Thymoquin_Fly
Sunrider_Fly

נופש מרפא לבעלי מערכת עיכול רגישה ליטא, יוני 2018

בואו לחדש כוחות בנופש מרפא לבעלי מערכת עיכול רגישה ליטא, יוני 2018. לנפוש בחו"ל עם תזונאית צמודה - לחזור בריאים יותר! 21.6.18 – 28.6.18 - חופשת בריאות 7 לילות 8 ימים

בעיירה דרוסקינינקאי היפה והירוקה, השוכנת על מעיינות מרפא של מים מינרליים
במלון המפנק SPA VILNIUS

Fit & Fun

הקונספט שנוצר כדי לאפשר לכם לנוח, להתחזק, לקבל טיפולים לגוף ולנפש, להנות מטיולים בסביבה עם תזונאית מומחית צמודה, סדנאות והרצאות בריאות ותפריט שהותאם במיוחד לבעלי מערכת עיכול רגישה ע"י עדי זוסמן RD כדי לאפשר לך חופשת בריאות, בלי התלבטויות וכאבי בטן!

מה מקבלים בחופשה ייחודית זו?

שהייה של 6 לילות על בסיס פנסיון מלא במלון SPA VILNIUS

אפשרות בחירה בין תפריטים:

*תפריט המותאם לבעלי מעי רגיש

*תפריט המותאם לבעלי מחלת קרוהן או קוליטיס

*תפריט רגיל

*תפריט טבעוני ללא גלוטן וסוכר

​התפריטים למעי רגיש ומחלות מעיים נבנו בייעוץ צמוד ובלעדי של עדי זוסמן, תזונאית קלינית מומחית למחלות מעיים, מפתחת של שיטת הרמזור מנהלת של "דרך הבטן" המרכז לבריאות מערכת העיכול. הארוחות הטבעוניות מוגשות במסגרת תוכנית הבריאות "ניקוי-בילוי" של יועצת התזונה הטבעית חניתה הרשקוביץ, הבעלים של "מידבריא"

כדי שהתזונה שלכם תהיה הטובה ביותר, בלי לחפש מסעדה או לריב עם הטבח של המלון. ללא כאבי ראש ובטן, כדי שתהנו מנופש בריאות באמת לא פשרות
– עם 2 תזונאיות בכירות צמודות!

ובנוסף, דאגנו לכם לטיפולי גוף מפנקים ומרגיעים

*שני טיפולי ספא מפנקים בכל יום

*בילוי חופשי בעולם המים והספא

*טיולים באזור

הרצאות וסדנאות בנושא אורח חיים בריא*

*תרגילי נשימה

*פעילות גופנית, הליכות בטבע ועוד​

לקינוח, לא נפרד מליטא בלי שנבלה יום שלם של טיול מודרך מרתק בוילנה ושהייה של לילה נוסף במלון בעיר הבירה.

אגם דרוסקינינקאי, נופש מרפא לבעלי מערכת עיכול רגישה ליטא, יוני 2018

המלון

המלון ממוקם באזור שקט בעיירת הבריאות והנופש דרוסקינינקאי, שכבר הרבה שנים מהווה מוקד תיירות עם אתרי נופש, בילוי ובריאות המבוססים על מעיינות טבעיים של מים מינרליים.

בקרבת המלון – פארק בריאות, נחל וטיילת הליכה יפהיפיה. המלון מציע טיפולי מים מינרליים ובוץ מרפא הכוללים יותר מ -370 טיפולי בריאות, עיסויים אקזוטיים ומרגיעים, בריכת שחייה גדולה עם מים מינרליים, סאונה, אמבטיות, טיפולי חמאם, טיפולי גוף וטיפולים מסורתיים המיוחדים לעיר דרוסקינינקאי.

בנוסף, במרכז מגוון רחב של פעילויות ספורט, טיפולי פנים וקוסמטיקה ע"י אנשי מקצוע. במלון בר ספא מיוחד בו תוכלו להירגע אחרי הטיפולים ולנסות את התה המקורי של המקום עם מים מינרליים מבושלים שנרקח ממתכונים של רופא המרכז.

בריכה פנימית, נופש מרפא לבעלי מערכת עיכול רגישה ליטא, יוני 2018

טיול ליקוט מודרך ביער

במיוחד עבורינו, מחכה לנו טיול מודרך ביער המקומי, עם איש היערות – מומחה ליערנות וצמחי מרפא מקומי. טיול מרתק ומועיל, שמחבר לטבע מאפשר התרגעות וליקוט צמחי מרפא טריים ואורגניים.

ביער עם צמחי מרפא, נופש מרפא לבעלי מערכת עיכול רגישה ליטא, יוני 2018

טיול מודרך בוילנה

וילנה, בירתה של ליטא ואחת הערים החשובות בהיסטוריה היהודית באירופה. בוילנה נראה את הקתדרלה הבנויה בסגנון הקלאסי ומגדל הפעמון המרשים, נבקר ברובע היהודי ובבית הכנסת המפואר ונראה את אתר ביתו והאנדרטה לזכר רבי אליהו בן שלמה זלמן ("הגאון מוילנא"). נסייר ברחוב הגאון וברחוב היהודים. נגיע לאוניברסיטה העתיקה, וגם נצפה על ארמון הנשיאות.

מתי כל זה קורה ומה גובה ההשקעה?

21.6.18 – 28.6.18

חופשת בריאות 7 לילות 8 ימים. עלות כל חבילת הנופש כולל טיסות:
1,839 אירו (תקף עד 07.02.18)

המחיר הינו עלות לאדם בחדר זוגי

עבור חדר יחיד תידרש תוספת של 200 אירו

מקדמה להרשמה: 400 אירו, בצירוף צילום דרכון

היתרה: עד 3 תשלומים שווים

המחיר כפוף לתנאי חברת התעופה

נופש זה בסימן בריאות יזכיר לכם כמה יפים החיים יכולים להיות כאשר אנו מודעים לעצמנו.

כמה חשוב לקחת פסק זמן כדי להשקיע בעצמנו, להרגיע ולחזק את הגוף ואת הנפש.

גם אתם תתמלאו בכוחות מחודשים ותהיו רגועים עם האוכל שלכם, וכמו קבוצות קודמות שלנו גם אתם תחזרו עם חיוך ומלאים בכוח החיים!

ענברים, נופש מרפא לבעלי מערכת עיכול רגישה ליטא, יוני 2018

עדי זוסמן RD

תזונאית מומחית למחלות מעיים ודרכי העיכול, מאמנת בריאות, מייסדת ומנהלת המרכז.

לאחר שנים במקצוע הבינה שהטיפול הנכון ביותר הוא הטיפול הכולל, ההוליסטי, ומתוך הגישה הזו הקימה את "דרך הבטן" המרכז הראשון והיחיד מסוגו בישראל לבריאות מערכת העיכול. מפתחת של שיטת הרמזור (TM) לתזונה בריאה עם מחלות מעיים ושל תוכנית הליווי הייחודית משולבת אינטרנט "לאכול בלי לסבול".

חניתה הרשקוביץ

​יועצת תזונה טבעית, בעלת ניסיון של כ-25 שנה. מומחית בהתאמת תזונה אישית ובשיטות שונות של ניקוי רעלים בגישת 'הריפוי הטבעי'. היוזמת והמקימה של 'מדבריא' – חוות הבריאות אשר פעלה במשך 7 שנים בקיבוץ רוחמה שבנגב.

בשנים האחרונות פיתחה וקידמה קונספט ייחודי ומוצלח – Fit & Fun, אשר בבסיסו ליווי והדרכת בוצות מהארץ לטיולים מיוחדים ומהנים בחו"ל, למטרות הבראה ותרגול אורח חיים בריא.

 

קישור לאתר האירוע
צרו קשר עם חניתה הרשקוביץ



    * שדות חובה