Sunrider_Fly
Thymoquin_Fly

אוכלים בריא 11

כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל יתקיים בתאריכים ה-14-15.11 (חמישי-שישי) בתיאטרון גבעתיים

כנס "אוכלים בריא", מייסודם של פורטל התזונה Eatwell כבר הפך לשם דבר ולאבן שואבת עבור אנשים המבקשים להעמיק את ידיעותיהם בתחומי התזונה והבריאות ולאנשים שרוצים לאמץ אורח חיים בריא ועושים את צעדיהם הראשונים.

הכנס משלב הרצאות מקצועיות מעשירות של מיטב המומחים לצד סדנאות בישול מעשיות המעניקות כלים יעילים לשינוי תזונתי וזאת במטרה להעלות את המודעות הציבורית להשפעת התזונה על איכות החיים ולהביא לקהל ידע עדכני. בנוסף להרצאות ולסדנאות, הקהל הרחב מוזמן ליהנות ממתחם תוסס וצבעוני של עשרות דוכנים אשר יציעו מוצרי בריאות מגוונים, ביניהם ביתני אוכל עם מנות בריאות ומזינות, ספרים מקצועיים, ציוד למטבח בריא, כלי בישול, תוספי תזונה ושלל פתרונות טבעיים לאורח חיים בריא.

הטבה לגולשי eatwell בכרטיסים לאוכלים בריא- הקוד- 131313

בין ההרצאות בכנס:
ד"ר גיל יוסף שחר
יעשה סדר בנושא מוצרי סויה, סידן ובריאות העצם. הדיאטנית קרן אן גיימר ומנחת תכנית הטלוויזיה היומית "בוקר בריאות", ערוץ 13 תדבר על הקשר בין תזונה, זיכרון ושינה. ד"ר מריאלה גלאנט והדיאטנית לובה פלוטיקין ילמדו מהי התזונה הקטוגנית ואיך היא מועילה לסוכרת וירידה במשקל.

ד"ר שון פורטל יסביר מהי התזונה הטובה להרזיה ולבריאות? יצטרפו אליו להדגמת בישול איך לעשות זאת בפרקטיקה מגישי תכנית הטלוויזיה "שני גברים ומקרר" הדיאטנים והשפים אושר אידלמן ואודי ברקן.

גיא בן צבי- יעשה סדר ויחדש בכל הקשור לאומגה 3. הבלוגרית גולדי והדיאטנית רותי פינק ידברו על הטרנד שנקרא דיאטת דלת פחמימות וצום לסירוגין. ניב עזריה תסביר על הצד המנטאלי של שחרור ממשקל. רון יפה הנטורופת, יכיר לנו את ה-  Bio Haking- שיטה טבעית המשתמשת בביולוגיה וטכנולוגיה. גלי הנדל תדבר על דיטוקס בצורה שונה ממה שהכרנו.

 

בין הסדנאות בכנס:
השף צחי בוקששתר ואופיר פוגל הנטורופת
, ילמדו אותנו איך להבריא את המטבח באמצעות בחירת חומרי גלם והכנת מתכונים בריאים.
ההומאופטית וארומטרפיסטית מיכל לוין
– תלמד אותנו על החדשות בתחום הקוסמטיקה טבעית.

אלעד זוהר, מגיש וחזאי ערוץ 13 יחד עם איריס גרינשפון יעבירו סדנת הדגמה בנושא טעים ללא גלוטן.
נעמה קטן
– תעביר סדנת מיינדפולנס – אימון מוחי להפחתת לחצים ולהגברת איכות חיינו.
מוריה אגמון, שף-קונדיטורית, תחשוף את עולם הקינוחים החיים-טבעיים-אנרגטיים.
הנטורופתית אפרת נבון– תלמד אותנו על אומנות השייק הירוק וסודות הסופרפוד ואביבית אבירם תעביר סדנה איך לקודד את המוח מחדש לירידה במשקל.

בן יקיר, מפיק הכנס

 

בן יקיר,
מפיק הכנס ומנכ"ל הפורטל לתזונה בריאה:

"אוכלים בריא" הוא כנס הדגל שלנו, אבן חשובה במסע שלנו להעלאת המודעות לתזונה בריאה. אני רוצה להודות לעיריית גבעתיים שרותמת את תושבי העיר לטובת האירוע והבריאות בעיר.
אכילה בריאה היא סוגיה סותרת ומבלבלת, אבל יש ממנה מוצא מעודד: קיים שפע של מזון בריא ויש הרבה דרכים להכין ממנו אוכל טעים, עשיר ומגוון. בואו לשמוע את מיטב המומחים לתזונה בריאה, להיחשף לשפע של מזונות בריאים וטעימים ולהכיר את מגוון המאכלים שניתן להכין מהם.
במקום יהיה ההפנינג גדול של דוכני בריאות עם מבצעים מיוחדים, אווירת בריאות ומקבץ של שוחרי בריאות תחת קורת גג אחת ליומיים בלבד!

הכנס ה-11 של "אוכלים בריא" מחכה לכם, למען בריאותכם, אל תחמיצו!

מחיר כרטיס יחיד להרצאה- 40 ש"ח. סדנה מעשית- 150 ש"ח. מספר המקומות מוגבל, מומלץ להבטיח מקומות מראש. הכניסה למתחם הדוכנים ללא תשלום.

אוכלים בריא 11 – כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל. חמישי, 14.11, בין השעות 22:30-18:00. שישי,15.11, בין השעות 15:00-9:00. תיאטרון גבעתיים, רמז 40 גבעתיים.
לתוכניה והזמנת כרטיסים : eatwell.co.il/bari11 או בטלפון: 03-9592062

הכניסה למתחם הדוכנים ללא תשלום.

חנייה חינם החל מיום חמישי בשעה 18:00 וביום שישי (על בסיס מקום פנוי).

קישור לאתר האירוע