supherb_Fly
Thymoquin_Fly

משנים מציאות - תזונה קטגונית וסוכרת

הכנס ייערך ב-21.06.19, יום שישי 08:30-14:30 בתיאטרון גבעתיים

לרכישת כרטיסים: eatwell.co.il/diabetes
או בטלפון:

03-9533881
מחיר כרטיס: 120 ש"ח

 

*10 ש"ח דמי טיפול להזמנה טלפונית

*ללא דמי טיפול בהזמנה אינטרנטית

* 10 ש"ח דמי ביטול הזמנה

המקומות באולם אינם מסומנים

תיאטרון גבעתיים, רחוב רמז 40 גבעתיים

חניה חינם לבאי הכנס בחניון הפניקס/ חניון יעד

לדוכנים ושת"פ: בן יקיר 054-6662886

 

תכנית הכנס

08:30-09:00 התכנסות

09:15- 09:00 דברי פתיחה

 

09:15-10:00 זווית חדשה לטיפול בסוכרת

ד"ר מריאלה גלאנט, אנדוקרינולוגית, מומחית לטיפול בסוכרת והשמנה, המייסדת והבעלים של "מרכז גלאנט לטיפול בסוכרת"

 

לימדו אותנו שסוכרת היא מחלה מתקדמת הדורשת טיפול אינטנסיבי יותר לאורך זמן. מחקרים חדשים מראים כי המציאות היא אחרת, ושאולי צריך להעריך מחדש את הגישה שלנו לטיפול במגיפת הסוכרת.
בהרצאה זו תבינו מה היא סוכרת, מה הסיבוכים ומה הם הטיפולים החדשניים ביותר וביניהם הדיאטה הקטוגנית.

10:00-10:45 דיאטה קטוגנית- עולם שלם על קצה המזלג
עדינה בכר, דיאטנית, מרכז גלאנט לטיפול בסוכרת ויו"ר עמותת הדיאטנים בישראל (עמותת עתיד)

בהרצאה זו תכירו את עקרונות הדיאטה הקטוגנית, תבינו מדוע היא כלי יעיל לירידה במשקל ולאיזון סוכרת, תגלו מאיפה הכל התחיל וכמה שנים היא קיימת, תשמעו סיפורי הצלחה מעוררי השראה ותלמדו איך מיישמים אותה.

מה אוכלים, ממה נמנעים, מה חשוב להבין כדי למזער תופעות לוואי, מהן הטעויות הנפוצות, מהם מקורות המידע שמהם אפשר ללמוד ומאילו מתכונים טעימים ניתן ליהנות בדרך אל המטרה.

 

10:45-11:15 הפסקה

 

11:15-12:00

דיאטה קטוגנית – מזון למחשבה | לובה פלוטקין, דיאטנית, מרכז גלאנט לטיפול בסוכרת


הדיאטה הקטוגנית נמצאת בשימוש בעולם הרפואה כבר למעלה מ-100 שנים. בשנים האחרונות נחקרת גם השפעתה על המוח. בהרצאה תגלו כיצד הדיאטה הקטוגנית משפיעה על המוח, מהם היתרונות של הדיאטה במניעה וטיפול של מחלות שונות, מהם המחקרים החדשים בתחום ולמי הדיאטה יכולה להתאים.

 

12:00-12:45

 

דוקטור, מה יהיה עם הכולסטרול עם כל השומנים האלה שאתה נותן לי? | ד"ר דני קרת

בהרצאה זו נבין אחת ולתמיד, מהם טריגליצרידים, כולסטרול, LDL ו HDL. מהו תפקידם ומטרתם החיונית לגוף האדם, נלמד כיצד להפסיק לפחד מכולסטרול ומ-LDL (אתגר לא קטן אחרי כל ההפחדות של הרופאים),מה באמת חשוב לחפש ולשפר בבדיקות הדם וכיצד לעשות זאת, מהם גורמי הסיכון המשמעותיים יותר משומני דם ללב שלנו  (תהליכי סיכרור- גליקציה, חימצון ודלקת), כיצד ניתן לשלוט בהם ולשפרם. אחת ולתמיד נפסיק לפחד משומנים בתזונה כולל הרוויים.

 

12:45-13:30 הפסקה

 

13:30-14:00 תזונה דלת פחמימה עשירה באופטימיות וטעמים  | גולדי אלישר

לפני 4 וחצי שנים חיי השתנו. גידול בלבלב וכריתתו הפכו אותי לסוכרתית תלויה באינסולין. במקום לשקוע העדפתי להילחם. ניהלתי יומן תזונה ומדידות חוזרות ונשנות של סוכר. כך למדתי והבנתי בדיוק מה גורם לרמות הסוכר בדם לעלות. כל מה שהעלה לי את הסוכר בדם, הוצאתי מהתפריט והתוצאה לא איחרה לבוא, נותרתי עם צלחת ריקה שבסופו של דבר הובילה לסיפור הצלחה. כך בעצם נולד המתכון הראשון שלי. עם ההבנה שיש עוד רבים כמוני, החלטתי להעביר הלאה את הידע שלי. הקמתי קבוצת פייסבוק והוצאתי ספר על תזונה ומתכונים דלי פחמימות.

בהרצאה תשמעו על הסיפור האישי שלי ותגלו איך אפשר ליישם תזונה דלת פחמימות ולחיות חיים מלאים. תקבלו טיפים להצלחה, נחישות, אופטימיות, התארגנות וחשיבה יצירתית. אני החלטתי להביס את הסוכרת ועושה זאת עד היום בהצלחה. מקווה שתחליטו כמוני להילחם בסוכרת ולהצליח.

14:30- 14:00 פאנל שאלות ותשובות

 

 

מרכז המתמחה בטיפול רב-תחומי וחדשני בסוכרת

המרכז הוקם על ידי האנדוקרינולוגית ד"ר מריאלה גלאנט, במטרה לסייע לסוכרתיים להתמודד עם מחלתם בצורה מיטבית.

הטיפול במרכז הינו בשיטה ייחודית המתמקדת בתזונה דלת פחמימות ובתזונה קטוגנית, המאפשרת איזון מיטבי של סוכרת, ירידה במשקל, הפחתה במינוני האינסולין והתרופות. במקרה של טרום סוכרת, אפשר למנוע את המחלה באופן מוחלט. במרכז שלנו תקבלו טיפול רפואי, תזונתי ותמיכה אישית ממיטב המומחים בתחום. השיטה שלנו נועדה לסייע לכם להפוך מ"מטופלים" לאנשים שנהנים מחיים בריאים ומאוזנים יותר.

 

יש תוצאות

טיפול משולב מותאם אישית הכולל תזונה קטוגנית, מעקב אישי יומיומי ותמיכה תרופתית מיטבית.

צוות רופאים ומטפלים מומחים מלווה את המטופלים, עוקב אחר התקדמותם ועומד לרשותם לייעוץ ולתמיכה שוטפת. מדי בוקר מטופלים מוזמנים לשלוח מסרון למרכז עם תוצאות בדיקות הסוכר, המשקל ולחץ הדם. מסרון זה מאפשר תגובה מיידית של הצוות במידת הצורך. זהו תהליך מתמשך הבא לידי ביטוי בקשר אישי שמטרתו להעצים את המטופלים ולעקוב אחר התקדמותם.

קישור לאתר האירוע