Myco_Fly
Clalit_Fly

5 דברים שאתם חייבים לדעת על פרוביוטיקה

מאת: - חברת תוספי תזונה פורצת דרך
בין אם אתם שוחרי בריאות או בקושי מתעניינים בתחום, פרוביוטיקה היא חלק בלתי נפרד מגופכם. אז איך לשמור עליה, מתי לקחת ולמה כדאי? כל התשובות כאן
hazug_HP
hazug_Mob
Hazug_IN
Hazug_Fly
Hazug_Corner
Myco_HP
Myco_IN
Myco_Mob
Myco_Corner
Myco_Fly

לכולנו נעים להכיר טיפוסים חיוביים וידידותיים. זה נכון גם כשמדובר  על המערכות בגופנו – החיידקים הפרוביוטיים הם למעשה בקטריות חיוביות שחשובות לבריאותנו, ויש המגדירים אותם כאחד האיברים החיוניים לבריאותינו.

 

כנגד הפרוביוטיקה ניצבת האנטיביוטיקה שפוגעת באיזון העדין והטבעי של הבקטריות בגופנו. התוצאה: המערכות שלנו נחלשות וקשה לגופנו להתגונן מפני מחלות וזיהומים.

עכשיו כשהבנו מי נגד מי, זמן להתעמק בפרוביוטיקה: מדובר בשילוב מתקדם של ידע וטכנולוגיה שמאפשר ליצור  תוסף ממקור של רקמה אנושית חיידקים אקטיביים המשקמים את גופנו ומגנים עליו מפני דלקות וזיהומים. הם מחזקים את המערכת החיסונית , משקמים את פעילות העיכול, ומונעים תסיסת פטריות.

 

  1. פרוביוטיקה טובה לכל אדם

ידוע ומקובל שמי  שנאלץ ליטול  אנטיביוטיקה מקבל המלצה ליטול פרוביוטיקה כדי לשמור על האיזון בגוף. אך האם ידעתם שלא מדובר בכיבוי שריפות נקודתי אלא בטיפול שמשקם את הגוף, משמר אותו ומחזק את מערכת החיסון שלנו?

כבר אלפי שנים אנשים מודעים לכך שכדאי "להקדים תרופה למכה" והמחקרים מתחום הפרוביוטיקה מוכיחים שזה בהחלט נכון. הפרוביוטיקה אמנם אינה תרופה, אבל היא יכולה למנוע מראש מחלות ונטילת תרופות כימיות  העלולות להזיק לנו בתהליך הריפוי.

 

  1. עניין של תזמון: מתי מומלץ ליטול מוצרי פרוביוטיקה?

החלטתם להשקיע בבריאות שלכם וליטול  פרוביוטיקה? מעולה! חשוב שתדעו שעדיף ליטול אותה אחרי האוכל. הסיבה: נטילה עם האוכל מבטיחה הגנה מקסימלית על ערך המיקרואורגניזם. אם תיקחו פרוביוטיקה על קיבה ריקה היא תגיע לסביבה חומצית מאוד העלולה  לפגוע בסיכויי ההישרדות של החיידקים הידידותיים.

לאחר האוכל רמת ה- PH בקיבה עולה לרמה של 3.8-4.3 PH, כי המזון משמש כמווסת חומצה, ולכן מומלץ ליטול את מוצרי הפרוביוטיקה לאחר האוכל.

 

  1. האם מותר ליטול פרוביוטיקה במקביל לאנטיביוטיקה?

כבר חליתם ואתם מתלבטים אם לקחת פרוביוטיקה במהלך המחלה או אחרי שהחלמתם? כדאי שתדעו – ההמלצה הרווחת היא שאפשר לקחת פרוביוטיקה עם אנטיביוטיקה בתנאי והיה הפרש של שעתיים  בין נטילת האנטיביוטיקה לנטילת הפרוביוטיקה.

 

כדאי לדעת: מחקר שערכה חברת BioCare בשיתוף עם בית חולים אוניברסיטאי מוביל בבריטניה, הוכיח כי נטילת פרוביוטיקה רפליט , במקביל לנטילת אנטיביוטיקה, מונעת עליה ברמות של חיידקים כמו סטפילוקוקוס ואנטרוקוקוס (תופעה מוכרת לאחר נטילת אנטיביוטיקה). זיהום כתוצאה מהתרבות של חיידקים אלה מופיע לאחר טיפול אנטיביוטי כתוצאה מעמידות שפיתחו החיידקים אלו לתרופות.

 

  1. לשמור בקירור? איפה לאחסן מוצרי פרוביוטיקה

ההמלצה הרווחת היא לאחסן את מוצרי הפרוביוטיקה בקירור או בהקפאה וכך ישמרו (על מלוא עוצמתם) כ -12 חודשים. לאחר הפתיחה הם מתאימים לשימור של – 12 חודשים.

העובדה שהפרוביוטיקה נשמרת היטב בתנאי קור, לא אומרת שהיא לא תישמר בטמפרטורת החדר. ניסויים ובדיקות עמידות נמצא שהפרוביוטיקה יכולה להישמר היטב במשך חודש בטמפרטורת החדר. קראו תמיד את התווית על הפרוביוטיקה שלכם כדי למצוא את המידע העדכני ביותר ולשמור עליה אפקטיבית לאורך זמן.

 

  1. לדעת שאתם בטוחים: האם השימוש בפרוביוטיקה בטוח?
  2. אם מערכת העיכול שלכם במצב תקין, אפשר למצוא בה בכמות גדולה חיידקים ידידותיים מהסוגים לקטובצלוס אצידופילוס  וביפידובקטריה  ביפידום. בקטריות אלו אינן פתגניות (מחוללות מחלות) ומעולם לא אובחנו כגורמות זיהום. למעשה, הן מוכרות כאלו שמגנות על דרכי העיכול שלנו ומשפרות את בריאותנו.

 

לעשות את הבחירה הכי בטוחה שאפשר

כדאי להכיר את חברת BioCare שמייצרת מוצרי פרוביוטיקה מזה 30  שנים והיא החברה היחידה בבריטניה – שבצעה מחקרים בבני אדם בתחום זה.

חשוב לכם לשמור על היעילות הכי גבוהה, מבלי להתפשר על הבטיחות? כדאי לדעת שמוצרי הפרוביוטיקה של BioCare מבוססים אך ורק על מיקרואורגניזם מגזע אנושי שהוכחו כבטוחים לשימוש. חברת BioCare מסרבת להתפשר ולהכיל במוצריה מיקרואורגניזם שיעילותם ובטיחותם לא הוכחו מחקרית כמו S Faecium ו-Subsilis B.

 

חברת BioCare היא חברה מובילה שמתמקדת באיכות ופריצת דרך בפיתוח מוצרים ובשיטות היצור. זוהי החברה הראשונה שהציגה מוצרי נטורופתיה חדשניים, פורצי דרך למטפלים, כאשר שאר החברות הלכו בעקבותיה. בראש החברה עומדים אנשי מחקר ומטפלים בעלי שנות ניסיון רבות בתחום מדע הנוטריאנטים והביולוגיה.

 

התוויה/מידע זה הנו בגדר כלי עזר בלבד

צרו קשר עם BioCare Israel



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו