bari14_Fly
Nikui_Fly

אימת הבשר של תנובה

מאת: גליה עזרן
זמן קריאה: < 1 דקה
עינויים, מכות, בעיטות ושוקרים חשמליים הם רק חלק מהתעללויות שעוברים הפרות והעגלים האומללים בחברת אדום אדום של תנובה. את העדויות הקשות צילם עובד סמוי של כולבוטק, הנה הסרטון
Sunrider_Article

על התעללויות בבעלי חיים אנחנו כבר רגילים לשמוע. למרבה הצער, חלקנו כבר נעשו אדישים וקהי חושים לעניין. ככה זה כשמתרגלים. לועסים את הסטייק המדמם, יודעים על הזוועות אבל מדחיקים. הבטן יותר חזקה מהלב.

אבל כנראה שבכל זאת למראות עיניים יש אפקט חזק יותר. מרגע ששודרה תוכנית התחקירים של כולבוטק בשבוע שעבר, נראה שהמדינה גועשת. או לפחות החלק של המדינה שגולש באינטרנט. ממשיכים ללעוס סטייקים, אבל אך עם זעזוע כלשהו. הפייסבוק הוצף בתגובות מזועזעות וקבוצה הקוראת לחרם צרכנים על תנובה נתפחה חיש קל. האם זה יחולל שינוי אמיתי? האם חיות יפסיקו לעבור עינויים?

כלובוטק, שלמרבה האירוניה פרסמו לפני כשנה תחקיר בו הם מהללים את איכות הבשר של המשחטה, השקיעו הפעם בתחקיר רציני ומעמיק. תחקירן של התוכנית התקבל לעבודה בחברת אדום אדום, המשחטה הגדולה בישראל, הממוקמת בבית שאן. מצויד במצלמה נסתרת על גופו, הוא צילם את כל הזוועות. את הבעיטות, ההתעללויות, השוקרים החשמליים, התלייה של החיות בעודן מפרפרות וזעקות האימה של העגלים והפרות.

פנו 20 וכמה דקות מחייכם וצפו בתוכנית.

הכוח היחידי שנותר הוא שלנו: הצרכנים. צפו בסרטון, הפיצו אותו לכל עבר ובפעם הבאה שאתם קונים בשר בסופרמרקט, תחשבו פעמיים אם דווקא ממשחטת אדום אדום אתם רוצים לקנות אותו. כל נתח בשר שנקנה מהמשחטה הזאת הופך את כולנו לשותפים לפשע הנתעב הזה.

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. רחלי

    בע"ח חבולים,ופגועים ,במיוחד באיברים פנימיים-אינם כשרים אפילו לשחיטה !!!(עפ"י ההלכה היהודית)ובוודאי שיש כאן הפרה בוטא של הלכות צער בעלי חיים.לזה קוראים כשר ,לתנובה הזה?-איזה מוסד כשרות נותן הכשר לכזה דבר ?מזעזע!חייבים לשים לזה סוף !