PassoverFocus_Fly
Thymoquin_Fly

סדנת ניקוי גוף לשוחרי בריאות

מה כולנו מזניחים וכך מעניקים הזדמנויות ל ״התפרצות החולי״? כיצד נקטין את הסיכונים באופן מוכח כדי להימנע ממחלות קשות בכלל ומסרטן בפרט? כיצד ננצח את הסרטן כמעט בוודאות ונפסיק פשוט לפחד ממנו? רמז – אנחנו לא רק מה שאנו אוכלים וסופגים

מוזמנים להירשם – הסדנה ללא תשלום נוסף

בואו ללמוד כיצד לחיות חיים בריאים וארוכים יותר בצורה המדעית ונכונה.

ד"ר עדיאל תל אורן – ד"ר עדיאל תל-אורן הוא רופא כללי MD.

גישתו של ד"ר תל-אורן מתבססת על הרפואה הפונקציונאלית, שהיא גישה מדעית והוליסטית למניעה, אבחון וריפוי מחלות. הרפואה הפונקציונאלית מתמקדת באיתור הגורמים והתהליכים של מחלות ובטיפול בהם – לעומת הגישה הרווחת ברפואה השמרנית, המתמקדת בעיקר בדיכוי סימפטומים. עשרות אלפי רופאים בארה"ב משתלמים ברפואה פונקציונאלית על מנת לחדש את הרישיון הרפואי השנתי, באישור הממסד הרפואי האמריקאי, ה-AMA.

מחלות רבות נגרמות בשל תזונה לקויה, בעיות במערכת העיכול ובחילוף החומרים, נטיות גנטיות, חשיפה לרעלים ולתופעות אלקטרומגנטיות, מתחים נפשיים, ועוד. ניתן לאבחן את הגורמים והתהליכים של מצבים רפואיים רבים באמצעות בדיקות מעבדה מתקדמות ומדויקות, ובהתחשב בהיסטוריה רפואית. הטיפול כולל שינויים בתזונה, סילוק רעלים, פעילות בריאותית, הפחתת גורמי דחק (stressors) אישיים וסביבתיים, ושימוש בתוספי תזונה פונקציונאליים. מטרת הטיפול היא להגיע למצב אופטימאלי בתאים וברקמות על מנת להביא לתפקוד אופטימאלי.

בסדנה נבין מדוע גם שוחרי בריאות מושבעים (טבעונים למיניהם, אנשי פליאו,שוחרי מזון חי/ רואו/ טבעונאים, חסידי ההיגיינה טבעית, שיטת קינגסטון, 80-10-10,מקרוביוטיקה, וכו') חולים פתאום בסרטן או מחלות קשות אחרות, או מפתחים לפתע בעיות כרוניות, או סובלים בשקט מבלי להצליח ולפרוח למרות ההשקעה המרובה בחיים בריאים?

מה כולנו מזניחים וכך מעניקים הזדמנויות ל״התפרצות החולי״?

כיצד נקטין את הסיכונים באופן מוכח על מנת להימנע ממחלות קשות בכלל ומסרטן בפרט?

כיצד ננצח את הסרטן כמעט בוודאות ונפסיק פשוט לפחד ממנו?

רמז – אנחנו לא רק מה שאנו אוכלים וסופגים

קישור לאתר האירוע