Laisha_Fly
Thymoquin_Fly

ביי לדגים, שלום לבריאות – הכירו את הדור החדש של אומגה 3

מאת: - חברת אקוסאפ מפתחת ומשווקת תוספי תזונה ייחודיים המבוססים על פטנטים יחודיים. המחויבות שלנו לבריאות אופטימלית באה לידי ביטוי באיכות חומרי הגלם שאנחנו משתמשים במוצרים שלנו. על ידי שילוב של מדע וטבע, אקוסאפ מציעה פורמולות חדשניות המגובות בפטנטים פורצי דרך בעולם תוספי התזונה.
חומצות השומן אומגה 3 מככבות על מדפי התוספים בשנים האחרונות. מחקרים מראים שהן חיוניות עבור החשיבה שלנו, השיניים שלנו ואפילו יעילות במניעת סוכרת. איך אפשר ליהנות מחומצות שומן אומגה 3 שידידותיות לטבעונים, לדגים ולבריאות? וכיצד אפשר לדעת שהספיגה מקסימלית? כל המידע לפניכם
PassoverFocus_IN

הן חשובות לגוף, ממלאות מגוון תפקידים וחיוניות עבור שלל מערכות. חשוב לצרוך אותן בכמות נאותה ובאופן קבוע. עם זאת, המקורות של חומצות שומן אומגה 3 כל כך מצומצמים בתזונה המערבית, ולאנשים רבים יש סלידה מריח ומטעם הלוואי של דגים, שעד לא מזמן היו המקור היחיד הידוע לאומגה 3.

אם זה לא מספיק – גם אם אתם אוהבים דגים ומשתדלים לאכול כמה שיותר, וגם אם אתם מקפידים על תזונה מהצומח וחשבתם שזרעי פשתן "סוגרים את הפינה", זה לא מבטיח לכם שהגוף אכן ספג את חומצות השומן אומגה 3 שחיוניות לגוף.

חשוב שתדעו – השאלה החשובה ביותר היא האם הגוף סופג את מירב חומצות השומן האיכותיות מאותם מאכלים, וכל עוד אתם מסתמכים על מזלכם הטוב, רק נותר לקוות שכן. אז איך בכל זאת צורכים חומצות שומן אומגה 3, איכותיות וזמינות לגוף, מבלי להתבסס על דיג? יש חדשות טובות.

 

תפקיד חומצות אומגה 3 לבריאות

אז למה חומצות אומגה 3 זוכות לתשומת לב מרובה? התשובה טמונה במגזינים המדעיים. מחקרים רבים כבר הראו, כי חומצות שומן מסוג אומגה 3 חשובות לבריאות של מגוון מערכות ותפקודים בגוף: מערכת הראייה, בריאות העור, מערכת העצבים והמוח ותפקודים קוגניטיביים (זיכרון, קשב וריכוז). בנוסף, יש להן השפעה אנטי-דלקתית (משמעותי במיוחד כשמדובר במצבים כרוניים). גם במלחמה במגפת הסוכרת יש להן תפקיד חשוב, מפני שהן בעלות פוטנציאל להפחתת תנגודת לאינסולין. מחקר חדש שנערך בסאו-פאולו, ברזיל, מצא שלאומגה 3 ישנו פוטנציאל לשיקום חניכיים במצבים דלקתיים.

חומצות שומן מסוג אומגה 3 מהוות מרכיב חשוב בנוזל הזרע הגברי, וחשובות לפריון, אך חשובות לא פחות גם בתקופת ההיריון וההנקה, לכן נשים רבות נוטלות תוספי אומגה 3 מרגע שהופיעו 2 פסים על המקלון.

עם כל כך הרבה השפעות חיוביות על הבריאות, אין פלא שקיימים מחקרים שמייחסים לאומגה 3 סגולות של השפעה חיובית על מצב הרוח.

אומגה 3 – לא רק משמן דגים

עד לא מזמן, היו בטוחים שדגים הם המקור היחיד לאומגה 3 איכותית, שנספגת בצורה יעילה ומיטיבה עם הגוף. אך מחקרים עדכניים מוכיחים, שחומצות אומגה שלוש מסוג DHA ו-EPA, המופקות מאצות ים ייחודיות, מעניקות יעילות אופטימלית. זאת – מבלי לפגוע בדגה בשל דיג יתר, ומבלי להסתכן בהרעלת כספית, שנמצאת בכמות גבוהה בדגים גדולים (הם אלה שמכילים כמויות של אומגה 3 בכמות נאותה).

כדי להפיק את האומגה 3 מהאצות המיוחדות, כבר לא צריך לצלול למעמקים. ניתן לגדלן בסביבה מבוקרת, מבלי להסתכן בהשפעות של זיהום מי הים, כמו מתכות כבדות ורעלנים שונים.

 

אומגה 3 מאצות

חשוב לוודא שהשמן מופק בכבישה קרה, כדי לנטרל השפעה של חימצון. בדומה לשמן זית משובח שעובר כבישה קרה, גם שמן האצות האיכותי שומר על סגולות האומגה 3 כשהן במיטבן.

אין ספק שמדובר בדרך האקולוגית ביותר, להפקה ולצריכה של אומגה 3 משמן שמכיל גם את חומצת השומן EPA וגם את חומצת השומן DHA.

 

זה מוכח: אצות הן מקור אלטרנטיבי ואידיאלי של אומגה 3

חומצת שומן אומגה 3 מסוג DHA היא אחת מאבני הבניין המרכזיות לקרומי תא מסוגים שונים בגוף. יש לה מבנה ייחודי, שמאפשר לחומרים לעבור בין פנים התא אל מחוצה לו. מכאן, שרכיבים מזינים יכולים להיכנס בקלות רבה אל התא, ומתאפשר פינוי פסולת יעיל ממנו והחוצה. באופן דומה, מתאפשרת תקשורת יעילה בין תאים קשורים וסמוכים.

לחומצת השומן DHA ישנו תפקיד מאוד חשוב בהתפתחות תקינה של תאי עצב ובמיטוב תפקודים קוגניטיביים כמו זיכרון, אוצר מילים וגמישות מחשבתית. זאת, בעיקר כשהרמה שלה בתאים מספיק גבוהה כבר בשלבי חיים ראשונים (לכן חשוב לקבל אותה בהריון בכמות רבה יותר). סקירת ספרות שנערכה בשנת 2012, מצאה כי DHA מאצות הוא מקור אלטרנטיבי, בר קיימא של DHA, שיכול לספק לכל דורש את התוסף האידיאלי, ולצמחונים ולטבעונים בפרט.

 

הכי בריא, הכי טבעי

מקפידים על תזונה מן הצומח? חשוב שתדעו שיש תוסף שמתאים לאורח החיים שלכם ויעניק לכם מקסימום יתרונות. מתברר שאפשר להפיק תועלת מתוסף אומגה 3 צמחי, בשלווה ובנחת, ללא טעמי לוואי, ללא חוסרים תזונתיים ומבלי לחרוג מבחירות תזונתיות מכל סוג שהוא.

הכירו את התוסף אומגה 3 ליפוזומלית צמחית בספיגה גבוהה מבית אקוסאפ, שמשלב את הטוב מכל העולמות:

התוסף מופק בתהליך מבוקר לשמירה על החומר הפעיל מפני התחמצנות ואינו מכיל יוד. כולם אוהבים אותו, בזכות היתרונות הרבים שלו, והוא פופולרי גם בקרב טבעונים, בזכות העובדה שהוא אינו מכיל כלל רכיבים מן החי.

אז לבריאות ותודה על הדגים (שלא היו מעורבים בתהליך הפקת התוסף, כמובן).

 

למען הסר ספק, התוכן במאמר זה הוא בעל אופי של סקירה כללית בלבד, והמידע בו אינו התוויתי, הוא לא מהווה המלצה רפואית מוסמכת והוא לא מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה, הוראה או עצה לשימוש, לשינוי או להורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון, מניקות, ילדים ואנשים הנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש בתוספי תזונה.

צרו קשר עם אקוסאפ – EcoSupp



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו