bari14_Fly
Nikui_Fly

סדנת ניקוי רעלים מרזה, מבריאה וחוויתית

מאת: - נטורופתיה, אירידולוגיה, דיקור. התמחות בטיפול במחלות כרוניות וסרטן, ניקוי גוף מרעלים, סדנאות בישול ואפיה בריאים

הטיפול הכי עוצמתי לחיזוק, חיסון וריפוי יסודי

סדנה בת שלושה שבועות הכוללת הדרכה קבוצתית אחת לשבוע, אבחון אירידולוגי אישי ותשאול מעמיק, ערכת צמחי מרפא ותוספים מנקזי רעלים, ארוחת ערב מנקה לדוגמה, סשן של ניקוי רגשי, הדרכה לאורח חיים בריא לאחר הסדנה, עצות לניהול מטבח טעים ובריא, ליווי יומיומי, מתכונים ותפריטים ועוד שלל הפתעות
שם המנחה: אפרת נבון, נטורופתית מוסמכת, מתמחה בניקוי רעלים כבר 21 שנה ומרצה קורס של תהליכי ניקוי רעלים במכללות לרפואה משלימה.
תאריך: 1-6-2020, 8-6-2020, 15-6-2020
שעת התחלה: 18:00
שעת סיום: 20:00
מיקום: מרכז תרפא בבאר שבע

"סכין המנתחים של הטבע": כך נקרא תהליך של ניקוי רעלים מכל מערכות הגוף – מהכבד, מערכת העיכול, מערכת השתן, מערכת הדם, מערכת העצבים ועוד. זהו טיפול עוצמתי שמביא את הגוף לריפוי, חיזוק, איזון וירידה משמעותית במשקל. בפרט בימי הקורונה הפוקדים אותנו חשוב מאד לפנות את הרעלים מהגוף- רעלים אשר מחלישים את מערכת החיסון וכך הגוף חשוף יותר להידבקות בפאתוגנים שונים בכלל ובוירוסים בפרט.

בחנו את עצמכם:

אם עניתם בחיוב על אחת או יותר מהשאלות האלה דעו שהגוף שלכם זועק לניקוי!

לאחר ניקוי הגוף מרעלים, ברגע שהשעון מצלצל הגוף מזנק מהמיטה ומסתער בשמחה על יום חדש, הצורך בלאכול עוד ועוד מתפוגג, התשוקה הבלתי נשלטת למתוק ולבצקים עוברת כבמטה קסם, הטעמים בפה מתחדדים וכבר אין צורך בהמלחה והמתקה, הגוף סופג כראוי את האוכל ומפנה פסולת בקלות ובשורה התחתונה הגוף עובד בהרמוניה ובזרימה חלקה כמו אחרי טיפול 10,000.

 

ישנם עשרות סוגים של תהליכי ניקוי: צום מים, צום מיצים, תזונת ירקות ופירות, תזונת רו פוד, ניקוי אורז, ניקוי ירקות ושעועית מאש ועוד- חשוב להתאים לכל אדם את סוג הניקוי לפי הפרופיל הרפואי שלו ולשם כך חובה להתייעץ עם מטפל מוסמך המתמחה בתהליכי ניקוי. ניקוי גוף ללא פיקוח והתאמה אישית עלול לגרום לנזקים של הצפת הגוף ברעלים עד כדי סכנה ממש. בתהליך ניקוי הכבד עובר מספר שלבים של פירוק הרעלים וצימוד הרעלים לרכיבים מסוימים כדי שיוכלו להיות מופרשים מהגוף ועל מנת שהשלבים הללו יתרחשו יש צורך לדעת מה אין לאכול בתחילת ניקוי ומה חובה לאכול בהמשכו כדי שהרעלים לא ישארו בגוף ובנוסף ליטול צמחי מרפא ותוספי תזונה טבעיים שמנקזים רעלים- כל אחד לפי מה שמתאים למצב הגוף שלו.

גם הכניסה והיציאה מניקוי חייבת להיות הדרגתית – וחשוב לקבל הדרכה נכונה כיצד לבצעה.

21 יום לריפוי מניסיון של 21 שנים

אני רוצה לשתף אתכם בתהליך החירות הבריאותי האישי שלי: את הריפוי שלי השגתי לפני כ 21 שנים בעקבות תהליך ניקוי רעלים בן 21 יום שעברתי. עד אז סבלתי מהרגשה מתמדת של כאבי בטן נוראיים, זיהומי מעיים חוזרים ונשנים, כמה פצעים סוררים בפנים שלא רצו לרדת ממני ועייפות כרונית.

בזכות משרה שהתקבלתי אליה- מנהלת מרכז לניקוי רעלים בתל אביב, הצטרכתי לעבור את התהליך בעצמי כדי לחוות את מה שהמטופלים חווים. תהליך הניקוי היה חוויה פיזית ונפשית עבורי- ולא אלאה אתכם יותר מדי, רק אספר לכם שאחרי הניקוי הבטן נרגעה, הפצעים אט אט נמוגו, התשוקה למתוק ולבצקים חלפה, קמתי בבוקר כמו פנתרה עוד לפני השעון המעורר ולאחר שהונחיתי כיצד לחזור בהדרגה לאכילה נכונה ובריאה הרצון לשמור היה כל כך חזק שאני שומרת גם היום- 21 שנה אחרי. ובכל זאת- אני עוברת תהליך של ניקוי פעם בשנה לפחות כי הגם שאני אדוקה מאד בתזונה שלי, אני חיה בעולם מתועש וחשופה לרעלים שמצטברים אט אט וכדי לשוב לאותה תחושת קלילות פיזית ונפשית- אני עוברת את המסע המדהים הזה כל שנה מחדש.

עברו הרבה ירקות וצמחי מרפא ב 21 שנות חיי האחרונות וביניהם זכיתי ללמד קורסים של תהליכי ניקוי רעלים והעברתי לתלמידי את המידע החשוב הזה שהוא כלי טיפולי חזק. בקליניקה שלי זכיתי לטפל באלפי אנשים המגיעים מכל הארץ ורק מהחוויות שהם עברו אפשר לכתוב ספר.

השורה התחתונה היא שאם אתם אוהבים את הגוף שלכם ואם אתם רוצים לזכות בבריאות שלמה ובמשקל גוף תקין- אל תעברו שנה מחייכם בלי לעשות ניקוי רעלים. עונת האביב היא זמן אידיאלי עבור הגוף להתנקות ולהיפטר מעומס רעלים שמביא להרגשות לא נעימות ולמחלות לא משמחות.

ב 1.6.2020 מתחילה סדנת ניקוי קבוצתית (כמובן שאפשר לעבור את התהליך המופלא הזה באופן אישי למי שיותר מתאים לו כפי שאני עושה בכל השנה) בה כל אחד יעבור אבחון אירידולוגי, תשאול אישי והדרכה קבוצתית אחת לשבוע במשך 3 שבועות בהם גם ילמדו כלים חשובים לאורח חיים בריא וטעים.

כל הטיפולים והאבחונים בקליניקה כולל תהליך ניקוי הרעלים מתבצעים גם דרך הטלפון בפורמט יחודי שיצרתי, כך שגם ובמיוחד בימים אלו אתם יכולים לדאוג לבריאותכם בלי להגיע פיזית לקליניקה

חייגו אלי לפרטים והרשמה: 052-2628033

צרו קשר עם אפרת נבון, נטורופתית, מדקרת ואירידיולוגית



    * שדות חובה