loading
loading

5 טיפים לתזונת הילדים במהלך שנת הלימודים

לקראת החזרה ללימודים - 5 טיפים מהדיאטנית הקלינית רחלי קורנברג, תזונאית הבית של חברת לאנץ' טיים
טיפים לחזרה ללימודים. צילום: שליס בע"מ

טיפים לחזרה ללימודים. צילום: שליס בע"מ

loading

אם בחופש הגדול קשה לנו יותר לשמור על אכילה מסודרת ושעות שינה מספקות של הילדים, הנה באה שנת הלימודים שמכניסה את הכל למסגרת.

זו ההזדמנות שלנו לאמץ כמה כללים שיאפשרו לנו לשפר משמעותית את תזונת הילדים.

הנה הטיפים של רחלי קורנברג, דיאטנית קלינית מטעם חברת לאנץ' טיים:

הטיפ הראשון – חשוב לאכול לפני שיוצאים למסגרות

ארוחת הבוקר לא חייבת להיות כבדה, אבל חשוב להכניס לפה משהו לפני שיוצאים לדרך: ירק או פרי, יוגורט בתוספת גרנולה, דייסה משיבולת שועל (קוואקר), פרוסת לחם עם ממרח. כל ילד לפי יכולתו והעדפתו.

הטיפ השני – קופסת אוכל זה כי"ף!

ראשי התיבות של כי"ף הם:

כריך

רצוי שתהיה זו מנה של פחמימה מלאה, לאו דווקא לחם, בשילוב חלבון.

ממרחים מתוקים מומלץ להגביל לעד 2 פעמים בשבוע, לכל היותר.

ירק

חשוב להקפיד על חשיפה למנת ירק בקופסה מידי יום (כדאי לגוון!).

פרי

בדומה לירק, מומלץ לשלב גם פרי מידי יום. גם אם הילד לא תמיד יאכל את הפירות והירקות, יש חשיבות לחשיפה.

המלצות לממרחים בריאים לכריך בכתבות הבאות:

ממרח עדשים כתומות של הדיאטנית רחלי קורנברג

ממרח שוקולד ביתי של פאולה רוזנברג

ממרחים בריאים – שלא ימרחו אתכם

הטיפ השלישי – מים

בבקבוק שאתם שולחים עם הילד לבית הספר או הגן הקפידו לשים רק מים, כמובן, ללא תרכיז.

אם הילד אוהב – אפשר להוסיף כמה עלים של נענע לגיוון הטעם.

הטיפ הרביעי – תכננו מראש

מומלץ להכין יחד עם הילדים תפריט שבועי קבוע ומגוון לבית הספר. הדבר יאפשר לכם להתארגן מראש על המצרכים, יחסוך לכם זמן, ויאפשר גיוון בארוחות.

הטיפ החמישי – ותרו על הסוכר

אל תשלחו את הילדים לבית הספר עם חטיפים למיניהם (גם אם הם מוגדרים כחטיפי "אנרגיה" או "בריאות"), דגני בוקר עתירים בסוכר, עוגיות, מעדני חלב וכדומה. למה לכם?

רחלי קורנברג, דיאטנית קלינית ותזונאית הבית של לאנץ' טיים - יצרנית וספקית מובילה של ארוחות מזינות, טריות ובריאות,  להסעדת ילדים בצהרונים, גני הילדים ובתי הספר. צילום: רביב כהן

רחלי קורנברג, דיאטנית קלינית ותזונאית הבית של לאנץ' טיים – יצרנית וספקית מובילה של ארוחות מזינות, טריות ובריאות, להסעדת ילדים בצהרונים, גני הילדים ובתי הספר. צילום: רביב כהן

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו