Thymoquin_Fly
Laisha_Fly

האם שמעתם פעם את המילה 'שלומות'?

מאת: - נטורופתית להרזיה טבעית ואורח חיים בריא ומשוחרר מדיאטות
נופש אמור להחזיר אותנו מחוזקים אל השגרה. אך לפעמים אנחנו חוזרים ממנו דווקא לא מסופקים ומנופחים מאוכל. לכן החליטה רשת רימונים לתת לכם wellness אמיתי בחופשה הבאה שלכם

צילום: אלכס ליפקין

Laisha_In

כבר בדרך למלון רות רימונים בצפת הראש מתנקה ממחשבות. הכביש המתפתל עם האורנים הירוקים והשקדיות הפורחות מכל עבר עם נגיעות ערפל המעניקות מראה קסום והרגשה שנכנסים לעולם אחר. ככתבת אורחת של רשת רימונים, הגעתי למסיבת עיתונאים לרגל השקת קונספט ייחודי ברשת: רימונים wellness.

מלון רות רימונים בצפת הוא אחד מעשרת מלונות הרשת, הפרושים בכל הארץ מהחרמון ועד אילת.

קסם הדרך נשאר גם במלון עצמו המשקיף על נוף משגע ופורח ושומר על סגנון חאן השיירות שהיה במקום בימים עברו, עם באר מים עתיקה, פכפוך מים ומראה אוריינטלי עם קשתות טורקיז ופסיפס.

משהו בהגעה לנופש תמיד מעניק שלווה, רוגע ושמחה. סוג של יציאה מהשגרה שאמורה לתת לנו כוחות לחזור אליה מחוזקים. אך, כפי שמנהלי הרשת הבינו, קיים רצון עולמי לעוד! עוד איכות חיים, עוד מזון טבעי, עוד בריאות טבעית, עוד תשומת לב לשעות הפנאי – פשוט עוד. ולא מתוך ניתוק מהחיים היומיומיים, אלא כחלק מאוזן מהם:

 

כל השאלות האלו מתרכזות למושג אחד שבעברית נקרא שלומות (בדומה ל"מה שלומך"). ובאנגלית: wellness וכך בחרה הרשת את המוטו החדש שלה: "רימונים זה ה wellness שלי".

איזה wellness מתאים לך?

כל מלון נבחר לייצג סוג wellness אחר:

אם פעילות גופנית היא החלק הכי חשוב ב wellness שלך – בצמוד למלון רימונים בעכו מחכה קאנטרי קלאב מפואר עם למעלה מ-3000 מנויים, בריכות שחיה, פעילויות ספורט ימי, חוגים מגוונים כמו זומבה, פילאטיס ויוגה וסדנאות תזונה בריאה ותנועה.

מלון רימונים חוף התמרים עכו, קאנטרי קלאב מפואר, בריכות שחיה, פעילויות ספורט ימי, חוגים מגוונים כמו זומבה, פילאטיס ויוגה וסדנאות תזונה בריאה ותנועה.

צילום: שרון בראון

 

אם רוחניות היא זו שתעשה את החופשה שלך למיוחדת – מלון רות רימונים בצפת מציע הרצאות על בריאות בראי הקבלה, סיורי לילה רומנטיים ואוירה קסומה.

ברמת גן יוכלו לקבל מענה אנשי העסקים שבינכם עם אביזרי כושר מיוחדים בכל חדר, כיסא מסאז' לסוף יום קשה במשרד בנוסף לנשנושים בריאים.

רימונים טאואר רמת גן, אביזרי כושר מיוחדים בכל חדר, כיסא מסאז' לסוף יום קשה במשרד בנוסף לנשנושים בריאים

צילום: שרון בראון

 

אילת קיבלה את החותמת המשפחתית – עם פעילויות להכנת סבונים טבעיים עם הילדים וממתקים בריאים, שני חדרי בריחה במלון עצמו, מועדון משחקים וארוחות שף.

מלון רימונים אילת, פעילויות להכנת סבונים טבעיים עם הילדים וממתקים בריאים, שני חדרי בריחה במלון עצמו, מועדון משחקים וארוחות שף

צילום: רמי סולומון

 

למי שwellness בשבילו זה אומר לצאת לטבע, מלון רימונים בנווה אטיב, שלמרגלות החרמון, מציע קטיף דובדבנים בעונה, טיול ביער האיילים, סיור עששיות במבצר נמרוד, סלי פיקניק עם ריבות טבעיות, ופינת חי לקטנטנים וגם לגדולים שביננו.

כפר הנופש רימונים נווה אטיב, קטיף דובדבנים בעונה, טיול ביער האיילים, סיור עששיות במבצר נמרוד, סלי פיקניק עם ריבות טבעיות, ופינת חי לקטנטנים וגם לגדולים

צילום: שרון בראון

 

לירושלים יגיעו מי שירצו ליהנות משקט ושלווה מיוחדים המאפיינים את העיר. המלון מותאם במיוחד לקהל מסורתי מכל העולם שמגיע ורוצה שבת שקטה עם משחקים משפחתיים וחוויה קולינרית מיוחדת. למי שרוצה עוד, המלון מציע סיורים למוזיאונים, לגן החיות התנ"כי וכניסה להופעות חיות.

בהמשך, נסענו להתרשם ממלון רימונים גלי כנרת, הממוקם, איך לא, על שפת הכנרת. שם מחכים טיפולי ספא מפנקים כמו רפלקסולוגיה ועיסוי שוודי, קוסמטיקה טבעית וטיפולי אנטיאייג'ינג למי שה wellness שלהם מבקש טיפוח עמוק של הגוף והנפש. בנוסף, המלון מציע לחוות סדנאות של הכנת ארון תרופות טבעי לבית והכנת קוסמטיקה טבעית.

רימונים גלי כנרת  בריכה תרמו מינרלית, טיפולי ספא מפנקים כמו רפלקסולוגיה ועיסוי שוודי, קוסמטיקה טבעית וטיפולי אנטיאייג'ינג

צילום: אלמוג פריוב

 

שאלת השאלות – איך האוכל?

נתחיל בעובדה שבכל הרשת, ניתן במעמד ההזמנה לבקש תפריט מותאם אישית, כגון טבעוני, צמחוני וצליאקי (ובכלל למי שמעוניין בתפריט נטול גלוטן), אז לא לשכוח לציין זאת.

שנית, ממה שטעמנו במלון התרשמנו מרמת אכפתיות גבוהה לרצות את האורחים ומתן מענה מהיר לכל בקשה כולל מבחר טבעוני לפי בקשתנו שכלל חביתות חומוס מושקעות, מוקפץ עם פרוסות טופו צרובות, חלבה, טחינה, ריבות ביתיות, פירות בשפע, לחמים טובים, בר סלטים משגע ועשיר (כמה כיף להתפנק ולאכול כזה שפע מבלי שצריכים להכין לבד) וכמובן איך אפשר בלי – עמדת קפה איכותי עם חלב סויה כמה שרק תרצו.

בסיום הארוחה, פשוט ניגשים ללובי המרווח וצופים על הכנרת השלווה כשמידי פעם חוצה את המראה השלו סירה או שתיים שמזכירות שיש גם חיים בחוץ.

אוכל גורמה במלון רות רימונים בצפת

צילום: מיטל קלרפלד

לסיכום ההמלצות

העולם מתקדם למגמה חד משמעית של אורח חיים בריא ומודעות שהולכת וגדלה בנושא וגם המלונות החלו לשים לב למגמה הזו. זהו התפקיד שלנו, הצרכנים, לבקש ולדרוש עוד!

רעיון שהייתי שמחה שיתממש זה עוד אפשרויות למי שזה ה wellness שלו, כמוני, למשל:

יותר קינוחים בריאים, עמדות של מיצים ושייקים ירוקים מפנקים (שיתנו למי שרוצה אופציה חלופית טובה לקרואסונים ולפנקייקים המפתים), גלידות טבעיות מפירות ועוד.

אל תתביישו לשאול ולבקש! המגמה כבר כאן – אי אפשר להתעלם ממנה וישראל לא נשארת מאחור. אפשרי לשנות את התפיסה, לא חייבים לסיים חופשה עם 2 ק"ג עודפים ותחושת כבדות במקום תחושת התחדשות וזה תלוי בנו.

חשבו עם עצמכם, מה מהווה עבורכם את האיזון בחיים – האם זו פעילות גופנית? האם זה זמן איכות משפחתי? האם רוגע ושלווה? האם תזונה מיוחדת? מה אתם צריכים בחופשה שלכם? ברגע שעניתם לעצמכם על השאלה, אתם כבר תדעו מה יתאים לכם בחופשה הבאה.

בדקו עם המלונות השונים מה יעניק לכם את חוויית ה wellness המותאמת ביותר עבורכם וכך תוכלו לחזור הביתה מלאי אנרגיה, שמחים ומאוזנים יותר.

מחירים לדוגמה ברשת מלונות רימונים, מרץ אמצ"ש וסופ"ש:

רימונים אילת

אמצ"ש החל מ-585 ₪
סופ"ש החל מ-890 ₪

רימונים גלי כנרת

אמצ"ש – 690 ₪
סופ"ש – 1260 ₪

רות רימונים צפת

אמצ"ש – 590 ₪
סופ"ש – 960 ₪

רימונים חוף התמרים

אמצ"ש – 520 ₪
סופ"ש – 780 ₪

כפר הנופש רימונים נווה אטיב

אמצ"ש – 470 ₪
סופ"ש – 890 ₪

רימונים המעיין נצרת

אמצ"ש – 420 ₪
סופ"ש – 530 ₪

רימונים טאוואר רמת גן

אמצ"ש – 520 ₪
סופ"ש – 580 ₪

רימונים שלום ירושלים

אמצ"ש – 490 ₪
סופ"ש – 690 ₪

*המחיר לזוג ללילה באמצ"ש ללא מינימום לילות
*סופ"ש מינימום 2 לילות
*למעט רימונים המעיין נצרת ורימונים טאוואר רמת גן ללא מינימום לילות

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו