איך בינה מלאכותית יכולה לסייע לנו להיות בריאים יותר?
כשאביו של יואב גולדנברג, מנכ"ל ZenDay, שוחרר מניתוח מורכב לאחר מחלה קשה בבית החולים, הוא קיבל מרשמים תרופתיים והמלצה תזונתית קצרה.
לתהליך לא התלוו המלצות כושר גופני או הקלה במתחים, וכן ההמלצות התזונתיות היו ללא פירוט מספק.
ללא ליווי בית החולים בתהליך השיקום וההחלמה, אביו התקשה ביישום ההמלצה.
יואב נאלץ לתמוך בתהליך ההבראה לבדו דרך איתור המלצות בצורה עצמאית.
מקרה זה התחבר ליואב לחוויה האישית שעבר כאשר טופל אצל תזונאי וקיבל הנחיות קצרות וכלליות אשר התקשה ליישם בחיי היום יום.
"זאת לא אשמת המטפלים", אומר יואב.
"כ-70% מזמנם מתכלה על עבודה אדמיניסטרטיבית כמו קריאה וניתוח תוצאות, כתיבה וסיכום המלצות.
לא נותר להם מספיק זמן בכדי להעשיר וללמד את המטופלים, לתמוך בהם בתהליך, ובוודאי להתפנות לפיתוח עסקי והגדלת מעגל המטופלים.
המטפלים עמוסים ומתקשים להעביר למטופלים את הידע והניסיון הרב.
ההבנה הזו הובילה אותי ואת שותפיי חיים פרבר ודב שרון להקים את ZenDay. המטרה שלנו היא לעזור למטפלים, בין אם זה בשיפור חווית העבודה, הגדלה משמעותית בהכנסות ותמיכה בלקוחות.
לאחר שראיינו עשרות מטפלים ושמענו מהם את אותם הכאבים פעם אחר פעם, התחלנו בבניית הפתרון: ZenDay, עוזרת אישית מבוססת בינה מלאכותית.
המטרה שלה ברורה: לעזור למטפל למצות את הפוטנציאל שלו, להרוויח יותר ולשפר את מצב הוולנס של הפציינטים".
"אני מוצאת את עצמי ב-22:00 בלילה מול מחשב", סיפרה תזונאית פרטית ליואב.
"יש לי להשלים סיכומי פגישה, לקרוא הודעות ולשלוח מיילים…
אני מאוד רוצה לעזור ללקוחותי להצליח ואני גם רוצה להצליח כלכלית, אבל עם כל העומס האדמניסטרטיבי שיש לי בקליניקה אני מתקשה גם בתמיכה בלקוחות וגם בצמיחה של הקליניקה".
איך בינה מלאכותית יכולה לעזור למטפלים ולמטופלים?
בינה מלאכותית (AI) מעוררת עניין רב לאחרונה, ובצדק.
זוהי מהפכה היסטורית שניתן להיעזר בה בחכמה לייעול דרסטי של תהליכי עבודה ובלבד שאנשי המקצוע יישארו על ההגה ויכוונו את התוצאה.
מומחים רבים מאוחדים בתובנה ששימוש מושכל ב-AI יאפשר לנו להיות יותר אנושיים ופחות רובוטים.
פחות לשבת מול מסכים – יותר פנים אל פנים, פחות כתיבה – יותר מחשבה ועוד מיליון הזדמנויות להביא את האישיות שלך כמטפל לחזית השירות.
הבינה המלאכותית משנה את חוקי המשחק ומגיעה לעזרת הקלינאים.
ב-ZenDay זיהו את שלוש הנקודות המרכזיות שצורכות זמן רב בתהליך הטיפול בפציינטים:
הכנה לפגישה
הכרת הלקוח, איסוף מידע מפגישות קודמות, ניתוח המידע והכנת שאלות והמלצות למהלך הפגישה.
בפגישה
תיעוד נקודות למחשבה, שאלות ותשובות, ארגון ושליחת סיכום הפגישה וההמלצות, הכנת תכנית פעולה שבועית.
תמיכה בין פגישות
הודעות תמיכה, מענה לשאלות, ושיחות קצרות, שליחת חומרים נוספים, תזכורות ללקוחות.
ZenDay נותנת מענה בכל אחת מהנקודות לעיל בעזרת שימוש בבינה מלאכותית:
- בהכנה לפגישה – ZenDay מתמצתת ומקריאה את נתוני הרקע של הפציינט.
- במהלך הפגישה – היא מוסיפה חומר לימודי מעשיר להמלצה על בסיס נתוני הרקע והערות המטפל, מייצרת תוכנית אכילה ויוצרת יומן הרגלים עם התראות ללקוח.
- בין הפגישות – המערכת תומכת במענה מהיר ללקוחות על ידי הצעת תשובה מותאמת אישית.
צפו בסרטון ההדגמה:
המשתמשים ב-ZenDay: המערכת חוסכת זמן, משפרת את איכות הטיפול ומאפשרת להרוויח יותר
אן ירחי, מאמנת בריאות מבריטניה בעלת ניסיון טיפולי רב של 12 שנה במגוון פציינטים הן כתזונאית והן כמומחית לירידה במשקל:
”ZenDay עתידה לדעתי לחולל מהפכה בעולם הטיפולי. כזו שתשפר משמעותית את איכות הטיפול, שביעות רצון הלקוחות ורווחיות המטפלים״.
רננית הילה פלדמן, דיאטנית קלינית ונטורופתית. בעלת רקע עשיר בהיכרות וטיפול במגוון מצבי בריאות עם תוספי תזונה:
”ZenDay עוזרת לי להגיב הרבה יותר מהר ללקוחות בצ'אט ופותחת לי זרם הכנסות חדש לחלוטין המאפשר לי מצד אחד לשמר את הלקוחות ומצד שני להרוויח יותר, גם לקראת הפגישות, גם תוך כדי הפגישות ביצירת סיכומים חכמים ואישיים ומתמיכה בין פגישות“.
חמד חמדן רוקח מומחה בתחום הקונפליקטים בין תרופות לתוספי מזון:
”המערכת של ZenDay יוצאת דופן ביכולותיה לשמש אסיסטנט רב-יכולות והשימוש בה לא רק חוסך המון זמן אלא איכות הטיפול משתפרת פלאים. כלי שקל להתמכר אליו“.
אנחנו מזמינים אתכם להתרשם בעצמכם ממערכת ZenDay
עלות המערכה הינה $120 לחודש.
לגולשי EatWell, מוצעת המערכת ב-$10 בלבד לחודש במשך חצי שנה, וזאת אחרי 7 ימי ניסיון.
להרשמה למבצע הקליקו כאן והקישו את הקוד: ZenDay23. המבצע לזמן מוגבל!
רוצים חודש ניסיון נוסף במתנה?
העלו קישור לכתבה ברשתות החברתיות עם ההאשטגים:
eatwell23 #ZenDay.ai#
כתבו ל-ZenDay דרך הטופס מטה שהעליתם, ותקבלו חודש ניסיון בחינם.