In2024_Fly
Thymoquin_Fly

ניקוי מן היסוד

מאת: ליאור ניר, מאמנת תזונה הוליסטית
זמן קריאה: 2 דקות
כולנו יודעים שמזון מעובד, מזוקק ומטוגן אינו מתעכל טוב בגופנו,  אבל האם אתם יודעים שכימיקליים אלה, נצמדים לדפנות המעי הגס שלנו ונתקעים שם למשך שנים ארוכות?
In2024_Article

"מים הם משיבי נפש ומביאים אור לנשמה" – אדגר קייסי, "המדיום הרפואי"

אורכו של המעי הגס שלנו כ-מטר וחצי,ובדפנותיו ישנה רירית בה הפסולת מצטברת ועוברת התססה וריקבון ומשחררת רעלים רבים למחזור הדם שלנו וברקמות הגוף. רעלים אלה הם הסיבה הישירה – השורש – למרבית המחלות.

כמויות של פסולת זאת – הנובעות ממזון מעובד, לחץ נפשי, עישון, אלכוהול, אויר לא נקי ונטילת תרופות – מהווה סכנה אמיתית לבריאות והנפוצה ביותר היא סרטן במעי, בשל זיהום סביבתי.

כמובן שעצתי היא לאכול מזון איכותי, מלא וטרי, לעסוק בפעילות גופנית יומית ולחיות חיים שלווים ונינוחים, אבל מה עם מה שכבר נצבר בגופנו? איך נוכל לנקות זאת?

הדרך הטובה ביותר והוותיקה ביותר, לניקוי הרעלים מגופנו הינה חוקן. כן שמעתם נכון, וכל אחד יכול לעשות זאת בפרטיות ובנוחות בבית.

רופאים רבים מאשרים שטיפול זה אכן מועיל במגוון רחב של מחלות שאינן רק קשורות למערכת העיכול. שימוש בחוקן, לניקוי הפסולת הנאגרה בגופנו מומלץ מאוד הן בפן הרפואי והם בפן ההוליסטי.

למה זה טוב?

האצת תהליך ההרזיה

ניתוחים לאחר המוות מוכיחים כי לאנשים רבים היתה רירית מזועמת במשקל של 6 קילו. בנוסף לכך, לאחר חוקן, רוב התשוקות למתוק וחיטה לבנה נעלמות. אנחנו משתוקקים למזון, שנמצא בדמנו וכשדמנו נקי, מפסולת זאת, איננו "רעבים" למאכלים אלו.

כאשר איברנו הפנימיים נקיים וטהורים, יש לנו שפה משותפת וישירה עם גופנו – הוא אינו חסום יותר וכל מסריו מתקבלים ישירות לאוזנינו. כאשר נאכל מזון לא בריא, גופנו יאותת לנו בעזרת כאבי בטן או תפיסות בצד ימין (איזור הכבד),ונידע להבא,לא לאכולם.

ניקוי הפסולת מסייע רבות לפעילות התקינה של מערכת העיכול והמעיים, ובניגוד לחומרים משלשלים,שהשפעתם לאחר שעות,חוקן עובד בזמן קצר,השפעתו מיידית והרגשה גדולה של הקלה ושחרור.

ניקוי וטיהור הגוף,מחזיר לנו חיוניות,צלילות מחשבתית והפגת מתחים.

הטיפול תורם לשחרור ריגשי – המעי הגס הרוחבי שלנו,עובר באזור "מקלעת השמש"-מושב הרגשות, וכאשר נשמרים בבטן לחצים,טראומות וכעסים,איזור זה מכווץ,והטיפול תורם לשיחרורו,עם המים והפסולת הכימית,נשטפות גם חוויות ריגשיות ששמרנו בבטן,והגיע הזמן(ממזמן)לשחררן.

היום,אנחנו רגילים לקחת תרופה,ולחכות להשפעה מהירה,להקלת הסימפטומים,מה שרובנו איננו יודעים,שלפני המצאת התרופות הקונבנציונליות,האנושות השתמשה בניקוי רעלים מהמעי הגס,לריפוי ומניעת מחלות רבות.
כך היו מרפאים  במצרים העתיקה,קדחת. מדובר על 1500 לפני הספירה

הכת הדתית "האיסיים",שהקפידה מאוד על טערת הגוף והנפש,ניקתה מדי יום בעלות השחר,בעזרת חוקן,את הטומאה ששכנה במחשבותיהם.

לסיכום-גם אם שינינו את תפריט היומי שלנו,לבריא יותר מבעבר,ישנה פסולת פיזית וריגשית כאחד, שהצטברה בגופנו מאז הילדות, ,שמפריעה לתיפקוד תקין,יוצרת כבדות ועייפות ומונעת מאיתנו להיות בשיא מיטבנו.

מומלץ בחום,לנקות את המעי בעזרת ערכת חוקן,שניתן למצוא בכל סופרפארם,ולפתוח דף חדש ונקי להמשך חיינו.

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו