Thymoquin_Fly
himalayaKrem_Fly

סדנה מעמיקה לאורח חיים בריא בהנחיית לאה רזניקוביץ

לאה תצייד אתכם בידע ובכלים ישומיים שיאפשרו לכם לשפר את בריאותכם ומשקלכם בפשטות וללא מאמץ גדול. הסדנה מתאימה לכולם - ללא קשר למצב הבריאותי ולמשקל. תועלת רבה יפיקו אנשים הסובלים מסוכרת, טרום סוכרת, מחלות לב, יתר לחץ דם ועודף משקל

ניתן להגיע לפגישה הראשונה ללא התחייבות להירשם לסדנא.

התייחסות נרחבת ניתנת להשפעת המזון על מוחנו ומוח ילדינו.

אודות לאה רזניקוביץ

לאה רזניקוביץ היא אחות המתמחה בהדרכות   לחולי לב, סוכרת ולירידה במשקל. מחברת הספר "רק לא דיאטה" שיצא לאור במספר מהדורות. לאה מרצה ומעבירה סדנאות על אורח חיים בריא.

הציבור הרחב חשוף לידע רב אודות אורח חיים בריא ותזונה נכונה. הבעיה היא שאצל חלק גדול מהציבור, מפרידה חומה גבוהה בין הידע התיאורטי ובין יישומו בחיי היומיום. בסדנאותיה לאה מצליחה להפיל חומה זו. סדנאותיה המתקיימות בחיפה ובכל הארץ זוכות להצלחה רבה.

מה שמספרים משתתפי הסדנאות

"נפלה בחלקי זכות גדולה לעבור אצלך יחד עם אימי את הסדנה האחרונה. הסדנה פוקחת עיניים ומרחיבה את הדעת, הידע שלך בלתי נגמר ולצידו הצניעות המופלאה שלך. את מעבירה את הסדנה במקצועיות רבה, משלבת מחקרים עדכניים והכל בלב רחב, אהבת אדם, סבלנות אין קץ ובונוס של מתן ייעוץ אישי! אוהבת ומעריכה אותך מאוד, התפיסות שלימדת שוקעות אצלנו אט אט. חלק מהשינויים כבר יישמנו!                                                                                                                  ממליצה בחום על הסדנה! זו המתנה הכי טובה שאתם יכולים לתת לעצמכם וליקרים לכם".
נואית זיו קרולינסקי

 

"נהניתי מאד להשתתף בסדנא שלך על אורח חיים בריא. כל ההסברים שלך מדעיים ומגובים במראי מקום של מחקרים מדעיים. הידע שלך נרחב ביותר ועדכני ביותר ומפריך הרבה דעות ישנות יותר ולכן תורם לאורח חיים בריא כפי שאנחנו מבינים אותו היום. ככימאית לא יכולתי לעמוד כנגד הטיעונים שלך, למרות שנראו לי בהתחלה נוגדים את הידע שהיה רווח בשטח עד לא מכבר.        ישר כוח על מפעלך הברוך".

פרופ' לכימיה מהטכניון

קישור לאתר האירוע