himalayaKrem_Fly
Nadar_Fly

טיול בריאות ליפן – המדינה הבריאה בעולם

מאת: - נטורופת R.Na.
אביב עם בחירות בישראל או עם פריחת הדובדבן ביפן? מסע חווייתי – לימודי – אוטנטי אל המדינה שעדיין מובילה את העולם באריכות חיים טובה. שם המנחה: אופיר פוגל- נטורופת וחוקר אריכות חיים בריאה, אייל פרלמן, חברת ״דרכים״

טיול מיטיבי חיים ליפן – מסע למידה במעמקי המדינה הבריאה בעולם.

תרבות של בריאות – ע״פ ארגון הבריאות העולמי יפן היא עדיין המדינה הבריאה בעולם. הסיבות לכך כנראה נעוצות בהרגלי החיים, בתרבות, במנהגים ובמסורת. נצא בקבוצה יחסית קטנה במטרה לחוות, ללמוד וליהנות מהמפגש עם תרבות מרתקת זו.  ננסה להיות פחות תיירים ויותר אורחים, להתקרב לטבע, למנהגים ולאנשי המקום. נתרגל בעצמנו מדיטציה, נאכל בעיקר אוכל אמיתי-מסורתי ונלמד מאנשי המקום וממומחים על ״סודות״ אריכות החיים המוצלחת.

במסע ייחודי זה, נקבל מידע מעשי רב מחזית המדע בנושא בריאות המוח, נתרגל מדיטציה, תנועה מודעת, ונלמד על התזונה ואורח החיים המביאים לאריכות חיים מוצלחת. הידע וההתנסויות יעשירו את הכלים והיכולת של כל אדם לשפר את איכות חייו.

יפן- המוקפת מים מכל עבר, אשר גרמו לבדידותה, אפשרה ליפנים לבנות את זהותם הלאומית והתרבותית – בנפרד מזו של אסיה. כשרצו היפנים, היו נפתחים אל העולם וסופגים השפעות תרבויות מערביות, אך פעמים רבות היו מסתגרים בתרבותם בבידוד מוחלט. בדידות/פתיחות זו, הפכו את יפן לאומה בעלת צביון משלה – אומה מעשית ופרגמאטית, הנכונה להטמיע לתוכה את המיטב מתרבותם של אחרים אך בה בעת – שמרנית ונוקשה, השומרת בקנאות על מסורתה.

במהלך המסע נבקר במחוז המוביל את יפן באריכות חיים ונתארח בבתי מקומיים. נבקר באתרים מרהיבים, בערים מודרניות, באלפים היפניים, באזורי הכפר ובנופים ייחודיים של יפן בתקופת האביב המרהיבה

 

 למידע: 

טלפון: 050-5795155

Ofir.vogel@gmail.com

קישור לאתר האירוע
צרו קשר עם אופיר פוגל



    * שדות חובה