Thymoquin_Fly
Thymoquin_Fly

נופש בריא בקייב

היסטורית מרתקת צבעונית ויפיפייה נצא לחופשת ספא במקום מרגש ונמשיך לשלב בילוי עם ניקוי גוף ונפש בהנחייתה של חניתה הרשקוביץ מפתחת טיולי Fit & Fun

 

היסטורית מרתקת צבעונית ויפיפייה

נצא לחופשת ספא במקום מרגש ונמשיך לשלב בילוי עם ניקוי גוף ונפש

 

בהנחייתה של חניתה הרשקוביץ מפתחת טיולי Fit & Fun

 

 

מתי זה קורה?

9-15 במאי 2020

7 ימים, 6 לילות

 

היכן?

במלון City Holiday Resort & SPA *5

מלון 5 כוכבים, ממוקם באזור שקט בפארק אורנים מקסים בקייב, הרחק מהמולת העיר.

במלון 62 חדרים המעוצבים בסגנון הבארוק והרנסנס עם חומרים טבעיים. עם מרכז ספא מודרני בו חדר מלח, מגוון טיפולי בריאות ייחודיים, עיסויים מכל הסוגים, בריכות שחייה (מקורה וחיצונית), חדרי סאונה ועוד לא תרגישו שחסר לכם דבר.

בערב אפשר להירגע בבר המיוחד הממוקם על גג המלון עם טרסה הפונה אל הפארק.

 

קצת על קייב..

 

קייב, אחת הערים העתיקות של אירופה, היא עיר הבירה של אוקראינה והעיר הגדולה ביותר במדינה. בקייב מבנים ארכיטקטוניים מפוארים, אירועי תרבות צבעוניים וייחודיים והיסטוריה מרשימה. המורשת של העיר מתבטאת במגוון אתריה והיא שוכנת על שפת אחד מהנהרות הארוכים בעולם, נהר הדנייפר. בקייב קתדרלות מרשימות, שווקים מעניינים, אתרים עתיקים ואף מוקד העלייה לרגל, אומן.

למרות שקייב עדיין מתאוששת מהעידן הקומוניסטי, ההוד והדר של חלק גדול מרחובותיה ומבניה נותרו מרשימים כתמיד. קייב משופעת בעשרות כנסיות, הפזורות ברחבי העיר. רחובה הראשי של קייב, קרשצ'אטיק (Khreshchatyk), הוא שדרה רחבת ידיים, רצופת מבנים מפוארים ומובילה לכיכר הראשית המפוארת של העיר. במהלך סוף השבוע נחסם הרחוב לתנועה והוא הופך למדרחוב עליז וצבעוני בו מתקיימים ירידים והופעות.

בקייב ההיסטוריה עדיין קצת חיה – לאוקראינה, שהייתה תחת השלטון הסובייטי, יש היסטוריה קשה ומדכאת, ובשנים האחרונות היא מנסה ככל יכולתה להשתקם. מאוד בולט ההבדל התהומי בין הדור המבוגר לדור הצעיר. נדמה שזקני העיר עוד חיים בצניעות ובסגפנות הסובייטית, ברוח הכיבוש שהיה בעיר במשך עשרות שנים, ואין כמעט מישהו חי שזוכר איך זה לנשום אוויר חופשי. יש תחושה שהמבוגרים אפרוריים, מחייכים פחות וקצת כבויים, ולעומתם, הצעירים בקייב תוססים ו"צבעוניים" יותר – רוקדים, שותים וצוחקים. יש בזה קסם, לטייל ברחובות שיש בהם אווירת ניינטיז, ותמיד נחמד לעשות שופינג בחנויות ובמסעדות במחירי ניינטיז.

  

מטיילים בקייב

 

סיור מודרך: הדרך ללב של קייב

נבקר ברוב האתרים ההיסטוריים, נכיר את דרך הקמתה של העיר, נבקר בכנסיות מדהימות, נדבר על דמויות היסטוריות חשובות, על אנקדוטות מצחיקות, על מיסטיקה ועל אהבה.

נכנס לחצרות ופינות, נכיר את התושבים המקוריים שלהם, נשמע סיפורים פיקנטיים, נטייל ברחובות ציוריים, נראה אומנות רחוב עכשוויות ונשתה קפה בבית קפה מסתורי מאוד…

 

 

סיור מודרך: יהודים והעיר הגדולה

בסיור אנחנו נכיר את היהודים המפורסמים שחיו בקייב ואשר עיצבו את פניה של העיר, השקיעו בעיר הזאת את נשמתם ואת כספם, נכיר את מלכי הסוכר, נראה שני בתי הכנסת, נכנס לאחד מהם ונדבר על השלישי, נרגיש את עצמנו שוב סטודנטים, נחצה את הנהר, נדבר על הגורל הטרגי של יהודים במאה ה-20 ונבקר את האנדרטאות בבאבי יאר. וכמו כן – נשתה קקאו אמיתי, נאכל פירוז'קי הכי טעימים בעיר ונכנס לחצרות של פודול.

מה בתכנית?

 

 

עלות הנופש לזוג : 2,200 דולר

 

המחיר אינו כולל טיסות! עלות טיסה סדירה, כולל כבודה 20 ק"ג שמורה ללקוחות מדבריא מול סוכנות הנסיעות במחיר של כ- 330 דולר לאדם.

 

*היציאה לנופש מותנית ברישום של מינימום 25 משתתפים*

*עלות הנופש המצוינת לעיל הינה עבור שני משתתפים בחדר זוגי

*עלות הנופש לאדם בחדר יחיד הינה 1,550 דולר

*עלות הנופש בשקלים תיקבע בהתאם לשער המחאות מכירה ביום התשלום, ולא פחות מ 3.6 ₪/דולר.

*למידע ותנאים מפורטים היכנסו אל עמוד הנופשון באתר מדבריא >> לחצו פה

 

תכנית הבריאות של חניתה מציעה למעוניינים, ללא תוספת תשלום:

 

 

על חניתה הרשקוביץ

 

המוטו של חניתה:

ניקוי + בילוי = יוצרים שינוי

מעוניינים להכיר אותנו יותר? היכנסו ל: www.midbary.com

 

לרישום או לכל שאלה / הבהרה, אנא צרו קשר

חניתה הרשקוביץ 052-610-9797

info@midbary.com

 

מקווים שהטיול הזה יזכיר לכם כמה יפים יכולים החיים להיות כשאנו מודעים לעצמנו, כמה חשוב לקחת פסק זמן כדי להשקיע בעצמכם, לטהר את הגוף ולאוורר את הנפש.

מקווים שהנופשון הזה יפנק, ירפא ויחדש, ושכמו קבוצות קודמות שלנו – גם אתם תחזרו מרוצים ומלאי שמחת חיים..

 לבריאותנו

 

צרו קשר עם חניתה הרשקוביץ



    * שדות חובה