Thymoquin_Fly
PassoverFocus_Fly

הוועידה השנתית לצמחי מרפא בנושא STRESS MANAGEMENT

מיטב המרצים בישראל מגיעים לשתף אתכם בכל מה שצריך לדעת על טיפול בסטרס כרוני

מדינת ישראל מלאה בלחצים. הלחצים הביטחוניים, הכלכליים והחברתיים פוגשים כל אחד מאתנו, ומשפיעים על הבריאות של כולנו. במציאות כזו, מספר המטופלים הסובלים ממתח וחרדה הולך וגדל. ההשפעה של סטרס כרוני על חיי המטופלים יכולה להשפיע על מגוון תחומים רחב: מהריון ולידה, דרך אכילה רגשית ועד השפעה על מערכות הגוף השונות.

בוועידה השנתית בתחום צמחי מרפא מגיעים 8 מרצים מהמובילים בתחומם בישראל לחלוק אתכם את נסיונם הרב שצברו לאורך השנים, ולהעניק לכם מידע וכלים הניתנים ליישום באופן מיידי. ההרצאות והדוברים נבחרו בקפידה וכל דובר צפוי לתת מידע מועיל ואפקטיבי שאורחי הכנס יוכלו ליישם לאחר מכן בעבודתם.

 

שרון קוצר,  הרבליסט קליני Dip.Phyt בהרצאה "Peaceful Mind":

אסטרטגיות קליניות לתוכנית טיפולית מובנית להתמודדות עם הפרעות חרדה: תיאורי מקרה, עקרונות לאבחון רגשי ודיון בצמחי מרפא ותרומתם ברמה הנפשית העמוקה.

גלעד ארבל (Dipl.Ac, C.H) מרצה בכיר ומומחה לצמחי מרפא סיניים, בסדנה יישומית על "הגבול החמקמק של תפקידה של הרפואה הסינית בטיפול בבעיות נשימה בתינוקות וילדים":

באילו מצבים תשמש הרפואה הסינית כטיפול קו ראשון, ובאילו מקרים היא תשמש כנלווה לטיפול הקונבנציונלי? דיון מעמיק במקרים קליניים ובפורמולות צמחים כטיפול נלווה או מוביל.

 

אמיר קלי (M.Sc, L.Ac)  תואר שני ברפואה סינית, בוגר ACTAM USA בהרצאה "דרך העור":

העור ככלי פיזי לביטוי של מצוקות נפשיות: פתופיזיולוגיה של מחלות עור על רקע רגשי, הבדלים בהתבטאויות קליניות והתאמת טיפול מותאם אישית הנוגע בנפש ומטפל בעור.

נורית מאור (CI.H, N.D) נטורופתית והרבליסטית קלינית בהרצאה "סטרס רגשי: ממנגנון הגנה השרדותי לחולי גופני":

מה קורה כשמנגנון הגנה הישרדותי נרתם להתמודדות עם כאב רגשי, ואיך מצב זה מתורגם לחולי גופני? תובנות קליניות מרתקות המלוות במערך טיפולי הכולל כלים לחקר תודעתי ומענה צמחי ורגשי.

מרינה לוי (B.Sc), הרבליסטית קלינית, מתמחה בטיפול פוריות טבעיים וליווי ל-IVF בהרצאה "הפריה הדדית. על הקשר בין צמחי מרפא, סטרס ופוריות":

תובנות קליניות בנוגע להשפעות הסטרס על מהלך טיפולי פריון, ואבחנה מבדלת לגבי הצורך בטיפול עצבי תומך בצמחי מרפא: באילו מצבים הוא נדרש וכיצד ניתן לדייק אותו.

רואי הניג, נטורופת והרבליסט קליני, BA בפסיכולוגיה, בהרצאה על "סודות האכילה הרגשית":

על סטרס, התשוקה לאוכל ומנגנוני האכילה הרגשית, וכלים תודעתיים פרקטיים ליציאה ממעגל הקסמים ההרסני אל עבר אכילה בריאה, הרזיה טבעית ושלום פנימי.

ד"ר אלון רשף, מנהל המחלקה הפסיכיאטרית, בי"ח העמק בהרצאה "מסטרס לחוסן נפשי":

על הקשר שבין סטרס לפתולוגיות נפשיות מחד, ולחוסן נפשי מאידך, תוך דיון במקרים קליניים הממחישים את הדיאלוג שבין הרפואה הקונבנציונאלית לרפואה המשלימה.

פסקל ברקוביץ', ספורטאית פראולימפית, בהרצאה "כנגד כל הסיכויים":

סיפור חייה של פסקל ברקוביץ, אשר מדגים הלכה למעשה כיצד ניתן להתמודד עם לחץ, מצבי קיצון ואין ספור מגבלות, תוך לקיחת אחריות, התמודדות עם שינויים, הגשמה עצמית ומצוינות.

קישור לאתר האירוע