himalayaKrem_Fly
Nikui_Fly

כנס הבריאות ה-4 של שבטבע

כנס ייחודי עם גדולי מרצי הבריאות בארץ, במלון שלמה המלך טבריה

 

כנס הבריאות של שבטבע הוא כנס המאגד את גדולי מרצי הבריאות בארץ!

למי שעדיין לא הספיק להכיר – שבטבע הוא מיזם חברתי המפיק אירועי תוכן ושוזר בתוכם מרקם אנושי משובח לצד תוכן אקסלוסיבי ועשיר!

כנס הבריאות הקרוב של שבטבע, מביא את מרצי הבריאות המובילים בארץ, לצד אירוח בן 4 ימים במלון שלמה המלך בטבריה, שכול כולו מתגייס להפקת הבריאות הקרבה ובאה.

האוכל שיוגש במלון, יהייה בניצוח של השף גיא שחרור, שידאג להעמיד לרשות המתארחים שפע של מנות מגוונות, בריאות ועשירות, בדגש על תזונה בריאה. עמדות נרחבות של ירקות ופירות טריים, לצד סלטים שיחתכו במקום, מיצים טבעיים ואיזורים ללא גלוטן וסוכר. יחד עם זאת המלון יעמיד גם את התפריט הרגיל שלו, כך שכל אחד יוכל לעשות את בחירותיו.

את הבוקר יפתחו שיעורי תנועה מעשיים וכל אחד ממשתפי הכנס יוכל לבחור, איך להתחיל את הבוקר שלו. דרך פילאטיס, פלדקרייז, או אימון באויר הפתוח של הכינרת.
שיעורי התנועה יונחו ע"י ליאת הלוי- מדריכת פילאטיס ואימונים פונקציונאליים בוגרת וינגייט , מיה ליטמן-מדריכת פלדנקרייז ותיקה ומכון וקסלר אשר יעמיד לרשות הכנס מאמן צמוד לאימוני בוקר באויר הפתוח.

למגיעים לכנס, תחכה קבלת פנים רעננה של פירות טריים, מיצי ירקות ופירות שיחסטו במקום, לפי הצירופים שתרצו ופינת מרקים חמים למבקשים להתחמם מהחורף שבחוץ.
הכנס יפתח בסדנה מעשית לניהול מטבח בריא יותר ומשם ימשיך ללוז מגוון של הרצאות ממרצי הכנס המשתתפים: ד"ר גיל יוסף שחר, ד"ר אריה אבני, ד"ר יחיאל הררי, ד"ר חיים רוזנטל, ד"ר מרדכי ליטמן, יצחק וקסלר-מכון וקסלר, שירלי בן דוד והאחים גיל עם יגאל רווה.

קישור לאתר האירוע
צרו קשר עם זאב



    * שדות חובה