Nikui_Fly
Sunrider_Fly

כנס בלוטת התריס

מאת: - יועצת מוסמכת לאורח חיים בריא בוגרת המכון לתזונה אינטגרטיבית ניו יורק
טיפול בבלוטת התריס בגישות טבעיות משולבות. כנס חובה למתמודדים ולמטפלים | גלי הנדל ויונתן רונן

שנים חלמתי להפיק כנס למתמודדות הבלוטה. כנס שיעניק כלים סופר פרקטיים וידע חדשני לניהול הסיפטומים, לשיפור התפקוד ההרגשה וכמובן ישפיע גם על תוצאות הבדיקות. כמתמודדת בעצמי עם מחלת השימוטו (יותר נכון, מחלימה) אני יודעת בדיוק על איזה עייפות, תשישות, מצבי רוח בעיות משקל ונשירת שיער את מדברת. אני יודעת שרבות כל כך באמת מאמינות שאין בידן כלים לשפר את מצבן בין אם הן לוקחות או לא לוקחות טיפול תרופתי ובין אם יש להם יתר או תת.

בעשור האחרון אחרי לימוד מעמיק, מחקר והתעקשות מבורכת (: חוויתי בעצמי שיפור דרמטי בסיפטומים ובתוצאות בדיקות הדם שלי, במקביל ילדתי שני מתוקים אחרים של העדר פריון, דכאון ומצב פיזי ורגשי ירוד. מתוך כל הידע המקצועי והנסיון האישי שלי, עזרתי למאות נשים לקבל כלים להשפיע על הסיפטומים שמנהלים את חייהם, לשפר ולחזק את בריאותן הפיזית והרגשית. הדרכתי והרצאתי בפנים אלפים בכנסים ואירועים (כנסי אוכלים בריא, ברא צמחים, קופת חולים כללית מושלם) כתבתי מאמרים, הקמתי קבוצת פייסבוק, ערוץ יו טיוב והופעתי תדיר במדיה. (מיכל צפיר, פאולה וליאון, המערכת, רדיו 102fm, הארץ, דה מרקר ועוד).

יונתן רונן

בעשור הזה 2020 החלום שלי התגשם!! הכנס למתמודדות הבלוטה יוצא לדרך במפגש שבו אארח את יונתן רונן,מטפל ברפואה סינית ויפנית מומחה באנדוקרינולוגיה, ויחד ניתן למתמודדות ולמטפלים ידע חדשני וסופר חשוב, וכלים ישימים בנושאי בחירות מזון, אורח חיים, הפרופיל הרגשי, אדרנל דלקתיות והקשר לבלוטה. בכנס נצייד אתכן בארגז הכלים שיכולים לשפר את היום יום שלך ולהשפיע על סביבות חייך ובריאותך ומי כמונו מבינים את החשיבות של זה עבורך ועבור משפחתך.

גלי הנדל

 

הכנס הקרוב יתמקד בגישות טבעיות לטיפול, והוא יערך בשישי בוקר 17.1.2020 בסמינר הקיבוצים קמפוס אומנויות צפון כולל חניה בחינם. אם את בשלה לשנות את היום יום שלך, להתחיל לקום עם אנרגיה ולהתחבר מחדש לשמחת החיים אנחנו מחכים לך באהבה, מומלץ להגיע עם קרובות, מכרות, משפחה וחברות!

קישור לאתר האירוע
צרו קשר עם גלי הנדל



    * שדות חובה