה שלה להשגת חיים בריאים, יציבים ומאושרים יותר, ותעמוד על הקשר בין בריאות הגוף לתחומים שונים בחיים כמו משפחה וקריירה, ושפית הבריאות אביטל סבג תלמד בסדנת ניקוי בהשראת הרפואה הסינית על סגולות הניקוי של עלים ירוקים וכיצד להכין מהם ממרחים טעימים ומבריאים.

במתחם הספורט שיפעל באתר הפסטיבל יוכלו המשתתפים ליהנות לאורך כל היום מהפעלות ספורטיביות חינמיות בהנחיית מכון הכושר זאוס, כולל התעמלות בריאותית, יוגה, קיקבוקס, זומבה, פילאטיס ועוד.

מחיר כרטיס יחיד להרצאה/סדנת בישול – 40 ₪. מספר המקומות מוגבל, מומלץ להבטיח מקומות מראש. הכניסה למתחם הדוכנים והספורט ללא תשלום.

מפיק הכנס

פסטיבל "אביב בריא" יוצא לדרך ואיתו תקופת ניקוי רעלים מהגוף!

כשמשתמשים במושג "ניקוי רעלים" יש אנשים שמרימים גבה ושואלים: מאיפה יש לי רעלים? מדוע אני צריך לעשות ניקוי רעלים? איך עושים זאת בכלל?

התשובה היא שכמו שהבית זקוק לטיפול שוטף אך מדי פעם גם לניקיון יסודי יותר, כך גם הגוף, ואין זמן מתאים יותר לכך מאשר האביב.

האביב מביא איתו פריצה של כוחות חיים חדשים. זה הזמן לעצור כדי לטהר את גופנו מרעלים, להשיל משקל מיותר, לפנות את הדרך לתהליכי ריפוי והתחדשות טבעיים, לנקות את הנפש מלחצים ולמסד הרגלים בריאים של תזונה ופעילות גופנית, שישרתו אותנו לאורך כל השנה. זוהי עונה של אומץ והתחלות חדשות גם בגוף וגם בנפש.

הפסטיבל "אביב בריא" נולד לשם כך, והוא  משלב הרצאות מרתקות, סדנאות בישול בריא, דוכני בריאות ופעילות גופנית עשירה לכולם!

לרכישה
רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו