Laisha_Fly
Laisha_Fly

חדש! קלמיגו - מכשיר זעיר להפחתת ולהפסקת התקפי חרדה באופן טבעי תוך 3 דקות!

הכירו את המכשיר שמאפשר להוריד את רמות הסטרס באופן טבעי ואפקטיבי
KAL_250

בעולם המודרני חרדה היא מגיפה, העולם מזמן לנו עוד ועוד אתגרים, יותר ויותר אנשים חווים התקפי חרדה, סובלים מאד ומתקשים לתפקד בחיי היום יום, איכות החיים שלהם נפגעת משמעותית, חלקם פונים לתרופות שלא תמיד נותנות מענה מספק אך מאידך ממכרות ויכולות לגרום לתופעות לוואי לא נעימות בכלל.
איכות חייהם של מי שחי בצל התקפי חרדה אינה אופטימלית, בלשון המעטה.

חלקם מסתגרים בביתם נמנעים ממפגשים חברתיים, מהגעה לעבודה יציאה לקניונים, נהיגה וחלקם, שמצבם קל יותר- נמצאים במתח מתמיד מההתקף שיכול לנחות ללא להתראה.

הסטטיסטיקה של התופעה מחרידה: 25% מהאמריקאים סובלים מבעיה זו ונתון דומה אפשר למצוא בקרב שאר מדינות המערב ובכלל זה – ישראל.

לפני שנתיים מעל 17% מהאמריקאים (גם בארץ) נעזרים בתרופות פסיכיאטריות. בשנים האחרונות השימוש באלכוהול וסמים עלה באופן דרסטי ומשערים שהשימוש בהם נפוץ יותר בקרב הסובלים מחרדות וסטרס נפשי.

כבר עשרות שנים פסיכולוגים, פסיכיאטרים ואנשי מקצוע שונים מנסים למצוא פתרונות תרופתיים להתקפים אלו, אך לא הצליחו למצוא פתרון זמין ופשוט שיכול להקל – עד לשנים האחרונות כשפתרון כזה עלה על במת ההיסטוריה של התחום.

עדי וולך, מהנדסת ביורפואית שחוותה על בשרה התקפים במשך שנים החליטה להרים את הכפפה ולפתח פתרון טבעי, זמין לשימוש ולהקלה מיידית וכזה שמבוסס על כל העקרונות המנחים של אנשי מקצוע בתחום הנפש.

 

עדי, איך התמודדת עם התקפי החרדה
מספרת עדי: הייתי סטודנטית בטכניון, מקום שמאד אהבתי ללמוד בו, ואז התחילו לי מספר התקפי חרדה בכל יום, בעיקר בתקופת מבחנים. כבת לאמא רופאה מאד חששתי לקחת תרופות נגד חרדה, הכרתי היטב את תופעות הלוואי של התרופות, ולכן התנסתי בכל אלטרנטיבות טיפוליות שהיו קיימות וזאת כדי להפחית את החרדה. ניסיתי טיפולי ביופידבק, תזונה, יוגה, דיקור, טכניקות הרפיה ומדיטציות מספר פעמים ביום.  אבל לצערי התקפי החרדה רק הלכו והחמירו.
באותה תקופה ניהלתי צוות של 7 מהנדסים ב"אינדיגו", לכאורה התגשמות חלום אך המציאות שלי הייתה מלווה במתח קבוע מההתקף הבא – מה שמאוד הפריע להתנהלות היומיומית.

הפסקתי ללכת לסרטים, לשחות בבריכה, נמנעתי ממקומות וממצבים מסויימים, פשוט מחשש להתקף החרדה הבא. אך הימנעות מהמצבים הללו לא פתרה את הבעיה. תמיד חשבתי שזוהי בעיה אישית שלי, אך הבנתי שישנם הרבה מאד אנשים הנמנעים ממצבים וממקומות שעלולים לעורר בהם חרדה, ורבים רבים סובלים מהבעיות האלו.

 

התמודדות חכמה עם חרדה


מתי היה הרגע בו החלטת שאת רוצה לפתח מכשיר לטיפול בהתקפי החרדה

גם לאחר נישואי התקפי החרדה המשיכו לתקוף אותי – בעיקר בלילה, נאלצתי להעיר את בעלי שיעזור לי להפסיק את החרדות. באחת השבתות, לאחר לילה נוראי של התקפי חרדה, החלטתי שאיני רוצה להיות תלוייה באיש כשאני בהתקף חרדה.


באותו רגע החלטתי שאני רוצה לפתח מכשיר שיעצור את ההתקפים ולקבל מזור כאן ועכשיו.
מכשיר שיעזור לי ולאנשים אחרים להפסיק את התקפי החרדה בלי להיות תלויים בפתרונות תרופתיים, או להיות תלויים בבני משפחה וחברים, ולפתור סוף סוף את הסבל הנורא הזה.

 

במשך תקופה ארוכה הצוות שלי ואני חיפשנו ברחבי העולם פתרון שכבר קיים, אך לא מצאנו.

לאחר מחקרים וניסיונות רבים פיתחנו את "קלמיגו", מכשיר ביופידבק קטן וחכם בגודל כף יד, הנכנס לתיק – שלומד את דפוס הנשימה האישי של כל מטופל ומהווה פתרון הוליסטי ופשוט לסבלם של אנשים רבים.

למעשה "קלמיגו" הוא הפתרון הראשון והיחיד מסוגו בעולם שאינו תרופתי והוא באישור משרד הבריאות. "קלמיגו" מספק הקלה מיידית בזמן אקוטי ומהווה טיפול מונע לאנשים הסובלים מהתקפי חרדה ומתח נפשי לטווח ארוך. מצאנו כי דווקא הנשימה, שהיא התהליך הביולוגי הטבעי ביותר שכולנו עוברים (ואפילו איננו מודעים לו) יכולה לעזור באופן מהותי לפתור את בעיות התקפי החרדה בצורה מושלמת.

במכשיר ישנה תוכנה הבנויה על גרוי החושים של המטופלים המאפשר להם לחזור לחייהם כבר אחרי 3 דקות בלבד, ואף למנוע התקפים בעתיד.

 

סטרס

המכשיר שנלחם בסטרס

למי מיועד המכשיר:

קלמיגו אינו דורש סביבה מיוחדת או ריכוז ואין לו תופעות לוואי. בשונה ממדיטציה ומטכניקות אחרות קל מאד להשתמש בו.
די בשימוש של 3 פעמים ביום למשך 3 דקות כדי להוריד חרדה. תוך שבועיים של שימוש ניתן לראות שיפור מהותי, וזה קורה בכל זמן ובכל מקום.  אפשר להחזיק בו ביד אחת או בשתי ידיים, ברכב, בדרך לעבודה, ברכבת, גם לאלו הסובלים מחרדת נהיגה, מוזיקאים רגע לפני שעולים לבמה, תלמידים וסטודנטים הסובלים מחרדת מבחנים ועוד… מגיל 6 עד גיל 90 ומעלה. אנשים מדווחים על כך שהמכשיר ממש הציל את חייהם.

לעיתים הבעיה לא נעוצה בחרדה עצמה, אלא דווקא הפחד מהחרדה הבאה ומחוסר שליטה.
התקף החרדה מתחיל ולעיתים ישנם התקפים נוספים. לרב מתחיל פחד מהתקף החרדה הבא, למעשה הגוף נמצא במצב מתמשך של חרדה קבועה שהולכת ומתגברת, ולכן לרב הבעיה היא החרדה מהחרדה ולא החרדה עצמה.
עם השנים למדנו כי ברגע שיש למטופל אפשרות להפסיק את התקף החרדה בעצמו, תוך 2 דקות הפחד מההתקף הבא יורד מאד.
מטופלים רבים מדווחים כי אם הם נדרשים לקחת תרופה ולחכות 20 דקות להשפעתה, הם מוותרים מראש מלהגיע למקומות או להיפגש עם אנשים. והתרופות לא מפחיתות את הפחד מההתקף שנשאר.

כשהמטופל רואה שהוא מצליח תוך 3 דקות להתגבר על החרדה שוב ושוב, מספר התקפי החרדה פוחתים בהדרגה, מה שגורם לרגיעה… הם יודעים שישנו פתרון מיידי.
לשמחתנו, עם הזמן אנשים מרגישים שהם יכולים לוותר על המכשיר ומשאירים אותו בבית, וזהו התהליך החיובי שקורה.

 

איך עובד המכשיר?
"קלמיגו" מנתק את המשתמש בצורה טבעית ביותר מהמצב בו החושים שלו מוצפים, ממצב של חרדה ומתח למצב של רגיעה.

המכשיר מיישם מספר שיטות מוכחות להפחתת חרדה:
1. ויסות דפוס הנשימה – הארכת משך הנשיפה בצורה הדרגתית בהתאם לצרכים של המשתמש, כך שמיד מצליחים להגיע לרגיעה. הגוף מתחיל את מנגנוני ההגנה שלו בצורה טבעית.
2. גרוי רב חושי – נמצא כחשוב ביותר לרגיעה.
המכשיר נבנה ומעוצב כך שהוא מפעיל גרוי עדין לכל החושים (למעט חוש הטעם).
חוש הראיה – נורות נדלקות במכשיר.
חוש המגע – יש לו מגע מאד רך ונעים וכן מופעל בו רטט.
3. חוש הריח –  למכשיר ריח לבנדר מרגיע שתוך שניות בודדות תורם להרגעה.

השילוב של שלושת השיטות יחד הוא מה שמאפשר לקלמיגו לספק רגיעה תוך 3 דקות.

ישנם מעל 15,000 משתמשים במכשיר בארץ ובארה"ב, בארה"ב חתמנו על חוזה עם הממשלה לסיוע ליוצאי צבא , בעיקר אלו הסובלים מהלם קרב.  יש לנו שיתוף פעולה עם מערכת הבריאות, פסיכולוגים ופסיכיאטרים שממליצים על המכשיר ומפנים את המטופלים שלהם אלינו.
רשויות המס וקליניקות המטפלות ביוצאי הצבא הכירו במכשיר כדרך אלטרנטיבית, שאינה תרופתית לטיפול בחרדה ובהלם קרב, ולכן עבור אזרחי ארה"ב ההוצאה על המכשיר מוכרת למס.

 

בישראל, הביורוקרטיה לצערנו ארוכה יותר וכרגע אין עדיין הסכם עם הרשויות המתאימות ולכן הצרכנים יכולים לרכוש את המכשיר באופן פרטי. לשמחותינו, מחירו של המכשיר נגיש יחסית.

 

לסיכום – אלו תכונות יחודיות יש למוצר על פני שיטות אחרות
את הקלמיגו ניתן לקחת לכל מקום (לא מפריע לבדיקה בטחונית).

קלמיגו הינו מכשיר אישי קטן ונייד, כך שהוא תמיד לידך ויעזור לך בזמן אמת במצבי חרדה, לחץ או פאניקה.
הקלמיגו הוא חסכוני ומאפשר הפחתה של המתח המתמיד המלווה את הסובלים מהתקפי חרדה.

תחושת הרוגע נוצרת בצורה היעילה ביותר, בזמן קצר ביותר, גם בזמן אמת וגם במצבי לחץ וחרדה כרוניים. והכי חשוב – ללא צורך בתרופות, ללא תופעות לוואי, טבעי לחלוטין.

צרו קשר עם קלמיגו



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו