Sunrider_Fly
Nikui_Fly

חורף חלומי ב"סימן בריאות"

נופשוני Fit & Fun מאפשרים לשלב נופש עם בריאות בצורה מושלמת! נדאג לגוף ונזין אותו היטב, נשמור על הכושר בשיעורי יוגה, נתפנק עם עיסויים וטיפולים

בקונספט Fit & Fun

נופשוני Fit & Fun מאפשרים לשלב נופש עם בריאות בצורה מושלמת!

נדאג לגוף ונזין אותו היטב, נשמור על הכושר בשיעורי יוגה, נתפנק עם עיסויים וטיפולים

ונבלה מידי יום במתחם ספא גדול הכולל חמאם

בו זמנית נטייל בנופים חדשים ומרהיבים ונחווה חוויות שישאירו זיכרונות נעימים

נאוורר את הנפש ונפנק את הגוף, בקבוצה – באווירה כיפית ותומכת!

 

מתי זה קורה?

27 נובמבר – 6 דצמבר 2018

9 ימים, 8 לילות

 

מה בתוכנית?

שהייה של 5 לילות במלון Arrecife Gran Hotel & Spa בארסיפה (בירת האי לנזרוטה)

השהייה על בסיס פנסיון מלא, עם אפשרות בחירה ממגוון עשיר של ארוחות המוגשות בצורת מזנון חופשי – מנות רגילות / צמחוניות / טבעוניות

3 עיסויי גוף (באורך 50 דק') לכל משתתף

פעילות גופנית – שיעורי יוגה

3 כניסות לבילוי במתחם הספא והחמאם

2 טיולים מודרכים באנגלית (טיול יומי מלא), באזורי טבע מיוחדים, כולל ארוחות צהרים במסעדה

מזג אוויר טרופי ונוח לאורך כל השנה

 

שהייה של 3 לילות במלון VEROL באי גראן קנריה, על בסיס א.בוקר במלון

5 שוברים לארוחות ערב או צהרים במסעדות

2 טיולים מודרכים באנגלית (טיול יומי + טיול חצי יום) באזורי טבע מיוחדים

 

האי לנזרוטה

באי לנזרוטה – פסגת היופי, חופים זהובים, מי ים כחולים, ושלל הרי געש.

מרבית שטחו של האי לנזרוטה עשוי אדמת בזלת שחורה, שמקורה ב-300 הרי הגעש הפזורים בו. מרבית הרי הגעש כבר נכחדו והפעיל ביותר ביניהם נחשב לאטרקציה תיירותית – לא לסכנה קיומית. כינויו של האי בפי המקומיים – “Island of Fire”, הינו מוצדק בהחלט, הודות לגלוית הנוף המפעימה של האי, שגווני הוורוד – סגול – חום אדמדם משמשים בה בערבוביה. השמועה מספרת כי לנזרוטה הייתה בעבר חלק מהעיר אטלנטיס – אי וממלכה דמיוניים קדומים, שעל פי האגדה, שקעו בים ונעלמו במצולות.

עבודתו של האדריכל סזאר מנריקה, אשר קבע את אופיים של הבתים הלבנים הזהים בכל רחבי האי, תרמה רבות ליופיו ומראהו המיוחד של האי.

Arrecife – עיר הבירה של לנזרוטה היא הנקודה המודרנית והמתקדמת ביותר באי, הממזגת נקודות חן היסטוריות, לצד קצב מערבי לכל דבר. עם נמל שוקק, קו חוף מרשים וחופים קסומים.

מלון

 

Arrecife Gran Hotel & Spa

 

מקום אירוח זה נמצא במרחק של דקה מהחוף. מלון ברמת 5 כוכבים, ממוקם ליד חוף אל רדוקטו (El Reducto Beach) על האי לנזרוטה (Lanzarote), ומציע מתחם ספא וחמאם, בריכה מקורה, נופים פנורמיים ושימוש חופשי באינטרנט אלחוטי. החדרים מרווחים, מודרניים וכוללים רצפות עץ, חלונות גדולים, מיני בר ומיזוג אוויר, וחלקם מציעים נוף לעיר או להרים. המלון הוא הבניין הגבוה ביותר על האי, השוכן במיקום אידאלי במרכז ארסיפה.

האי גראן קנריה

באי גראן קנריה תפגשו בתצרף נופים אופייני וקסום, המורכב מדרום יבש וחסר חיות, לצד חופי תכלת קסומים וצפון פורח ירוק. עיר הבירה של האי, Las Palmas, הינה הגדולה ביותר בכל רחבי האיים הקנריים, ומציעה הווי שוקק לבילוי מושלם. בעיר אזור עתיק, אפוף השראה, בו ממוקמים מוזיאונים אותנטיים, שאחד מהם הוא ביתו של קולומבוס, בו נוכל לצפות בחפצי אומנות ובמפות ניווט מתקופת טרום גילוי אמריקה. בעיר פארקים ירוקים וגנים פורחים, לצד חנויות יוקרה ושווקים תוססים.

מזג האוויר באי נחשב לאחד הטובים בכל רחבי העולם, והוא זרוע עצי דקל מרשימים, שהם גם המקור לשמה של עיר הבירה (palms = דקל).

 

מלון VEROL בגראנן קנריה

 

מלון ורול (Hotel Verol) ממוקם במרכז העיר לאס פאלמאס (Las Palmas), במרחק הליכה מחוף לאס קנטראס (Las Canteras) ובמרחק של 5 דקות הליכה מהנמל ומפארק סנטה קטלינה (Parque Santa Catalina), פארק המארח את כל האירועים המרכזיים בעיר. המלון ממוקם באזור הקניות של העיר.

 עלות הנופש: 2,600 אירו

*ללקוחות חוזרים שיצאו איתנו לטיולים בשנת 2018 תינתן הנחה בסך 100 אירו*

*המחיר כולל טיסות! לנרשמים עד לתאריך 6.8.18 (לאחר תאריך זה יעודכנו המחירים)

*המחיר לאדם בחדר זוגי

*עבור חדר יחיד תידרש תוספת של 600 אירו – זמינות מוגבלת!! קיימים רק 3 חדרי יחיד!

*המחירים הינם בהתאם לשער היורו או הדולר ביום התשלום, ולא פחות מ– 3.7 ₪/דולר ו- 4.35₪/יורו.

טיולים בלנזרוטה

 

יום טיול מודרך באנגלית – בדרום לנזרוטה:

Timanfaya – פארק לאומי מוגן על ידי אונסקו – הר הגעש טימנפאיה– הצצה אל מעמקי השאול

Foundation César Manrique – נבקר בבית האומן סזר מנריק, אשר השפיע רבות על חיי האומנות של האיים הקנריים בכלל ושל לנזרוטה בפרט.

Cactus Gardens – גן קקטוסים מרהיב שעיצב האומן

ארוחת צהרים במסעדת Restaurante El Campesino

Panoramic Hervideros – נקודות תצפית לנופים מיוחדים ועוצרי נשימה

Panoramic Salinas de Janubio

Panoramic Lava Coast

 

יום טיול מודרך באנגלית – בצפון לנזרוטה:

Jameos del Agua – סדרה של מערות לבה, הממוקמות בעיריית Haría בצפון לנזרוטה. זהו גם מרכז אמנות, תרבות ותיירות, שנוצרו על ידי האמן והאדריכל המקומי, סזר מנריק, ומנוהל על ידי ממשלת לנזרוטה. ב Jameos del Agua אגם מלח תת קרקעי, מסעדה, גנים, בריכה ירקרקה בורקת, מוזיאון ואודיטוריום.

Cueva de los Verdes – הוא צינור לבה ואטרקציה תיירותית של עיריית הריה על האי לנזרוטה באיים הקנריים. המערה נמצאת בתוך מונומנטו הטבעי דל מאלפה דה לה קורונה, אזור מוגן של האיים הקנריים.

Mirador del Rio – לנקודת התצפית הזו, הנמצאת בצפון מזרח האי, מבנה מיוחד שתוכנן ע”י האומן סיזאר מנריקה. זהו המבנה שהכי מייצג את עבודתו של האומן/אדריכל, המשלב בין האומנות לאדריכלות ולטבע. המבנה חבוי בתוך צלע ההר ונכנסים דרך פרוזדור לבן מתפתל. בסופו יש אולם גדול שבו שני חלונות גדולים בצורת עיניים, דרכם ניתן להשקיף על הנוף. אבל הנוף האמיתי נראה כשיוצאים מהאולם אל שביל צר המקיף אותו. משם יש תצפית יפה אל האי הקרוב La Graciosa ובימים בהירים גם מעבר לו. ניתן גם לעלות אל גג המבנה לתצפית מקיפה יותר. בתוך אולם התצפית יש בית קפה וחנות מזכרות.

נאכל צהרים ב Photo Stop Los Helechos בר מסעדה הצופה לנוף מדהים.

Stop Haria town – הכפר הקסום ממוקם בעמק מקסים "אלף עצי דקל", אחד המטעים הטובים ביותר של עצי דקל ילידים באיים הקנריים. כאשר הכביש מתפתל בין ההרים, מופיע מתחת לנווה מדבר באמצע הגיאולוגיה הטבעית של האי – שדות ירוקים וגידולים מנוקדים על ידי הלבן של האדריכלות הלבנה המסורתית. בגוון של הר הגעש המסתורי של קורונה ישנה הרדיה, המרגיעה את השלווה של אזור כפרי ייחודי.

Engaging countryside, home to César Manrique – כפר חקלאי יפה המציע למבקרים מגוון של חוויות. בכיכר León y Castillo נירגע בצל עצי הדפנה והאקליפטוס. במרכז הכפר נראה את כנסיית נואסטרה סניורה דה לה אנקארנסיון (כנסיית גבירתנו של ההתגשמות), מקום אליו כל רחובות הכפר והנתיבים מובילים. אחד המבנים הדתיים העתיקים ביותר שנראה הוא הרמיטאז 'של סן חואן Bautista (יוחנן הבל אשר ממוקם בדרך אל Haría.

טיולים בגראן קנריה

יום טיול בגראן קנריה סביב האי

הסיור יתחיל באזור Maspalomas, Playa del Inglés לכיוון Puerto de Mogan, שם נוכל לבקר באחד מאתרי התיירות החשובים ביותר בגראן קנריה. פוארטו דה מוגן, המכונה "ונציה הקטנה", הוא כפר רומנטי, מקסים עם בתים בסגנון ים תיכוני שלא עולה על שלוש קומות, מעוטר בגנים קטנים מלאים פרחים יפים. נצא לטייל במסלולים הקטנים, לצד התעלות, ונתפעל מהמרינה המרהיבה.

במיקום המכונה Los Azulejos נסתכל על פני השטח ההרריים ונבחין בחיות של הצבעים הטבעיים לצד ההרים. נעבור בכפר La Aldea בו גדלות העגבניות הטובות ביותר במדינה. נמשיך אל אגאטה שם נהיה מהופנטים מהנופים המדהימים לצדי הכביש מתפתל, מלא הצוקים, וממראה הקניונים הנופלים אל הים. הסיור ימשיך לאורך החוף הצפוני. שם נוכל לראות את הגלים החזקים והבתים שנבנו על הצוקים. נגיע ל Puerto de las Nieves כפר דייגים מקסים ואידילי. הדייג נמצא בכל מקום: באנדרטה לדייג, הקפלה והחזיתות של הבתים הפשוטים המצוירים בלבן וכחול. ניקח נשימה של אוויר מלוח ליד הים עם הגלים הגבוהים, מראה שונה מאוד מזה של החופים הדרומיים.

בתחנה האחרונה שלנו ב Las Palmas de Gran Canaria,  בירת האי, נטייל לאורך החוף של לאס קנטראס, חוף מפואר וגאוותם של אנשי הקנריים. נצא למסע קניות באחד המרכזים המסחריים החשובים ביותר של האי, או פשוט נהנה מקפה אחרון לפני שנחזור למלון.

חצי יום טיול ללאס פאלמאס דה גראן קנריה

בטיול זה נגלה את הבירה של המחוז, "לאס פאלמאס דה גראן קנריה" ונוכל להכיר את המרכז ההיסטורי שלה, החוף של לאס קנטרה ועוד. הסיור יכלול גם טיול למכתש הר הגעש המפורסם "קלדרה דה בנדמה".

נתחיל בסיור במרכז ההיסטורי של העיר, המכונה Vegueta, שם הוקמה ההתנחלות הראשונה ושם נוסדה בשנת 1478 רויאל לאס פאלמאס. נטייל ברחובות השקטים של Vegueta ונסתכל על האדריכלות הקולוניאלית טיפוסית של הזמן, ובמיוחד המרפסות הבולטות מעץ אורן על חזיתות הבתים.

נוכל להרגיש את נוכחותו של קולומבוס בסביבה סביב בית קולומבוס "קאזה דה קולון", מכיוון שגראן קנריה היה מקום עצירתו לפני האחרון בדרכו לאיי הודו, מה שמאוחר ימשיך לגילוי אמריקה.

נמשיך לבית הנזיר "ארמיטה דה סן אנטוניו אבאד", שנבנה לאחר המקום שבו התפלל קולומבוס עם צוותו לפני שעזב את האינדיות (אמריקה) ולמוזיאון בית קולומבוס, לשעבר משכן המושלים.

בבית קולומבוס נמצא מפות של התקופה שקדמה לגילוי אמריקה בשנת 1492, מודלים של שלוש הספינות שנשאו את המשלחת לאיי הודו, העתק של חדר הילדים של האדמירל, מפות של המסלול מגראן קנריה לאמריקה ואוצרות נוספים.

משם נמשיך אל פלאזה דה סנטה אנה, מרכז החיים החברתיים באזור העיר העתיקה, הקתדרלה של לאס פאלמאס, הארמון האפיסקופאלי ואולם העירייה. בכיכר המרכזית מול הקתדרלה, נתבונן בפסלי הכלב המייצגים ומסמלים את מקור השם של גראן קנריה Cannis) בלטינית משמעותו – כלב)

לאחר ביקורנו בלאס פאלמאס, נכיר את המכתש, הר געש ענק, שהתפרצותו האחרונה על גראן קנריה התרחשה לפני יותר מ 3000 שנה. למכתש, המכונה "Caldera de Bandama", קוטר של 1 ק"מ ועומק של 200 מטרים.

 

על חניתה הרשקוביץ

 

 

מה בחבילה?

 

הערות:

המחיר אינו כולל:

תנאי ביטול :

הרשמה:

 

 

תכנית הבריאות של חניתה מציעה למעוניינים, ללא תוספת תשלום:

 

לרישום או לכל שאלה / הבהרה, אנא צרו קשר

חניתה הרשקוביץ 052-6109797

info@midbary.com

להתראות בדצמבר!

מקווה שהטיול הזה יזכיר לכם כמה יפים יכולים החיים להיות כשאנו מודעים לעצמנו,

כמה חשוב לקחת פסק זמן כדי להשקיע בעצמכם, לטהר את הגוף ולאוורר את הנפש…

מקווה שהנופשון הזה יפנק, ירפא ויחדש וכמו קבוצות קודמות שלנו, גם אתם תחזרו מרוצים ומלאי שמחת חיים!

 

לבריאותנו!